אטרקציות מים סביב הכנרת

17 ביולי 2013

אם אתם אוהבים פעילויות של מים, תוכלו למצוא בצפון, סביב הכנרת, לא מעט כאלו המתאימות לטווח רחב של גילאים ולסגנונות שונים של חופשה. בין אם הן צמודות לכנרת עצמה או נמצאות במרחק נסיעה לא רחוק ממנה, זוהי הזדמנות נפלאה לצאת לחופשה של כמה ימים באזור וליהנות מכיף בלתי רגיל. הנה לפניכם כמה מהאטרקציות הבולטות המוצעות באזור זה:

  • הסחנה (גן השלושה) – מדובר בפארק מים משגע, שנמצא לא רחוק מהכנרת. זהו פארק מים גדול מאד, הכולל שפע של אטרקציות, מדשאות לפיקניק, מתקנים נוחים וגם אווירה בלתי רגילה. הגן כולו נבנה סביב מעיין, המשמש גם כבריכה טבעית למבקרים במקום וכולל כמה מפלים וגשרים, בעזרתם חוצים אותו. מי שמתעניין בארכיאולוגיה, ואחרי שלל פעילויות המים ששם, יוכל גם לבקר במוזיאונים שבמקום, המספרים את סיפורו של האזור וסיפורה של המדינה. אחד מהם, מוזיאון חומה ומגדל, אף כולל שחזור מיוחד של תל עמל, הנחשב ליישוב הראשון במסגרת חומה ומגדל.
  • קיבוץ עין גב – גם כאן מדובר בחוויה נפלאה, המשלבת לא מעט פעילויות מים, והכי חשוב, צמודה לכנרת. קיבוץ עין גב, הסמוך לכנרת עצמה, מציע למבקרים בו אתר נופש וגם לא מעט פעילויות נהדרות המתאימות לכל הגילאים. ניתן לצאת, ישירות ממנו, להפלגה בכנרת, הכוללת גם ארוחת דגים טובה. אפשר ליהנות בחניון שבמקום וגם ללכת לאורכה של הטיילת, שסמוך לה ישנו חוף רחצה מסודר. חובבי הדייג, יוכלו לצאת להפלגת דייג מיוחדת במינה הנמשכת כ – 45 דקות ומשלבת דייג, ארוחת דייגים וגם לא מעט מידע בתחום.
  • פארק המעיינות – ליד הסחנה תמצאו מקום נהדר נוסף, שבו מבחר של פעילויות מים ואטרקציות לכל המשפחה. אפשר לצאת ממנו אל טיולים באזור וגם לבלות באחד מתוך שלושת המעיינות שבו. המקום צופה אל הגלבוע ומציע אווירה נפלאה למבקרים. אפשר לבלות בו יום שלם עם כל המשפחה או החברים ולהיעזר באופניים או ברכבים שבמקום כדי להגיע מנקודה לנקודה בו.
  • הלונה גל – זו אולי אחת האטרקציות הידועות סביב הכנרת, אטרקציה שכולה מים והרבה כייף. מדובר בפארק מים גדול מאד, המשלב במסגרתו שפע של מתקני מים, שחלקם גדולים ומרהיבים וחלקם קטנים יותר, לא מעט ספורט ימי המוצע למבקרים במקום, שעשועי מים וגם משטחי דשא גדולים בהם ניתן לערוך פיקניק או לנוח בין פעילות אחת לשנייה. גולת הכותרת של הפארק הן מגלשות המים המפחידות שבו, כמו הקמיקזה וההוריקן, המתאימות רק לאמיצים שביניכם!

זכרו
אם אתם רוצים ליהנות מפעילויות מים אלו, אל תשכחו להביא אתכם בגד ים, כובע וכמובן גם קרם הגנה מפני השמש. תוכלו לשלב את הביקור לצאת שהות של כמה ימים באחת מוילות הנופש, שמוצעות בטבריה או ביישובים סמוכים לה, וליהנות מחופשה בלתי רגילה עם הילדים או עם החברים.