10 אטרקציות למשפחות בתל אביב

01 ביוני 2020

תל אביב היא מהערים המהנות ביותר בארץ, מלאה בחופי ים יפים, קניונים ושלל אטרקציות לכל המשפחה. אם אתם מתכננים לצאת לחופשה משפחתית בתל אביב, אנו ממליצים להעביר לפחות לילה אחד בעיר. ובמקום להישאר במלון, תחשבו גם על אופציות אחרות, כמו על וילת נופש פרטית. וילת נופש בתל אביב תאפשר לכם ליהנות מלינה ברמה אחרת. הכנו עבורכם רשימה של האטרקציות המובילות למשפחות בתל אביב, כך שנותר לכם רק להזמין את מקום הלינה, לארוז את המשפחה ולצאת לדרך. 

החוויה האולימפית:
אם המשפחה שלכם מתעניינת בספורט, אחד מהמקומות המומלצים ביותר לביקור הוא החוויה האולימפית. בחוויה המיוחדת הזו תצאו למסע מרתק ורב חושי אל רגעי השיא של המשחקים האולימפיים. הסיור הוא סיור אינטראקטיבי, שעובר בין חמישה ממדים הקשורים לאולימפיאדה. 
הכניסה מגיל 6 ומעלה. יש להגיע לחוויה כ-15 דקות לפני תחילתה, כיוון שהיא מתחילה בדיוק בשעה המתוכננת. החוויה נמשכת כשעה. 
המחיר: לאדם – 58 ₪. 
טלפון לבירורים: 03-7955900.
המוזיאון נמצא ברחוב שטרית 6, בבניין האולימפי בהדר יוסף.

החוויה האולימפית תל אביב

פארק הירקון:
אם אתם מעדיפים בילוי בטבע, תוכלו למצוא ריאה ירוקה נהדרת בלב לבה של תל אביב – פארק הירקון או בשמו הרשמי, פארק יהושע. הפארק היפהפה הזה משתרע על פני כ-3,500 דונם ובמרכזו עובר נהר הירקון. בפארק תוכלו למצוא שפע של אטרקציות לכל המשפחה. בין היתר, תוכלו לשוט באגם המרכזי של הפארק, לרכב על אופניים בשבילי הפארק למטייל בגן הקקטוסים. יש גם את מתחם iclimb tlv, מתחם טיפוס חדש ומתקדם, שבו תוכלו ליהנות מקירות טיפוס במגוון גבהים ורמות קושי. במתחם יש גם קירות טיפוס מיוחדים, שמתאימים לבני 4 ומעלה (טלפון לבירורים: 050-213-7099). 
הפארק פתוח לכל אורך היממה ללא תשלום. כל אטרקציה בתוך הפארק גובה תשלום בנפרד.

פארק הירקון תל אביב

פארק מים המימדיון:
בסמוך לפארק הירקון נמצא פארק מים המימדיון, המקום המושלם לבילוי משפחתי בקיץ. המתחם הגדול כולל מגוון מתקני מים, מגלשות, בריכות ואבובים. ויש גם צוות בידור, שידאגו שתמיד יהיה שמח!
שעות הפתיחה: בין השעות 9:00-17:00. סגירת מתקנים בשעה 16:30. (השעות יכולות להשתנות לכן כדאי לחייג ולשאול לגבי שעות הפתיחה)
המחיר: לאדם (מגיל שנתיים) – 122 ₪, כניסה הל מהשעה 13:00 – 102 ₪. ילד מתחת לגיל שנתיים נכנס בחינם.
טלפון לבירורים: 6422777–03.

מגלשת סללום במימדיון

מגלשת מטאור במימדיון תל אביב

לונה פארק תל אביב:
מעבר לכביש מפארק הירקון נמצא פארק השעשועים הפופולארי ביותר בישראל, לונה פארק תל אביב. בפארק למעלה מ-25 מתקנים שונים, ביניהם הגלגל הענק, שמגיע לגובה של כ-60 מטרים, וספינת הפיראטים. אם אתם מגיעים עם ילדים שאוהבים רכבות הרים, "האנקונדה" היא מרכבות ההרים הטובות בארץ, שמגיעה למהירות שיא של 97.6 קמ"ש. יש גם מתחם של מתקנים לפעוטות לאלה מכם שמגיעים עם הקטנטנים. 
שעות הפתיחה: שעות הפתיחה של לונה פארק תל אביב מתעדכנות מדי שבוע באתר האינטרנט שלהם.
המחיר: לאדם (מגיל שנתיים ומעלה) – 130 ₪.  
טלפון לבירורים: 03-6427080.
פארק השעשועים נמצא בשדרות ישראל רוקח, בגני התערוכה.

לונה פארק תל אביב

פארק האי בקניון עזריאלי - פארק מים מפתיע:
אם נמצאים בקניון עזריאלי ומחפשים דרך להעסיק את הילדים, אתם יכולים להעלות אותם אל מתחם פארק האי שנמצא על גג הקניון. בפארק תוכלו ליהנות ממגוון מתקנים, ביניהם קיר טיפוס, מתחם משחקי וידאו, גשר חבלים, אופנועים מתנגשים ואטרקציות מים ומגלשות. 
שעות הפתיחה: הפארק פתוח לרוב בשבתות בין השעות 10:00-17:00. 
המחיר: לילד – 54 ₪, להורה מלווה – 24 ₪.
טלפון לבירורים: 1-700-504-150.

חוף הים של תל אביב:
אם אתם פחות בעניין של פארקי שעשועים ומוזיאונים, אתם יכולים פשוט לקחת את הילדים לחוף הים. מכל העולם מגיעים כדי ליהנות מהחופים היפים ומהמים הרגועים של חופי תל אביב. אנו ממליצים במיוחד על חוף צ'ארלס קלור, שנמצא בקרבת יפו העתיקה ומציע חוף קטן ויפהפה. במקום קיימות גם מלתחות ואפשרות לשכור כיסאות ומיטות שיזוף. במרחק הליכה קצר נמצא גם מתחם התחנה של תל אביב, שם תוכלו לרכוש לילדים גלידה טעימה כדי להשלים את החוויה. 
אם אתם מעדיפים בילוי משפחתי עם מנגל על החוף, אתם יכולים לעשות את דרככם לחוף תל ברוך, הממוקם בצמוד לחוף הצוק ומאפשר הדלקת מנגלים בשטחו. 

פארק צ'ארלס קלור

טיילת תל ברוך

פארק גני יהושע:
מדובר בפארק גדול במיוחד המשתרע על שטח של 3500 דונם, לרשותכם מדשאות, ערוגות, שיחים, פרחים, חורשות ועוד מתקנים טובים, תוכלו להנות מפעילויות שונות: פארק מנחם בגין שבו יש את סקי המים בכבלים הכי גדול בארץ, כדור פורח, פארק החבלים הכי גדול בארץ, חדר בריחה פתוח בריינג'רים, גן טרופי, שייט בסירות ועוד!
טלפון לבירורים: 03-642-2828.
כתובת: שדרות רוקח, תל אביב יפו, 6902045

פארק גני יהושע

פארק גני יהושע תל אביב

כיף חיים בפארק גני יהושע

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות:
אם הילדים שלכם אוהבים לצייר, הם וודאי ישמחו להגיע למוזיאון על שם נחום גוטמן, שבו מוצגות מגוון מיצירותיו. נחום גוטמן היה אחד מהציירים המוערכים ביותר בישראל, וזכה בפרס ישראל לספרות ילדים בשנת 1978. התערוכות השונות יפעילו לכם את היצירתיות ואת הדמיון וללא ספק ילהיבו את אוהבי האמנות שביניכם. 
שעות הפתיחה: ימים שני עד חמישי בין השעות 10:00-16:00, יום שישי בין השעות 10:00-14:00, שבת בין השעות 10:00-15:00. המוזיאון סגור ביום ראשון.
המחיר: למבוגר – 24 ₪. ילדים עד גיל 18 נכנסים ללא תשלום.
טלפון לבירורים: 03-5161970.
המוזיאון נמצא ברחוב שמעון רוקח 21, נווה צדק.

מוזיאון נחום גוטמן

חדרי בריחה בתל אביב:
חדרי בריחה הם מושלמים למשפחות שאוהבות אתגרים ופתירת חידות. יש לכם שעה אחת לצאת מחדר מלא באביזרים והדרך היחידה לצאת היא באמצעות מחשבה ושיתוף פעולה. אם עוד לא יצא לכם לקחת את המשפחה לחדר בריחה, אתם יכולים למצוא שפע של חדרים מעולים בתל אביב, שמתאימים לרמות מגוונות. תוכלו לצאת להרפתקה בעקבות אוצר סודי, להשתתף במיונים למוסד או לנסות להימלט מהטיטאניק. בחדרי בריחה הכול אפשרי! 
קיימים מתחמים רבים של חדרי בריחה בתל אביב. אחד מהמתחמים הפופולאריים ביותר הוא מתחם אסקפיזם, שבו שלושה חדרי בריחה משפחתיים מהמושקעים בישראל: חדר "טיסת מסתורין", חדר "חוקרי האוצרות", חדר "שר הטבעות". מתאים למשפחות עם ילדים בגילאי 6+ (3 רמות קושי), ניתן לחגוג ימי הולדת עד 40 אנשים.
טלפון להזמנת משחק במתחם אסקפיזם: 077-5023008.
המחיר: משחק בחדר בריחה לרוב יעלה בין 130 ל-50 ₪ למשתתף, תלוי במספר המשתתפים ובמתחם חדרי הבריחה. 
מתחם אסקפיזם נמצא ברחוב אלנבי 119 בתל אביב. שעות פתיחה: בכל ימות השבוע מ 09:00 ועד אחרון הלקוחות.

חדר בריחה חוקי האוצרות אסקפיזם תל אביב

מוזיאון הילדים הישראלי, חולון:
מוזיאון הילדים הזה אומנם נמצא בחולון ולא בתל אביב, אבל אם אתם מחפשים אחר חוויה מיוחדת במינה, אנו ממליצים בחום על ביקור בתערוכות הייחודיות שמציע המוזיאון כמו :

דיאלוג בחשכה שהיא למעשה סיור במתחם חשוך לגמרי. הסיור מובל על ידי אדם עיוור, שינסה להעביר לכם את התחושה של התנהלות ללא חוש הראייה. 
הזמנה לשקט העוסקת בתקשורת ומודרכת על ידי מדריכים חירשים.
הביטלס - מסע הקסם המיסתורי, העוסקת במוסיקה, העצמה ובלהקה ששינתה את פני המוזיקה בעולם.

ועוד שלל מסלולי פעילות לילדים מגיל שנתיים וחצי ועד למבוגרים.
המחיר למשתתף בין  53 ל- 68 ₪.

הכניסה לכל פעילות היא לגילאים המוגדרים בלבד.
יש להזמין מקום מראש דרך אתר האינטרנט של המוזיאון

מוזיאון הילדים הישראלי בחולון

בתל אביב יש מגוון אטרקציות לכל המשפחה, מה שהופך אותה ליעד המושלם לחופשה המשפחתית הבאה שלכם. לחוויה המושלמת, תזמינו וילת נופש פרטית שבה תוכלו להניח את הראש אחרי יום עמוס בפעילויות!