החופים הכי טובים בכנרת – סקירה של 10 חופים

17 באוג׳ 2017

החופים הכי טובים בכנרת – סקירה של 10 חופים
הבחירה בחוף המתאים ביותר בשבילכם היא המפתח לחופשה מוצלחת. כולנו נרצה בוודאי חוף נקי, מטופח, מואר, עם מדשאות, עם פחי אשפה , עם חנייה צמודה ובעיקר, חוף עם שירותים ומקלחת במצב סביר. רוב האנשים יסכימו לשלם סכום סמלי בעבור הזכות להתארח בחוף מסודר ומטופח, אנו נתייחס בסקירת החופים שלנו לאבזור ולרמת התחזוקה בכל חוף יחד עם תיאור קצר של אופי החוף, קהל היעד וכללי עשה ואל תעשה.

בתוך 10 חופי הכנרת אותם נסקור תוכלו למצוא חופים מתאימים לצעירים, חופים מתאימים למשפחות עם ילדים, חופים נוחים ללינה, חופים בהם תוכלו להעמיד מנגלים וגם חופים בהם תוכלו להפעיל מערכת קריוקי. בחירה נכונה בחוף המתאים תבטיח התאמה מקסימלית ביניכם לבין הסביבה, כך הצעירים מבלים בחברה צעירה ומצליחים גם להכיר, המשפחות מבלות בחופי משפחות, מצליחות להעסיק את הילדים וכולם נהנים מחופי הכנרת היפים בבטחה.

הכנרת כוללת 29 חופים מוכרזים עם שירותי הצלה פעילים, בחלק מהחופים האלו תוכלו לקבל גם שירותים נוספים כמו שירותים, מקלחות, מתקני הצללה, מתחם קמפינג, חנות נוחות, תאורה ועוד.

רוצים לקבל דילים חמור עבור וילות נופש בכנרת? לרשותכם רשימת וילות בכנרת עם מחירים ודילים באתר וילה דילס האיכותי המציג את הוילות היפות ביותר באזור הכנרת!

כניסה בתשלום אל החופים – האם זה חוקי?

משרד הפנים קבע כי הכניסה אל החופים המוכרזים תהיה ללא עלות. התשלום אותו אנו נדרשים לשלם הוא בעבור חנייה במגרש החנייה של החוף. אם אתם מעוניינים להגיע אל החופים ללא רכב פרטי ישנו שאטל שמספק הסעה מטבריה אל החופים, השאטל יוצא אחת לשעתיים (פעיל בחודשים יולי אוגוסט בלבד). הנסיעה בשאטל היא ללא עלות.

חוף חוקוק צפון : 3 קילומטר צפונית לקיבוץ גינוסר

הכניסה חופשית, יש שירותי הצלה, יש שירותים ומקלחות, ישנה מסעדה בחוף, החוף מתאים גם לנכים. חוף יפה ושקט בו אסור להדליק מנגלים ואסור להכניס מערכות הגברה, גנרטורים ובעלי חיים. יש המכנים את חוף חוקוק החוף השקט או החוף של הצמחונים. יש בחוף מתקני משחקים לילדים, אינטרנט אלחוטי זמין ואפשרות טעינה לטלפונים ניידים. לטובת אירוח תוכלו לשכור אוהלים או קרוואנים, אפשר לשכור גם מיטות שיזוף.

חוף חוקוק צפון

חוף צאלון : סעו צפונה על כביש 92, יש לפנות שמאלה קילומטר צפונית לצומת כורסי


הכניסה חופשית, יש שירותי הצלה, יש מלתחות, יש מזנון, אין הנגשה אל המים בעבור נכים. חוף קסום ומעט פראי עם חורשה מוצלת, צמחייה טבעית מטופחת ופינות ישיבה. חוף צאלון אידאלי בעבור משפחות, ישנו איסור על שימוש במערכות הגברה או השמעת מוזיקה בחוף זה. אפשר להדליק מנגלים בחוף. יש מתחם מתאים לאוהלים עם מדשאות, תאורה ומתקני הצללה. קיימת עמדת הטענה לטלפונים הניידים שלכם.

חוף צאלון

חוף מפרץ אמנון : כביש 87, 2 קילומטר מערבית לגשר אריק


הכניסה חופשית, יש שירותי הצלה, יש מלתחות, יש מזנון, הנגשה אל המים לנכים חלקית בלבד. חוף ברמה גבוהה (חוף "דגל כחול"), יש הטוענים כי זהו החוף האיכותי ביותר בכנרת מבחינת איכות מי הרחצה, השירותים והבטיחות. החוף הוא חוף שקט ללא מערכות הגברה או מוזיקה. מותר להדליק מנגלים. גם חוף זה אהוב מאוד על משפחות ומתאים לילדים.

חוף מפרץ אמנון

חוף גופרה : כביש 92, 2 קילומטרים צפונית לעין גב

הכניסה חופשית, יש שירותי הצלה, יש מלתחות ושירותים, יש מזנון, אין הנגשה לנכים. עצי האקליפטוס של חוף גופרה משרים אווירה פסטורלית נעימה. זהו חוף שקט ללא השמעת מוזיקה. חוף גופרה הוא אחד החופים הפופולריים ביותר. יש בחוף מדרון להורדה של אופנועי ים, סירות וכלי שייט אל המים. ישנו מתחם קמפינג בו תוכלו לשכור או להקים אוהלים עם חיבור חשמל, מים, מקרר ועוד.

חוף גופרה

חוף חלוקים כורסי לבנון : כביש 918, בצומת כורסי יש לפנות מערבה ולהיכנס אל החוף

הכניסה חופשית, יש שירותי הצלה, יש מלתחות ושירותים, יש 3 מזנונים, הנגשה לנכים רק בחוף לבנון. רצועת חוף גדולה (3 חופים יחד) המשמשת חוף של צעירים, כאן אפשר להשמיע מוזיקה, אפשר להדליק מנגלים, יש שולחנות פיקניק, יש מדשאות, יש מדרון להורדת כלי שייט אל המים, יש עמדת הטענה לטלפונים ניידים.

חוף חלוקים

חוף גנים : כביש 90, קרוב לפארק הארכיאולוגי ולאזור המלונות בטבריה

הכניסה אל החוף חופשית, הכניסה אל פארק המים בתשלום, יש שירותי הצלה, יש שירותים ומלתחות, יש מזנון, הנגשה חלקית לנכים. עיריית טבריה מפעילה את החוף, מדובר בחוף גדול עם מדשאות, אזור מתאים לאוהלים בתיאום מראש, מנגלים. יש בחוף פארק מים צף מיוחד במינו עם מתקנים מתנפחים, מקפצות, סולמות, נדנדות ושאר אטרקציות. שימו לב, פארק המים סגור בשבת.

חוף גנים

חוף בורה בורה : כביש 90, היציאה הצפונית מטבריה


הכניסה בתשלום, יש שירותי הצלה, יש שירותים ומלתחות, יש מזנון וגם בר, אין הנגשה לנכים. חוף בורה בורה שמור כחוף בתולי ופראי (בין היחידים שעוד נותרו). החוף מעוצב בסגנון האי בורה בורה ומכאן שמו. המבנים בחוף עשויים במבוק וקש, יש פינות זולה. מתקיימות בחוף מסיבות חוף, כדאי לברר האם מתקיימת מסיבה מראש.

חוף בורה בורה

חוף גיא : כביש 90, הכניסה הדרומים לטבריה


הכניסה בתשלום, יש שירותי הצלה, יש שירותים ומקלחות, יש מזנון ומסעדה, הנגשה חלקית לנכים. את חוף גיא כולם מכירים, החוף משלב בין חוף רחצה פרטי לבין פארק מים מהנה, המתחם מוקף שטחים ירוקים ומדשאות עם מתקני הצללה. פארק המים כולל מגלשות, בריכת גלים, בריכת ילדים, מתקני שעשועים. יש בחוף אטרקציות ספורט מים, קולנוע המדמה גלישה ברכבת הרים ועוד. קיים לצד החוף גם מלון חוף גיא.

חוף גיא

חוף דוגית : כביש 92, פנייה מערבה, קרוב מאוד ללונה גל

הכניסה חינם, יש שירותי הצלה, יש שירותים ומקלחת, יש מזנון, אין הנגשה לנכים. חוף מרווח ומטופח עם עצי אקליפטוס, צל טבעי, מרחבים ללינה באוהלים, מתחם מתאים לחנייה של קרוואנים. צפונית לחוף זה תמצאו את חוף כינר המיועד לציבור הדתי.

חוף דוגית

חוף האון : כביש 92, בצומת צמח יש לפנות לכיוון כורסי


הכניסה בתשלום, יש שירותי הצלה, יש שירותים ומלתחות, יש מזנון, אין הנגשה לנכים. חוף מסודר ונקי עם פינות מוצלות, עצי פיקוס גדולים יפים, מדשאות גדולות מטופחות, שטחים לקמפינג ומנגלים, חנייה גדולה המתאימה גם לקרוואנים. החוף אינו מאפשר מוזיקה.

חוף האון