חופי רחצה בגליל המערבי

16 ביולי 2013

חופי רחצה שכדאי לעצור בהם בגליל המערבי
מתכננים חופשה משפחתית או חופשה של כמה ימים עם החברים שלכם בגליל המערבי? חובבי ים וחופים יפים ורוצים לנצל את כל מה שמציע לכם האזור המקסים הזה? אם כן, תשמחו ודאי לגלות שהגליל המערבי, מלבד האטרקציות הרבות שבו והנופים הנהדרים שלו, מעמיד לרשותכם מספר חופי רחצה, המתאימים ל"בטן גב", לרחצה במים ואפילו כהזדמנות להכיר את הטבע שבמקום. אז, קדימה. ארזו את התיק שלכם לקראת החופשה, ואל תשכחו בגד ים, קרם הגנה מפני השמש וכמובן מצב רוח טוב.

הנה לפניכם חופי הרחצה המובילים שבגליל המערבי:

  • חוף ארגמן – מלבד ההיסטוריה העשירה של עכו, השוק הססגוני שלה וגם המבנים המיוחדים שבה, העיר הצפונית הזו מציעה גם חוף רחצה נהדר, המושך אליו מבקרים רבים, ובמיוחד בתקופת הקיץ. חוף ארגמן, שהינו חוף רחצה רשמי שיש בו גם שירותי הצלה, כולל רצועה ארוכה מאד של חוף וגם נופים ייחודיים, המשלבים את מראות העיר העתיקה. הכניסה אל חוף ארגמן היא בתשלום, תשלום הכולל סככות לצל, שירותים וגם מקלחות וכמובן בית קפה וקיוסק צמוד. בחלקו הצפוני של חוף ארגמן ישנו חוף רחצה המיועד לציבור הדתי וצמוד לכניסה אליו ישנו חניון, המתאים למבקרים.
  • חוף סוקולוב – חוף רחצה זה צמוד לעיר נהריה, הנמצאת במרחק נסיעה קצר מעכו. מדובר בחוף רחצה רשמי, הממוקם בחלקה הדרומי של העיר. גולת הכותרת שלו היא קרבתו אל הטיילת המפורסמת של נהריה, שבה ניתן למצוא שלל של בתי קפה, מסעדות ואווירה של חופש אמיתי. הכניסה אל חוף סוקולוב היא ללא תשלום ואפשר למצוא בו סככות צל, שירותים, מלתחות וגם מקלחות העומדות לרשותם של המבקרים בו. בצמוד לחוף זה פועל גם חוף המיועד לציבור הדתי, והכניסה אליו היא בתשלום.
  • חוץ בצת – הוא נחשב לאחד החופים הידועים בגליל המערבי, וכן גם לכזה המושך אליו המונים בכל קיץ ומיד עם עלייתן של הטמפרטורות. חוץ בצת הוא החוף הצפוני ביותר בישראל וגם בין החופים היפים והמיוחדים במדינה. מדובר ברצועת חוף ארוכה מאד, הממוקמת דרומית לראש הנקרה ומשלבת במסגרתה צמחייה עשירה מאד, בעלי חיים האופייניים למקום, כמו צבי ים, וגם אטרקציות שונות, העומדות לרשותם של המבקרים. הכניסה לחוף בצת היא ללא תשלום ואפשר למצוא בו סככות צל, מסעדה, המשמשת גם כפאב, ובעיקר אווירה קסומה ומיוחדת.
     
  • חוף בננה ביץ' – החוף המיוחד הזה מהווה אטרקציה למשפחות ולקבוצות המעוניינים בקמפינג מהנה ליד הים. חוף זה ממוקם לא רחוק מהגן הלאומי שבאכזיב והוא משלב, במסגרתו, עצי אקליפטוסים המוסיפים לא מעט לאווירה שבמקום. על החוף אפשר למצוא חושות, המיועדות לאורחים, שבכל אחת מהן יש נקודות חשמל, מזרונים לשינה ועוד. בחוף עצמו ישנן סככות צל, שירותי הצלה, פינות לברביקיו וגם מסעדות.
    אם אתם רוצים ליהנות מהחופים הנהדרים האלה, תוכלו לשלב אותם לצד שהות בוילת נופש מפנקת, כמותה ניתן למצוא לא מעט באזור הגליל המערבי.