10 מסעדות מומלצות בעכו

21 במאי 2020

עכו העתיקה היא מהאתרים היפים ביותר בארצנו. העיר העתיקה מלאה באתרים מהתקופה הצלבנית והעות'מאנית ומציעה גם חוויה נהדרת בנמל ובשוק. אבל, אחד מהדברים המהנים ביותר שאפשר לעשות בזמן טיול בעכו העתיקה הוא לשבת באחת מהמסעדות המשובחות שבה. המקום הוא גן עדן לאוהבי הדגים והאוכל הערבי. אז אם הצלחנו לשכנע אתכם ואתם כבר מתחילים לתכנן את החופשה הבאה שלכם לעכו, הכנו עבורכם רשימה של כמה מסעדות מומלצות בעכו. ואל תשכחו להזמין לכם מקום בוילת נופש מפנקת באזור עכו, כדי ליהנות מהחופשה המושלמת עם המשפחה. 

חומוס סעיד:
אי אפשר שלא להתחיל בחומוס המשובח של עכו, וחומוס סעיד ידוע כאחת מהחומוסיות המובילות בעיר. כדאי להגיע מוקדם אם אתם לא רוצים לעמוד בתור הארוך שמתחיל להיווצר כאן בשעות העומס. השירות טוב כמו החומוס, כך שהיכונו לחוויה קולינרית משגעת! 
שעות הפתיחה: ימים ראשון עד שישי בין השעות 6:00-14:30. סגורה בשבת. 
טלפון לבירורים: 04-9913945. 
המסעדה ממוקמת בשוק העממי של עכו העתיקה. 

חומוס סעיד טעים במיוחד

חומוס סעיד עכו העתיקה

אלמרסא:
מסעדת השף של עלאא מוסא נמצאת בלב נמל עכו, במבנה עתיק שנבנה בתחילת המאה ה-13. היא מהמסעדות המובילות בעכו בכל הקשור למטבח הים תיכוני. תוכלו למצוא בתפריט מגוון דגים, בשרים ופירות ים משובחים וליהנות מהנוף הציורי והנהדר של הנמל ושל הדייגים המקומיים.  המסעדה אומנם ממוקמת בתוך מבנה עתיק, אך העיצוב הפנימי שלה מודרני ומוקפד וכך גם השירות. 
שעות הפתיחה: מדי יום בין השעות 12:00-24:00. 
טלפון לבירורים: 04-9019281.
המסעדה נמצאת בנמל הדייגים של עכו.

מסעדת אלמרסא עכו

מסעדת שף אלמרסא עכו העתיקה

אורי בורי:
עוד מסעדה ים תיכונית נהדרת היא מסעדת אורי בורי, שזכתה בתואר אחת מהמסעדות הטובות בעולם לשנת 2019 לפי אתר דירוג המטיילים הבינלאומי, TripAdvisor. המסעדה ממוקמת בין כתליו של בית עות'מאני מהמאה ה-16 ונמצאת ממש בלב לבו של הנמל. בתפריט תוכלו למצוא דגים ופירות ים טריים ומשובחים, ומומלץ גם להוסיף לזה כוס יין משובח. השירות מעולה והנוף משגע!
שעות הפתיחה: מדי יום בין השעות 12:00-23:00. 
טלפון לבירורים: 04-9552212.
המסעדה נמצאת בנמל הדייגים של עכו.

מסעדת אורי בורי עכו העתיקה

קוקי סאן ז'ק אורי בורי עכו מסעדת שף

מרקטו:
בין כל המסעדות הים תיכוניות, מסתתרת לה מסעדה איטלקית נהדרת בעכו – מסעדת מרקטו. המסעדה הקטנטנה הזו, פרי יצירתו של השף עמרי שחר, נשענת כל כולה על המטבח האיטלקי הים תיכוני. המנות מתבשלות על הטאבון שבמסעדה וכולן עשויות מחומרי גלם מקומיים טריים וטעימים במיוחד. היכונו לפיצות ומאפים איטלקיים, מגוון פסטות ודגים צלויים על הטאבון. 
שעות הפתיחה: ימים שני עד שבת בין השעות 11:00-23:00. 
טלפון לבירורים: 04-8222144.
המסעדה נמצאת בבזאר התורכי, מתחם שנבנה בתקופה העות'מאנית ושוחזר לאחרונה. הכתובת המדויקת היא ויצמן 1.

מסעדת מרקטו עכו

מסעדת שף מרקטו עכו פתוחה בשבת

חומוס אל עבד אבו חמיד:
וחזרנו לחומוס. אין כמו החומוס של עכו. עוד חומוסיה נהדרת היא חומוס אל עבד אבו חמיד. החומוסיה הזאת מנוהלת על ידי אישה בשם ערין אבו חמיד כורדי. בעבר, פעלה במקום מסעדת דגים, שהייתה שייכת לאביה המנוח, לכן החליטה לקרוא לחומוסיה על שמו. החומוסיה זכתה גם בכינוי "החומוסייה הכחולה", כיוון שקירותיה צבועים בגווני כחול ים. החומוס, אגב, הוא בעל מרקם מיוחד, גרגירי, ועשוי יותר מחומוס ופחות מטחינה. אם אתם אוהבים חומוס – זה ללא ספק המקום בשבילכם!
שעות הפתיחה: ימים שלישי עד ראשון בין השעות 9:15-16:00. סגורה בשני. 
טלפון לבירורים: 050-6593985. 
המסעדה נמצאת מתחת למגדלור המפורסם של העיר העתיקה, בקצה החומות.

חומוס אל עבד אבו חמיד

חומוס אל עבד אבו חמיד עכו

חומוס סוהילה:
גם סוהילה היא מהנשים היחידות בארץ שמכינות חומוס. אבל זו לא הסיבה שכדאי לכם לקפוץ לביקור בחומוסיה הנהדרת הזו. החומוס של סוהילה הוא חומוס נהדר, רך, משחתי. הוא גם לא טובע בהרבה מדי שמן זית, כמו חומוסים אחרים. גם כאן, כמו אצל חומוס סעיד, תוכלו למצוא תור ארוך בכניסה, כך שמומלץ להגיע מוקדם ככל הניתן וליהנות מהטעם הנהדר מבלי לחכות. אחת מהמנות המומלצות ביותר של סוהילה היא חומוס עם בשר טחון. שווה לנסות!
שעות הפתיחה: ימים רביעי עד שני בין השעות 7:30-17:00. סגורה בימי שלישי.
טלפון לבירורים: 04-9817318.
המסעדה נמצאת ברחוב סלאח א דין 14, בשוק העממי.

חומוס סוהילה עכו העתיקה

חומוס סוהילה מסעדה בעכו העתיקה

חומוס פול עיסא:
עוד חומוסייה ששווה להיכנס אליה היא חומוס פול עיסא. המקום קטן, התפריט פשוט, והחומוס משגע! הוא גם מהחומוסיות הוותיקות ביותר בעכו, ויש ראיות לכך שהוא פועל כבר למעלה מחמישים שנה. המנות מגיעות במהירות הבזק ומוגשות יחד עם פיתות רכות, בצל, עגבניות, חמוצים וזיתים. בעצם, כל מה שצריך לצד החומוס. 
שעות הפתיחה: ימים חמישי עד שלישי בין השעות 7:00-14:30. סגורה ברביעי.  
טלפון לבירורים: 052-6751005.
המסעדה נמצאת ברחבת סלאח א-דין, בכניסה לשוק של העיר העתיקה.

חומוס פול עיסא עכו

חומוס פול עיסא עכו העתיקה

בית האוכל של מעדל'ה:
המסעדה הקטנה הזו, פרי יצירתו של השף עדנאן דאהר, מגישה אוכל ערבי ביתי טעים במיוחד. האוכל פשוט ועשוי מחומרי גלם מקומיים. הדגים נלקחים ישירות משוק הדייגים הסמוך. תוכלו למצוא בתפריט מגוון סלטים, בשרים, דגים ופירות ים וליהנות מאווירה ביתית נעימה במיוחד.
שעות הפתיחה: ימים שלישי עד ראשון בין השעות 12:00-20:00. בימים חמישי ושישי יש להזמין מקום מראש. 
טלפון לבירורים: 04-6397345.
המסעדה נמצאת בבזאר התורכי המשוחזר. 

בית האוכל של מעדל'ה מסעדה בעכו

בית האוכל של מעדל'ה הבזאר התורכי

פלוקה:
עוד מסעדת דגים ופירות ים מומלצת בעכו היא פלוקה, פרי יצירתו של השף סעיד שאמי. שאמי עבד שנים רבות במטבחים ברחבי העולם ומביא את כל הניסיון הקולינרי הזה לצלחת שלכם. הדגים, כמו בכל המסעדות בעכו, הם טריים ונלקחים יישר משוק הדייגים הסמוך. לכם רק נותר להתמוגג מהמנות וליהנות.
שעות הפתיחה: ימים ראשון עד שבת בין השעות 12:00-24:00.
טלפון לבירורים: 053-9417087.
המסעדה נמצאת ברחוב סלאח א דין 14.

מסעדת פלוקה עכו

מסעדת פלוקה עכו סאלח א דין

ג'אג'א פרייד צ'יקן:
נסיים את רשימת המסעדות המומלצות שלנו בעכו עם מסעדה חדשה וחדשנית במיוחד, ג'אג'א פרייד צ'יקן. המסעדה הזו היא התשובה העכואית לרשת KFC האמריקאית. תוכלו להזמין מגוון ארוחות של עוף מטוגן ופריך. התיבול תוצרת בית. 
שעות הפתיחה: מדי יום בין השעות 12:00-24:00.
טלפון לבירורים: 04-907-0770.
המסעדה נמצאת ברחוב סלאח א דין 15.

מסעדת ג'אג'א פרייד צ'יקן עכו

ג'אג'א פרייד צ'יקן עכו

אז... מוכנים לחוויה קולינרית נהדרת? המסעדות המומלצות כבר בידיכם ולכם רק נותר להזמין מקום בוילת נופש קרובה, לארוז את המשפחה ואת החפצים ולצאת לכיוון עכו העתיקה. שיהיה המון בתיאבון!