מסעדות כשרות ומומלצות בצפת

27 ביולי 2020

אחד מהיעדים היפים ביותר בגליל העליון הוא העיר צפת, ששוכנת על הר כנען וצופה אל עבר הר מירון המרשים. העיר העתיקה של צפת מלאה בדברים לראות ולעשות. אתם יכולים לשוטט בין סמטאותיה, לבקר בגלריות השונות, ללמוד על עולם הקבלה ולבקר בבתי הכנסת העתיקים, שמעוצבים בצורה יוצאת דופן. אבל, חלק מחוויית הטיול זה גם האוכל, ובצפת תוכלו למצוא שפע של מסעדות כשרות מעולות, שכדאי להכיר לפני שמגיעים. לכן, ריכזנו עבורכם רשימה של כמה מהמסעדות הכשרות המומלצות בצפת. כדי להוציא את המיטב מהטיול שלכם בעיר ובסביבתה, אנו גם ממליצים להזמין וילת נופש מפנקת באזור צפת. כך, תוכלו לחקור את אתריה של העיר העתיקה בנחת וליהנות מחוויית לינה מושלמת, שקטה ורגועה.

הנה לכם כמה מההמלצות שלנו למסעדות כשרות בצפת:

קפה מוניטין:
קפה מוניטין היא מסעדה חלבית כשרה, המגישה מנות ישראליות וים תיכוניות עשירות וטעימות במיוחד. בין היתר, תמצאו בתפריט מגוון דגים טריים, סלטים, פיצות וכריכים. יש גם מנות לילדים. בקומה השנייה של המסעדה נמצא הבר, שכולל מרפסת פתוחה הפונה אל עבר הנוף המהמם המקיף את צפת, כך שזהו המקום המושלם לבילוי עם חברים. 
שעות הפתיחה: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-23:00, יום שישי בין השעות 8:00-14:00 ומצאת שבת ועד חצות.
טלפון לבירורים: 054-544-4636.
המסעדה נמצאת ברחוב ירושלים 70, צפת. כלומר, בתוך תחומי העיר העתיקה של צפת, כך שאתם יכולים לעצור כאן לארוחת צהריים בזמן שאתם מסיירים בעיר העתיקה. 

דבוש:
דבוש היא מסעדה בשרית כשרה, המגישה מנות בשריות בניחוח ביתי. בתפריט תוכלו למצוא תבשילי קדירה טעימים, קוסקוס משובח ומגוון מנות גריל ישראליות. בתחילת הארוחה תיהנו גם ממגוון סלטי בית טריים ומעוררי תיאבון. המקום גם מספר קייטרינג לשבת, כך שאם תרצו לקחת אוכל לווילת הנופש זו גם אפשרות. 
שעות הפתיחה: ימים שני עד חמישי בין השעות 9:00-18:00, שישי וערבי חג בין השעות 9:00-15:00.
טלפון לבירורים: 04-821-5827.
המסעדה נמצאת ברחוב דרך השוקולד 1, צפת. המקום נמצא באזור התעשייה של צפת והינו מקום מושלם לארוחת ערב. 

מסעדת באשערט מבית מנדי'ס:
מסעדת בשרים כשרה המגישה מנות המשלבות טעמים מהמטבח היהודי האותנטי עם נתחי בשר מעושנים. תוכלו למצוא בתפריט מגוון מנות יהודיות ייחודיות, ביניהן ניוקי יהודי עם בשר מפורק, מרק עוף עם קרעפלאך ובלינצ'עס עם כבד מעושן. אם תרצו מנות יותר סטנדרטיות, תוכלו להזמין מגוון דגים ובשרים "רגילים". 
שעות הפתיחה: ימים ראשון עד רביעי בין השעות 12:00-22:00, יום חמישי בין השעות 12:00-24:00. בימי שישי מתקיים יריד אוכל בבית מנדיס החל מ-9:00 בבוקר ועד שעתיים לפני כניסת שבת. 
טלפון לבירורים: 077-410-8002.
המסעדה נמצאת ברחוב ירושלים 35, צפת. כלומר, היא נמצאת צעדים ספורים מתחומי העיר העתיקה ומהווה מקום מצוין לעצירה בזמן סיור בעיר העתיקה. 

פלאפל לאלו:
אחת מהפלאפליות הטובות והוותיקות בעיר הוא פלאפל לאלו. הפלאפליה פועלת בצפת כבר למעלה מ-40 שנה ומגישה פלאפל טרי וטעים במיוחד, מוגש בפיתה עם כל התוספות. תוכלו להזמין כאן גם שקשוקה, חומוס ועוד הפתעות. 
שעות הפתיחה: יום ראשון בין השעות 9:00-20:00, ימים שני עד חמישי בין השעות 8:00-20:00. הפלאפליה סגורה בשישי ובשבת. 
טלפון לבירורים: 053-888-4858.
המסעדה נמצאת ברחוב ירושלים 86, צפת. כלומר, במרחק צעדים ספורים מהעיר העתיקה, כך שאתם יכולים לעצור לקחת פלאפל לדרך תוך כדי הסיור שלכם בעיר. 

בית הפרגית:
אם אתם אוהבים פרגיות מסוגים שונים, אתם וודאי תאהבו את מסעדת הבשרים הכשרה הזו, שמגישה מגוון מנות פרגית טעימות, המוגשות בבאגט או בצלחת. בנוסף למנות הפרגית תוכלו להזמין סלטים טריים וכן מגוון תוספות. 
שעות הפתיחה: ימים ראשון עד חמישי מהשעה 11:00 בבוקר ועד 1:00 בלילה וממוצאי שבת ועד 1:00 בלילה. 
טלפון לבירורים: 04-666-8799.
המסעדה נמצאת ברחוב ירושלים 98, צפת. כלומר, המסעדה נמצאת בתחומי העיר העתיקה של צפת ומהווה מקום עצירה נהדר לארוחת צהריים במהלך הסיור שלכם בעיר או לארוחת ערב בסיום היום. 

האר"י 8:
מסעדת האר"י היא מסעדת בשרים ודגים כשרה, הממוקמת בתוך מבנה בן כ-120 שנה. בתפריט תוכלו למצוא מגוון בשרים ודגים איכותיים וכן מגוון מנות פסטה, סלטים וכריכים טעימים. אם אתם מגיעים עם ילדים, הם יוכלו להעביר את הזמן בנעימים בחדר המיוחד שהוכן במיוחד עבורכם ומלא בחוברות, משחקים ושעשועים אחרים. עם רדת החשיכה המקום הופך גם לאחד ממקומות הבילוי הליליים המובילים בצפת, עם שפע משקאות חריפים ומוזיקה מהנה. 
שעות הפתיחה: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-22:00.
טלפון לבירורים: 04-692-0033.
המסעדה נמצאת ברחוב האר"י 8, צפת. זהו מקום נהדר לאכול בו ארוחת ערב בתום יום סיור בעיר העתיקה של צפת ובסביבה. 

עכשיו כשאתם כבר יודעים איזה מסעדות כשרות קיימות בצפת, כל שנותר לכם לעשות הוא להזמין וילת נופש באזור צפת, לעדכן את כל המשתתפים בטיול ולצאת לדרך אל עיר הקבלה המקסימה בגליל העליון.