6 מסעדות מומלצות בראש פינה

22 ביולי 2020

ראש פינה היא מהמושבות המקסימות והוותיקות ביותר בישראל ומהווה מוקד משיכה לאוהבי השלווה, האמנות והנוף. במרחק כעשרים דקות נסיעה נמצאת גם העיר צפת, שמלאה במיסטיקה יהודית ובבתי כנסת עתיקים. בין אם אתם אוהבים תרבות ואמנות יהודית או שאתם פשוט מחפשים אחר מקום רגוע להעביר בו את החופשה הקרובה שלכם, ראש פינה היא ללא ספק מקום ששווה להכיר. המושבה גם מלאה בווילות נופש נהדרות, הכוללת כל מה שאתם צריכים בשביל החופשה המושלמת, כך שאם אתם רוצים להוציא את המיטב מהחופשה שלכם באזור, מומלץ להזמין וילת נופש בראש פינה וליהנות משקט ופרטיות.
אבל מה יש לאכול בראש פינה – אתם שואלים? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם את הכתבה הבאה, שכוללת רשימה קצרה של כמה מהמסעדות המומלצות ביותר בראש פינה ובסביבתה. 

מסעדת מיטבלים:
מסעדת מיטבלים היא מסעדת שף הממוקמת בלב המושבה הציורית של ראש פינה ומגישה בשרים ודגים משובחים. את התפריט מרכיב השף יניב חדד השף, שהינו אחד מבעלי המסעדה. בין היתר, תוכלו למצוא בתפריט שיפודים שונים, קבבים, המבורגרים וסטייקים. קיימים גם מגוון מאכלים צמחוניים בתפריט. תוכלו להגיע לכאן לארוחת ערב מפנקת וליהנות מאוכל נהדר וממוזיקת רקע נעימה לאוזן. 
שעות הפתיחה: ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-23:00. המסעדה סגורה בשישי-שבת. 
טלפון לבירורים: 04-686-0107.
המסעדה נמצאת על הכביש הראשי בראש פינה.

מסעדת מיטבלים
מסעדת מיטבלים


שיפודי רחמים שמחה ובניו:

אם אתם בעניין של שיפודים, אחד מהמקומות המומלצים ביותר להזמין שיפודים איכותיים וטעימים במיוחד היא מסעדת שיפודי רחמים שמחה ובניו. המסעדה הנהדרת הזו מגישה מגוון בשרים על האש ושווארמה בתוספת סלטים טריים ומגוונים. השירות אדיב והאווירה תוססת. 
שעות הפתיחה: ימים ראשון בין השעות 11:00-23:30, ימים שני עד חמישי בין השעות 11:00-23:00, שבת מהשעה 18:00 עד חצות. המסעדה סגורה בימי שישי. 
טלפון לבירורים: 04-955-5109.
המסעדה נמצאת בדרך הגליל 515, ראש פינה.

שיפודי רחמים שמחה ובניו
שיפודי רחמים שמחה ובניו


עמבורגר:

עמבורגר היא מסעדת בשרים ודגים כשרה, הנמצאת במרכז הקניות של ראש פינה ומעוצבת כמסעדת בשר אמריקאית. בתפריט תוכלו למצוא מגוון רחב של המבורגרים עסיסיים, מנות טלה, פסטות, דגים וגם מנות צמחוניות, כך שכולם ייצאו מרוצים. זהו מקום מושלם לעצור בו תוך כדי סיור בראש פינה או לאחר יום ארוך של טיולים באזור. 
שעות הפתיחה: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 11:30-23:00, שישי בין השעות 11:30-17:00. המסעדה סגורה בשבת.  
טלפון לבירורים: 04-6801592.
המסעדה נמצאת בסנטר גליל, ראש פינה.

עמבורגר
עמבורגר


פינה בראש - שירי ביסטרו:

מסעדה צרפתית נוספת ששווה להכיר היא שירי ביסטרו, מסעדת שף מובילה בראש פינה המשלבת בין עקרונות המטבח הצרפתי וחומרי גלם מקומיים. המקום הוקם על ידי שירי, שלמדה כיצד להכין גורמה צרפתי אצל טובי השפים הצרפתים. כדי להעצים את החוויה שלכם, מומלץ לבקש שיושיבו אתכם במרפסת החיצונית המקורה של המסעדה, שמשקיפה לעבר הנוף המשגע של עמק החולה, רמת הגולן והחרמון. בצמוד קיים גם בר יין, שבו תוכלו למצוא את המיטב של תוצרת היין הישראלי. 
שעות הפתיחה: מדי יום בין השעות 8:00-16:00.
טלפון לבירורים: 04-680-0823.
המסעדה נמצאת ברחוב החלוצים 8, ראש פינה.

שירי ביסטרו

כביש 90:
כשתי דקות נסיעה מראש פינה, על כביש 90, נמצאת אחת מהמסעדות המומלצות ביותר באזור – מסעדת כביש 90. במסעדה מגישים המבורגרים טריים ומשובחים לצד בירה צוננת ונהדרת. לאוהב הלא-כשר שביניכם, יש גם אפשרות להמבורגר עם גבינה. אם תגיעו לכאן בשעות הערב, החל מהשעה 21:00, תוכלו ליהנות מאווירה כיפית במיוחד ומחצי ליטר בירה או כוס עראק לימונענע, המוגשים עם כל מנה. אין אפשרות להזמין שולחן במהלך השבוע, אלא רק ליום שישי בערב.
שעות הפתיחה: ראשון עד רביעי בין השעות 12:00-23:00, חמישי עד שבת בין השעות 12:00-23:30.
טלפון לבירורים: 04-6160190.
המסעדה נמצאת בצומת מחניים על כביש 90, מעט צפונית לראש פינה.

כביש 90 - כשתי דקות נסיעה מראש פינה
כביש 90 - כשתי דקות נסיעה מראש פינה


חוות בת יער:

אם תהיו מוכנים להרחיק מעט מראש פינה ולנסוע כעשרים דקות מהמושבה, תגיעו אל מסעדת בשרים מעולה וחווייתית במרומי יער ביריה. חוות בת יער הוקמה בשנת 1985, על ידי שני אנשים שחלמו להביא את נופי המערב הפרוע אל תוך יער ביריה. היום, תוכלו למצוא במקום חוות סוסים קטנה ומסעדה כפרית, המגישה מנות בשר משובחות וטריות במיוחד. יש גם כמה אפשרויות נהדרות לצמחוניים שביניכם, כך שכולם יוכלו ליהנות. אל תשכחו ליהנות מהנוף המשגע הנשקף מהמקום. מומלץ להזמין שולחן מראש. 
שעות הפתיחה: ראשון בין השעות 12:00-17:00, ימים שני עד רביעי ושבת בין השעות 12:00-20:00, ימים חמישי ושישי בין השעות 12:00-22:00. 
טלפון לבירורים: 04-6921788.
המסעדה נמצאת במצפה עמוקה, ד.נ. מרום גליל, ביער ביריה.

חוות בת יער בביריה
חוות בת יער בביריה


עכשיו כשאתם יודעים איזה מסעדות נהדרות קיימות בראש פינה ובסביבה, כל שנותר לכם לעשות הוא להתחיל לסגור את החופשה המושלמת. תזמינו וילת נופש מפנקת בראש פינה, תעדכנו את כל המשתתפים בחופשה ותצאו לדרך אל עבר המושבה הציורית שבגליל העליון.