אטרקציות חורף בצפון

20 ביולי 2013

אטרקציות חורף בצפון – מסתבר שיש כאלו לא מעט!
החורף בצפון מציע, מלבד האווירה המיוחדת והנופים המקסימים, גם לא מעט אטרקציות, המתאימות לכל מי שמבלה כמה ימים באזור ומחפש פעילויות או הפעלות מסוגים שונים. בין אם זו חופשה עם כל המשפחה, חופשה עם החברים הכי טובים שלכם, או אולי חופשה עם בן או בת הזוג, תוכלו למצוא בחורף בצפון מגוון של אפשרויות. הנה כמה מהן:

  • חוות התבלינים – היא ממוקמת בקיבוץ חולתה ונחשבת לאחת האטרקציות המובילות באזור. לא רחוק מראש פינה תמצאו את החווה המקסימה הזו שיש בה שלל של תבלינים טבעיים וגם חליטות של צמחים מסוגים שונים. בנוסף יש במקום גם כלי בית, שמני זית, ריבות תוצרת ביתית ואפשרות ליהנות מארוחה טעימה העשויה מרכיבים איכותיים וטריים.
  • מוזיאון המרציפן – אם אתם מגיעים אל הצפון עם הילדים ומחפשים אטרקציה המתאימה במיוחד לחודשי החורף, אל תפספסו את מוזיאון המרציפן שבכפר תבור. במוזיאון ישנה תערוכת פסלים, העשויים כולם ממרציפן, פסלים של דמויות מוכרות מאגדות הילדים, דמויות מהתנ"ך, דמויות של אישים חשובים ועוד. אפשר גם לבקר במפעל השוקולד והמרציפן שבמקום וללמוד על אופן הכנת המרציפן.
  • צוק מנרה – בקיבוץ מנרה אל מול נופים עוצרי נשימה תוכלו למצוא את הפעילות המיוחדת הזו, המתאימה לכל המשפחה. בצוק תמצאו רכבל ארוך ארוך שיפגיש אתכם עם נופי הצפון הנהדרים. בתקופת החורף אפשר גם לראות את השלגים שעל הר החרמון וההרים הגבוהים מסביב וגם להשתתף בסיורים מודרכים או ליהנות מהפעלות שונות לילדים. במקום ישנו גם מתחם ג'ימבורי לילדים וגם מתחם יצירה.
  • יקב הרי הגליל – מי שחובב יינות יגלה בצפון לא מעט יקבים המציעים יינות משובחים במיוחד. חופשה בצפון בחודשי החורף היא הזדמנות לעצור בכמה מהם ולטעום את היינות המיוצרים במקום. יקב הרי הגליל הוא אחד המוכרים והוא נמצא בקיבוץ יראון. אפשר להצטרף לסיור הנערך במקום, המפגיש את המבקרים עם חביות היין הענקיות, עם תהליך ההכנה עצמה ועם טעימות של כמה מהיינות שמיוצרים ביקב. אפשר לעצור לתצפית על הנופים המקסימים, הנשקפים משם וגם לקנות בקבוק יין בחנות הצמודה.
  • מוזיאון עתיקות הגולן – אם אתם מבקרים ברמת הגולן בחורף, כדאי לכם להגיע למוזיאון המיוחד הזה. המוזיאון, שנמצא בפארק קצרין העתיקה, מציע פעילויות המתאימות לכל המשפחה, סיורים מודרכים, התנסויות המשלבות מסורות מהעבר ועוד הרבה הפתעות, שאפשר למצוא במקום.
  • מרכז קנדה – הנה רעיון לפעילות עם הילדים או החברים בחודשי החורף. במרכז קנדה שבמטולה תוכלו לבלות יום שלם וליהנות משלל של אטרקציות ופעילויות. מלבד משטח ההחלקה על הקרח הגדול שבו, יש במקום גם מתקני ספורט שונים, בריכת שחייה מחוממת, אולם באולינג עם עשרה מסלולים והפעלות נוספות המתאימים לטווח גילאים רחב.

אין כמו חופשה בצפון בחורף, ואין כמו לינה באחת מוילות הנופש המפנקות המוצעות לכם באזור זה. תוכלו לשלב את השהות בוילה מחממת ונעימה עם ביקור באטרקציות אלו וליהנות מחופשה בלתי רגילה!