מתלבטים איפה לנפוש – מה יותר משתלם וילה בארץ או בחו"ל?

28 באוג׳ 2016

כשאנחנו מנסים לשקול מה כדאי לנו יותר וילה בארץ או וילה בחו"ל, אנחנו בעצם שמים על כפות המאזניים את שתי האפשרויות זו מול זו – לנפוש בארץ או לטוס לחו"ל?

אבל לפני שאנחנו בוחרים ולפני שמתחילים לחפש טיסות זולות, כדאי לתת את הדעת ליתרונות העצומים של החופשה בכלל לא רק לעובדים אלא גם למקומות העבודה:

בריאות. מחקרים מצאו שפעילויות פנאי, כולל לקיחת חופשה, תורמים רבות לעלייה ברגשות החיוביים, להפחתת הדיכאון לשיפור לחץ הדם ולהפחתת המתח הפיזי והנפשי.

יצירתיות וחדשנות. הרעיונות הטובים באים אלינו דווקא כשאנחנו רחוקים ממקום העבודה, לא לחוצים ולא צריכים לפתור כל מיני משברים שמתעוררים במהלך היום. חשוב לקחת פסק זמן ולשנות אווירה במיוחד אם העבודה דורשת מאתנו יצירתיות. החופשה תאפשר לרענן את תאי המוח שלנו.

פרודוקטיביות. אנשים מרגישים לאחר החופשה טוב יותר לגבי מקום העבודה שלהם והם הרבה יותר פוריים לאחר שהם חוזרים מחופשה. אם אנחנו עובדים קשה מדי, אנחנו מתחילים להתפזר ולא תורמים לשורה התחתונה.

היתרונות של חופשה בווילה – גם בארץ וגם בחו"ל

חופשה בווילה במקום בחדר בבית מלון היא פתרון נהדר לקבוצה של בני משפחה או חברים שיוצאים לחופשה משותפת – הן לאלה שבחרו לבלות חופשה בארץ והן לאלה שמצאו טיסות זולות לחו"ל.

הווילה מספקת את כל צרכי הנופשים כולל: חדרי לינה לאורחים, מכונת כביסה ומייבש, מטבח עם כל המתקנים הנדרשים להכנת ארוחות במשך היום בתוך הבית עצמו וחסכון בהוצאות היקרות של בילוי במסעדות (כולל מדיח שמסיר מעל האורחים את הצורך לרחוץ כלים). רוב הווילות מציעות מתקנים מפנקים ומבדרים כמו חצר נעימה, ג'קוזי, בריכת שחייה, שולחן ביליארד, חדר משחקים, נגני DVD ועוד.

חופשה בווילה מספקת גם אירוח באווירה פרטית, בלי הרעש וההתחככות בשאר האורחים שמסתובבים בבית המלון העמוס, בעיקר בעונות התיירות הבוערות. כך תוכלו לשחות להנאתכם עם בוקר בבריכה, מבלי להיתקל בשחיינים זרים אחרים שמשתכשכים במים.

חופשה בארץ או חופשה בחו"ל?

אין ספק שחופשה בחו"ל היא הזדמנות נהדרת לשנות מקום, תרבות, אווירה, מזג אוויר, מאכלים – דרך נהדרת להתחדשות ולאיסוף חוויות וזיכרונות שימשיכו להדהד בליבנו שנים רבות לאחר שהחופשה הסתיימה.

אבל, גם לחופשה בארץ יש יתרונות לא מעטים.

זמן. אם אתם לא בוחרים לטוס לחופשה בווילה באילת, אתם חוסכים לעצמכם את כל הזמן והכסף שכרוכים בטיסה ליעד החופשה שלכם. חישבו על כל הזמן שאתם צריכים לבזבז כדי להגיע לנמל התעופה, בעיקר אם אתם מתגוררים בצפון הרחוק, את זמן הבידוק והצ'ק אין, את זמן ההמתנה להמראה ואחר כך את כל הזמן עד שנוחתים ויוצאים משדה התעופה. חופשה בארץ חוסכת לכם המון זמן ואפילו שני ימי חופשה יקרים (הלוך וחזור) שמתבזבזים על הנסיעה בלבד.

עלות. כרטיס הטיסה הוא חלק גדול מעלויות החופשה, בעיקר כשיוצאים לחופשה עם ילדים וצריך לרכוש כרטיס טיסה לכול אחד מהם. נכון, אפשר למצוא טיסות זולות

, בכול זאת מדובר בסכום לא מבוטל. תוכלו לחסוך את הכסף הזה ולהוציא אותו על הזמנת וילה יוקרתית יותר לחופשה איכותית בארץ. בנוסף, אנחנו חוסכים את כספי ביטוח הנסיעות לחו"ל והוצאות השכרת הרכב.

התמצאות. כשאנחנו נופשים בארצנו הקטנטונת, האוטו שלנו נמצא ברשותנו, לא צריך לשכור, ואנחנו יכולים לנסוע בבטחה לכול פינה מרמת הגולן ועד לערבה, לדבר עברית, להבין מה רוצים מאתנו, ולהסתדר הרבה יותר בקלות מאשר במדינה זרה.

אז אם החלטתם השנה לנפוש בארץ, נסו לבחון אחת מאותן וילות נהדרות שמוצעות לנופשים בכול רחבי הארץ. מובטחת לכם חוויית חופשה חדשה ומרעננת.