וילות בצפון לחופשה חלומית

20 באוג׳ 2014

וילות בצפון - איכות, פרטיות ופאר
מתקני נופש בצפון אפשר למצוא בגליל המערבי, גליל תחתון, רמת הגולן ואזור הכנרת והעמקים. השכרת וילות בצפון הפכה לשיטת הנופש המועדפת על הישראלים, זוגות ומשפחות שחוו חופשה בוילה לא יוכלו עוד לחזור וליהנות באותה מידה מחופשות שגרתיות בבתי מלון רגילים. וילה בצפון מציעה אירוח ברמה גבוה של פאר ושירות, הנופשים בוילה מבלים חופשה שקטה, אינטימית ומשפחתית. האפשרות לבלות שעות ארוכות לצד בריכת שחייה פרטית ללא הפרעות או אורחים בלתי רצויים מספקת שעות של מנוחה אמתית מדאגות ולחצים.

סיור בתוך וילת נופש בצפון

הוילה מתפרסת על פני שתי קומות וחצר גדולה ומטופחת. בקומת הקרקע מוצב מטבח אמריקאי מאובזר ומרווח, פינת אוכל גדולה, חדר אמבטיה ושירותים וחדר מגורים גדול ומרווח. בחדר המגורים מוצבים ספות וכורסאות מפנקות ומסך טלוויזיה גדול לצפייה בסרטים. דלתות גדולות של זכוכית מאפשרות יציאה מהסלון ישירות אל החצר ובריכת השחייה הפרטית. בקומה השנייה של הוילה ממתינה סוויטת הורים גדולה ומפנקת, רצפת פרקט, מיטה זוגית גדולה, חדר אמבטיה מפואר עם אמבט ג'קוזי ומרפסת קטנה שמשקיפה על הנוף.

וילות בצפון – בריכת שחייה פרטית

בחצר של כל וילה בצפון ממתינה לאורחים בריכת שחייה פרטית, בעלי המקום דואגים לנקות את הבריכה ולהחליף את המים בתדירות גבוה. לצד הבריכה מוצבים ערסלים, מיטות שיזוף וכריות נוחות לרביצה. שתייה קרה תמצאו במקרר בר קטן שמוצב ליד הבריכה, כל שנותר לעשות הוא ללבוש את בגד הים, להצטייד בקצת קרם שיזוף ולצאת לבלות עם המשפחה בבריכה פרטית. איש לא יגביל את השהייה במים או יאסור על רחצה ללא כובע ים והכנסת מזרון ים אל הבריכה. אין כל ספק י בריכת השחייה הפרטית הופכת וילות בצפון לנופש ברמה אחרת.

וילות בצפון

נופש חברים בצפון

וילות בצפון מהוות פתרון מצוין בעבור קבוצות חברים שמבקשות לצאת לחופשה משותפת, וילה בצפון מעניקה לכל זוג חדר פרטי משלו לצד חדר מגורים ומטבח משותף. החברים מבלים חלק מהזמן יחד לצד הבריכה, מכינים ארוחות בשרים על האש, צופים בסרטים ונהנים מערב של קריוקי. את שאר הזמן אפשר יהיה לבלות בטיולים בשבילי הצפון, מסעדות ואתרי הנופש שסובבים את המקום. שכירת וילה בצפון יחד עם חברים מצמצמת בצורה משמעותית את עלוית החופשה. את מוצרי המזון רוכשים מבעוד מועד במרכזי הקניות, בישול עצמי של הארוחות מונע הוצאות כספיות מיותרות. בתוך וילה בצפון מוצאים הנופשים את כל מה שצריך לבילוי חופשה מושלמת, בריכת השחייה משמשת אטרקציה מצוינת בעבור ילדים ומבוגרים כאחד.

השכרת וילה בצפון עם ילדים

יציאה לחופשה משפחתית עם ילדים קטנים או גדולים דורשת תכנון ובחירת אטרקציות מתאימות. וילות בצפון מציעות לילדים חדר שינה נפרד ושורה ארוכה של פעילויות שקטות בחיק המשפחה. קבוצות של חברים בעלי ילדים בגילאים דומים תוכלנה לשכור וילות בצפון יחדיו, הילדים יוכלו להתחבר ולהעסיק זה את זה. בתיאום מראש אפשר יהיה לשלב באבזור הוילה מתקנים מתנפחים לילדים, משחקי מחשב, סרטים לילדים ושאר המלצות על פעילויות מתאימות בקיבוצים ומושבים סמוכים.