וילות בצפון

22 במרץ 2014

וילות בצפון הן הדבר הבא בתחום הנופש בישראל.
מאמר תוכן המתעסק במידע מפורט על וילות נופש מובחרות.

בתקופה האחרונה רואים יותר ויותר וילות בצפון המשמשות להשכרה יומית ומחליפות את הביקוש הגבוה  לחופשה בצימרים בצפון . אם בעבר הנוהג היה להשכיר צימר או מלון, כיום האפשרות להשכיר וילה שלמה, מאובזרת ומפנקת, קורצת ליותר ויותר משפחות.

בעבר משפחה המורכבת ממספר זוגות עם ילדים, נאלצה לחפש מתחם עם מספר תואם של צימרים שזו משימה לא קלה כלל, בדרך כלל הצימרים גם לא מאובזרים בדיוק באותה רמה וכמעט תמיד משפחה אחת תרגיש קצת מקופחת. גם השוני במחיר בין צימר לצימר במתחם מהווה בעיה. ואם במתחם יש יותר צימרים מהנדרש למשפחה אז בדרך כלל המתחם מתחלק עם עוד נופשים שלא תמיד נעימים ומסבירי פנים.

לעומת זאת הוילות מבטלות כמעט לחלוטין את הבעיות הללו.  הן מתאימות מאוד למשפחות גדולות המחפשות לנפוש ביחד, המחיר הנדרש הוא עבור כל הוילה ולא עבור כל חדר בנפרד, לא צריך להתחלק במתחם  עם עוד משפחות או זוגות ובנוסף ישנם חללים משותפים לכל המשפחה. כגון חדר אוכל גדול, פינת מנגל משותפת, חצר גדולה, ואולי גם פינת משחקים משותפת לילדים.

לעיקרו של עניין בהחלט ניתן להבין את העלייה החדה של ביקוש הוילות בצפון.

כמו בחיפוש צימרים בצפון, חשוב לברר פרטים מדוייקים לפני שרצים לסגור עסקה עם בעלי הוילות. מומלץ להכנס לאתרים המתמחים בנושא וילות בצפון, להסתכל בתמונות ובמפרטי הוילות, כיום הרבה אתרים בתחום מציגים גם המלצות אמינות של גולשים.

לאחר שהתרשמתם מוילה ספציפית אחת או יותר הגיע הזמן להתקשר לבעל הוילה לפרטים נוספים.

בטלפון כדאי לברר את שאר הדברים.  האם יש בוילה ובמתחם בדיוק את הנחוץ לכם, חשוב לשאול לגבי גודל החדרים, גודל הוילה והמתחם, בעניין האבזור האם יש בכל החדרים כבלים או לווין, האם החדרים זוגיים או מתאימים גם לילדים, למי שחשוב מנגל כדאי לוודא שישנה אפשרות למנגל והאם אפשר גם בשבת. יש לא מעט וילות המציעות גם תוספות מבורכות: שולחן סנוקר או פינג פונג, מערכת קריוקי, מסכי טלווזיה בחצר,גקוזי ספא חיצוני, בריכה הפעילה גם בלילה, ועוד.

לסיכום אנו מאחלים לכם חופשה מהנה ומוצלחת בוילה בצפון במרכז או בדרום.