וילות נופש לימי גיבוש

27 באוק׳ 2014

ארגון יום גיבוש מחלקתי היא לא משימה פשוטה כלל. במיוחד כשאתם נמצאים בתפקיד שנה אחר שנה ומצפים ממכם לחדש ולארגן ימי גיבוש בסגנון שעוד לא היה לכם. משנה לשנה העובדים מואסים בפעילויות חבלים ו-ODT ורוצים חוויות חדשות, אטרקציות חדשות ובעיקר שיפתיעו אותם.

איך אפשר כבר להפתיע בנושא ימי גיבוש?

הארץ היפה שלנו מלאה בהמון אטרקציות מעולות, לוקיישנים קסומים ולמעשה רק צריך למצוא את המקומות הנכונים והמעניינים, את המדריכים המרתקים ואת הרעיונות החדשים. לפעמים הדברים שנראים לנו פשוטים יכולים להיות מרגישים עבור הצוות שלנו.
למשל, השכרת וילה מפוארת המאובזרת בפינות ישנה נוחות, משחקי קלפים, בריכה, וארוחה יכולה להיות דבר מאוד מרענן בתחום ימי הגיבוש. לעיתים תוכנית סדורה לאורך כל היום וקפיצה מאטרקציה לאטרקציה לא משאירה מקום לאינטרקציה חברותית בין העובדים שלא בנושאי העבודה והיום יום. מצד שני, חשוב לזכור שאין הרבה ערך ברביצה אינסופית במקום אחד, ולכן אנחנו ממליצים על מספר אטרקציות חדשות ומעניינות בתחום ימי הגיבוש.

יום כיף בוילה פרטית

יותר ויותר ארגונים מוכנים לשכור וילה מפוארת בצפון או באזור המרכז למטרות חגיגה של אירוע או יעד חשוב של החברה או פעילות אחר במסגרת יום גיבוש.
אנו ממליצים לקחת וילה מאובזרת הכוללת בריכה פרטית רחבת ידיים שתענה לצרכים שלכם.
הצוות שלכם יוכל להשתכשך במים, לנהל שיחות אחד על אחד, ולהנות מפעילות קבוצתית משותפת. כשסוגרים צוות בתוך חלל סגור יש אפשרות לשינוי בדינמיקה ולאינטימיות חיובית בין העובדים. מצויין לצוותים המורכבים מעובדים חדשים שטרם יצא להם להכיר אחד את השני לעומק. כמו כן, ניתן לשלב בתוך הוילה סדנאות בישול, תחרות בישול תחרותית, והכנת ארוחות תוך כדי שיתוף פעולה הדדי של העובדים בצוות. יום כיף בוילה הוא רעיון נפלא, אך חשוב לזכור לשלב עוד פעילויות ואטרקציות בהמשף היום כדי שלא יהיה משעמם.

גליל – המקום המושלם לקאיקים

הגליל הוא מקום נהדר לטיולים במיוחד בעונות החורף. הגליל התברך בנחלים ומעיינות רבים הנשטפים היטב במהלך חודשי הקרה. מומלץ לטייל בסמוך למפלים ומעיינות כגון: מעיין התנור, נחל ראש פינה, נחל החילזון, מצוק רמים, נחל צלמון, מעיין ביריה ועוד. פעילות מומלצת במיוחד היא שייט אתגרי בסירות קאיקים חדישות ומהירות. אין כמו חוויה אתגרית וחוויתית שתוכל ללמד את העובדים שלכם איך לשחות נגד הזרם.

דייג אוהב דגים?

אין דבר יותר כיף ומחבר אל הטבע מאשר לדוג ביחד דיגים על גדות הנחל. לאחר העברת סדנת דייג קצרה מפי דייג מקצוע העוסק בתחום שנים רבות, יוכלו העובדים לקבל חקה ולדוג בעצמם. לבסוף יוכלו העובדים לקיים סדנת בישול עם הדגים שדגו בעצמם. אין ספק שמדובר בחוויה יוצאת דופן.


ימי כיף לעובדים הם הזדמנות נדירה של מעסיק להגיד תודה עבור העבודה הנפלאה שעושים עובדיו. חשוב מאוד להשקיע מחשבה עמוקה בבחירת הפעילויות על פי הצרכים ותחומי העניין של כל צוות בחברה שלכם.