מקומות יוקרתיים ורעיונות למסיבת רווקות

17 במרץ 2014

חוגגות ביוקרה – מקומות ואפשרויות יוקרתיות למסיבת רווקות

מחפשות מקום מעניין ומקורי, לחגוג בו את מסיבת הרווקות הקרובה? נמאס לכם מהפעילויות השגרתיות והבנאליות, של מסיבת הרווקות השטחית? בשנתיים האחרונות, ניתן לצפות בתופעה הולכת וגוברת של מסיבות רווקות פרטיות, המשדרגות את האירוע ומרימות את רף הציפיות יותר ויותר גבוה משנה לשנה.

 אז איפה ואיך נחגוג את מסיבת הרווקות שלנו השנה? ומהן הפעילויות העסיסיות והמומלצות ביותר...?

מסיבת רווקות משולבת בחופשה – לנקות את הראש עד הסוף

מסיבת הרווקות "החופשתית" ביותר שנראתה עד כה, קורמת עור וגידים, ואתן, בדרך לבילוי המהנה ביותר, הכולל מסיבה טובה, והפתעה מוצלחת ביותר, לרגל מסיבת הרווקות התוססת ביותר של השנה, אשר בין היתר, כוללת רעיונות מקוריים למסיבת רווקות לא שגרתית.
 
כמה זמן אמרתן לעצמכן שאתן חייבות אבל פשוט חייבות לצאת לחופשה מאורגנת עם כל החברות? כמה פעמים התחלתם לארגן יציאה כזאת? אבל... כמה פעמים התוכניות הללו יצאו אל הפועל? בדרך כלל, תמיד היה משהו שהפריע ושיבש את התוכנית החלומית שלכם. חסל סדר תירוצים! לכבוד מסיבת הרווקות של החברה שלכן, תוכלו לשלב בין אירוע מושקע של מסיבות רווקות וחופשה בוילה מפנקת, עם נוף פסטוראלי, מוסיקה טובה, בריכה צוננת ו/או ג'קוזי מחמם ומפנק ,והחברות הכי טובות, המבלות את זמן האיכות שלהן ביחד.

מסיבת רווקות יוקרתית בספא

אחד המקומות היוקרתיים והנהנתנים ביותר, לחגוג בהם את מסיבת הרווקות הוא מרכז ספא. במקומות מהסגנון הזה, תוכלו למצוא את כל מה שדרוש למסיבת רווקות מוצלחת:הנאה ממתקני ספא מפנקים, ארוחת בוקר משותפת, טיפולי פנים ומניקור- מה עוד בחורה צריכה במסיבת הרווקות שלה? מרכזי ספא רבים באזור המרכז, מאפשרים את סגירת המקום עבור אירועים פרטיים, סגירת אירוע כזה במרכז ספא קטן ואינטימי ואפילו בתוך צימר מפואר יכול להיות רעיון שמתאים לאנינות הטעם וחובבות הפינוקים שביניכם.

וילה פרטית לך ולחברות שלך

אז איך נחגוג את מסיבת הרווקות שלנו הפעם? עוד פעם בדירה של אחת החברות? עוד פעם במועדון או בר רועשים, שבקושי שומעים אחת את השנייה? אחת האופציות השכיחות והנפוצות ביותר בקרב רווקות רבות היא בחירת וילה לארגון מסיבת רווקות.  וילות פרטיות ברחבי הארץ משכירות את שירותיהן, לטובת מסיבות פרטיות בגוון יוקרתי ושונה. מסיבה פרטית, תאפשר לכן לארגן אירוע מרשים כראות עיניכן בשונה ממסיבות במקומות המוניים יחסית, כפי שניתן לראות בדרך כלל במסיבת רווקות.

 האווירה המשוחררת והשונה במקומות ניטרליים אך מלכותיים, כמו אלה, יאפשרו לכם להיכנס למוד המתאים. חיפוש מקומות יוקרתיים למסיבת רווקות

מה שקורה בוילה נשאר בוילה – הפעלות ופעילויות מדליקות למסיבת רווקות

חשיבה רעיונות מקוריים למסיבת רווקות מוצלחות על הפעלות מקוריות למסיבת רווקות, מעבר לארגון מקומות יוקרתיים למסיבת רווקות, הוא אינו דבר של מה בכך. לימבו חזיות בגדי ים, משחק משודרג של אמת או חובה ותחרות הנועזת של מסיבת הרווקות, הכוללת חוויות נועזות, רעיון זה, יהפוך את המסיבה לאירוע שלא ישכח (אותן ניתן לרשום על טבלה ולספור נקודות "נועזות" של כל משתתפת), הן רק חל מהפעילויות המרגשות, מהן ניתן ליהנות, חשוב מאוד לשים דגש על הפעלות ופעילויות מקוריות מאחר שמסיבה איכותית נמדדת לפי רמת הפליאה על פני האורחים, או במקרה הנ"ל על פני האורחות.

טיפ משודרג ומשדרג:

מומלץ לכתוב  על פלקט מאיר עיניים באזור המסיבה: "מה שקורה בוילה, נשאר בוילה"- אלמנט, שיעצים את ההתרגשות והאווירה במסיבה ואפילו לתת לכם רעיון למסיבת נושא מדליקה אשר תהפוך את המסיבה לאירוע שלא ישכח גם בעוד זמן רב, אל מול המסיבות הפרטיות ואל מול מסיבות הרווקות העתידיות בפרט.