מסיבת הרווקים המושלמת

09 במרץ 2014

מסיבת הרווקים המושלמת – וילות הנופש והצימרים כבר מחכים לכם
קיימות דרכים רבות לחגוג את מסיבת הרווקים או הרווקות. יש כאלה שמחליטים לחגוג את היום האחרון לרווקות בבית עם כמה חברים טובים בתוספת פעילות חברתית משעשעת, אחרים מעדיפים לצאת לפאב ולרקוד, אולם בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה חדשה בתחום מסיבות הרווקים והרווקות – וילות נופש.

וילת הנופש היא ביסודה וילה שיכולה לשמש גם למגורים, אך הוסבה למטרות נופש, לינה וגם לעריכת אירועים מיוחדים. מסיבת הרווקים או הרווקות היא אירוע מיוחד בו נפרד אדם מחיי הרווקות לפני כניסתו לחופה. רוב האנשים בוחרים לציין את הערב המיוחד הזה בקרב אנשים קרובים, כאשר כל אחד חוגג את מסיבת הרווקים או הרווקות שלו בהתאם לטעמו אישי, או לחלופין לאחר תכנון של חבריו הקרובים ללא ידיעתו.
וילות הנופש מתאימות מאוד לעריכת אירועים לקבוצות של אנשים, כמו מסיבות רווקים ורווקות. מדובר ביחידה מרווחת ומאובזרת הכוללת לעיתים גם אפשרויות מפנקות נוספות כמו טיפולי ספא וג'קוזי ומאובזרת בטלוויזיה עם מסך שטוח, פינות ישיבה מעוצבת ועוד.

אולם, ישנו מקום נוסף המתאים לחגיגת מסיבות רווקים ורווקות - הצימרים. ההבדלים בין הצימר והווילה לעיתים בקושי מורגשים. בשני המקרים מדובר במקום לינה שיכול לשמש גם למגורים וגם לעריכת אירועים מיוחדים. הכל תלוי בגודלו של מקום הלינה. אם מדובר בבקתה קטנה, היא תתאים לאירועים זוגיים אינטימיים כמו חגיגת יום נישואין או ליל כלולות, ואם מדובר ביחידה גדולה שמתאימה לקבוצת אנשים – במקרים רבים היא תתאים לעריכת מסיבת רווקים או רווקות בלתי נשכחת.

וילות הנופש והצימרים ממוקמים בכל האזורים בארץ, החל מהצפון הירוק ועד הדרום השקט. אם אתם לא רוצים להרחיק, תוכלו לחגוג את מסיבת הרווקים או הרווקות באזור שלכם, אולם אם אתם רוצים להאריך את החגיגה ואף לבלות את הלילה בווילה או בצימר, תוכלו לארגן נסיעה לצפון או לדרום וליהנות גם מהנוף על הדרך.

לא כל מקומות הלינה מתאימים לקבוצות, ולכן כדאי לחפש מבעוד מועד את המקום המתאים לכם ביותר מבחינת גודל, מחיר והאפשרויות המוצעות. מקומות לינה לקבוצות יספקו לכם את החוויה המיוחדת של הפרידה מחיי הרווקות וכניסה לחיי הנישואין, יחד עם כל האנשים האהובים עליכם.

בילוי משותף עם החברים הטובים לפני הערב הגדול של החתונה יאפשר לכם ליהנות ולהתגבש, וכמובן לצבור חוויות משותפות שייזכרו למשך שנים. הבחירה במקום המתאים היא אינה עניין של מה בכך. לכן כדאי כבר בשלב התכנון לשוחח עם בעלי המקום ולתאם ציפיות. במקומות רבים ידאגו לקשט עבורכם את המקום בטרם בואכם, כך שתוכלו ליהנות מהערב המיוחד שלכם בצורה המירבית.

לא משנה היכן תבחרו לחגוג את מסיבת הרווקים או הרווקות, מה שחשוב הוא שהמקום יענה על ציפיותיכם ויעניק תמורה לכספכם. מעבר לכך, כל עוד אתם חוגגים עם החברים, מה עוד צריך? והעיקר, שיהיה במזל!