חופשת ספא בצפון הארץ

31 ביולי 2014

זה קורה כל שנה, מחפשים את היעד הבא לחופשה, מתלבטים איפה כדאי לקחת את החופשה הבאה שלנו. האם זה להתפנק באחר מבתי המלון המפוארים של אילת? למצוא בית מלון מפואר ויוקרתי בתל אביב או אולי פשוט להזמין חופשה בספא מפנק – מה שדי מבטיח הנאה מוחלטת שכל אחד יכול ליהנות ממנו.

בהרבה מאוד מהמקרים ולאחר מעט מאוד התלבטויות, מחליטים לקחת חופשת ספא מפנקת בצפון הארץ שהוא איזור מועדף על הישראלים גם בתקופת הקיץ החמה והלחה. מלבד זאת, הצפון מציע גם אזורים רבים לטיולים, מגוון של אטרקציות שונות שכל זוג או משפחה יכולים ליהנות מהם, נופים ירוקים עם שילוב של פעילויות מים במזג אוויר נוח במיוחד, מה שמהווה יתרון גדול על פני איזור מרכז הארץ או הדרום כמו אילת אשר למרות חופי הים המדהימים שלו, אי אפשר כמעט לצאת מחדר המלון בשל החום והעומס הכבד ששורר במשך כל היום – דבר אשר לא מאפשר טיולים וביקור באתרים ואטרקציות. כל זה ולסיים את כל יום הטיולים העמוס ובטיפולי ספא מפנקים... מה יכול להיות כבר יותר טוב מזה?

אז איך בוחרים ספא בצפון?

כמו כל חופשה בין אם היא בארץ או בחו"ל, תכנון מוקדם הוא תמיד מומלץ ולכן חשוב מאוד שגם אתם תעשו זאת כאשר אתם בוחרים את הספא שלכם. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת.

  • פה לאוזן זה תמיד טוב – אם אתם מקבלים המלצה חמה ממישהו שעבר חוויה טובה בספא וממליץ לכם עליו אז תלכו על זה. המלצה ממקור ראשון וקרוב זה תמיד טוב.
  • האינטרנט – באוטוסטראדת המידע של היום ישנם עשרות אתרים אשר מציעים מידע אודות אתרי הספא השונים בכל רחבי הארץ ומציגים בדיוק את כל מה שיש לספא להציע, בין אם זה תמונות של המקום, כל הטיפולים שהמקום מציע וביקורות אמיתיות ואמינות של מבקרים שהיו ספא עצמו.
  • תבדקו מחירים מראש – המחירים משתנים בדרך כלל בין אמצע השבוע לבין הסופ"ש, ישנן חבילות ספא מיוחדות שמציעים אותן בתאריכים מאוד ספציפיים. שווה תמיד לבדוק מה מציעים ואולי לתכנן את החופשה לפי זה גם – זה יכול לחסוך הרבה כסף.
  • מה הספא מציע - תבחנו את כל מה שהספא מציע ואם הוא מתאים למה שאתם מחפשים, בין אם זה המיקום שלו, אם הוא מציע גם עוד אוכל מעבר לטיפולים, סאונה, ג'קוזי, שתייה ואיזור לשבת בו ופשוט להירגע כמו בריכה. אם אתם מחפשים מקום ללינה יש גם מתחמי אירוח יוקרתיים שמציעים גם צימרים ביחד עם טיפולי ספא.

לסיכום:

אם אתם מתכננים חופשה, בין אם היא זוגית רומנטית או משפחתית בטן גב, ספא בצפון יכול להיות אופציה מעולה, רק תוודאו שאתם מתכננים לעצמכם מראש את החופשה ובוחרים את הספא הנכון ביותר עבורכם והצרכים שלכם.

שתהיה חופשה נעימה!!