חופשה מושלמת עם ספא בצפון

24 באפר׳ 2014

חופשה מושלמת עם ספא בצפון
אם אתם מחפשים להעניק לעצמכם או ליקרים לכם את החופשה הטובה ביותר, בואו לגלות מהי חופשת ספא. מרכזי ספא בצפון מציעים אירוח ברמה מאוד גבוהה עם חדרי שינה מעוצבים, ריהוט יוקרתי, בריכות פרטיות, אמבטיות ג'קוזי, ארוחות נהדרות ובעיקר, טיפולי ספא ברמה גבוהה מאוד. את הטיפולים תוכלו לקבל בצימר, בתוך מתחם הוילה או במרכז הטיפולים של הספא. אם בחרתם בספא מפנק, תגלו מטפלים מאוד מוכשרים אשר מבצעים את כל הטיפולים תוך שימוש בתכשירים הטובים ביותר וטכניקות עיסוי מתקדמות.

מתחם ספא פרטי בצפון
אזור הצפון מצליח לשלב בין יוקרה, פרטיות והמון אוויר צח. מרכזי ספא בצפון ממוקמים אל מול נופים ירוקים מדהימים. שם לא תשמעו את רעש התנועה החולפת או מוזיקה רועמת. תוכלו פשוט לעצום את העיניים ולהתמכר לשקט ולפינוקים. מתחם ספא פרטי בצפון יציע לאורחים גם שירותי לינה, ארוחות ואטרקציות נוספות. אם מרכז הספא אותו בחרתם אינו מציע לינה כדאי יהיה לאתר צימר או וילת נופש קרובה בה תוכלו ללון ולהמשיך את שגרת הפינוקים.

למי זה מתאים?
אירוח ספא פרטי בצפון יהיה מתנה נהדרת בעבור זוגות טריים. אם אתם מחפשים מקום מתאים לאירוח רומנטי, יום נישואין או הצעת נישואין, ספא בצפון יעניק לכם את התפאורה המתאימה. חגיגת יום ההולדת שלכם או של בן הזוג תהיה מפנקת כל כך במתחם הספא. טרם הגעתכם למקום יש לבחון את רשימת הטיפולים ולבצע הזמנה בהתאם. רוב מתחמי הספא בצפון יוכלו להציע קשת רחבה של טיפולים כמו עיסוי רקמות עמוק, טיפולי פנים, טיפול אבנים חמות, אמבטיות גופרית, עיסויים זוגיים ועוד.

וילות עם ג'קוזי ספא

אם יש לכם שרירים כואבים, כדאי למקד בהם את הטיפול.
א.    זוגות צעירים ומבוגרים בחופשה רומנטית.
ב.    יום פינוק לחברות או בנות משפחה.
ג.    מתנה בעבור עובדים מצטיינים.
ד.    טיפולי ספא בצפון יהיו דרך נהדרת להתחיל את ירח הדבש או לפנק את הכלה לעתיד במסיבת הרווקות שלה.
ה.    עיסוי מפנק בעבור מטיילים בתום יום טיול ארוך (אידאלי בעבור ספורטאים).  

תוספות מפנקות לחופשות בצפון
וילות נופש וצימרים מציעים מבחר גדול של אטרקציות כמו בריכות פרטיות, שולחנות סנוקר, מערכת קריוקי, סרטים, סאונה וג'קוזי. טיפולי ספא פרטי בצפון יעניקו לכם את אותה תוספת אשר תהפוך את החופשה לנפלאה עוד יותר. מרכזי ספא בצפון ממוקמים בקרבת הוילות והצימרים. לרוב, יגלה הצוות נכונות להעניק לכם את הטיפול בתוך הצימר. אין כל צורך לעזוב את מתחם הוילה. ארוחת בוקר מפנקת וגם טיפולי ספא אפשר להזמין עד לפתח הצימר.

נרחיב ונספר כי טיפולי ספא חיוניים מאוד לשמירה על בריאות הגוף. העיסויים ממריצים את זרימת הדם ובריאים מאוד לטיפוח העור. בכל ספא בצפון תוכלו למצוא עיסויים אשר מתאימים גם לספורטאים וטיפולים המיועדים להצערת העור. מרכז ספא פרטי בצפון כבר ממתין לכם עם רשימת טיפולים מפנקים, אווירה רגועה וחלוקים רכים.