חופשה משפחתית מושלמת

27 באוג׳ 2014

חופשה משפחתית מושלמת

הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר למשפחות רבות בישראל לצאת לחופשה משפחתית מפנקת, אבל רובם הגדול של המשפחות מתלבטות עד לרגע האחרון היכן לנפוש, ולא פחות חשוב לאיזה סוג של חופשה משפחתית ללכת האם לצימר שליו ורגוע בצפון או לחילופין בית מלון. אנו כאן ננסה לעזור לכם.

מחיר

חופשה משפחתית בבית מלון הופכת את החופשה ליקרה מאוד ומוגבלת מאוד, שבוע בבית מלון למשפחה בת חמישה נפשות יעלה בסביבות ה-7000 ₪ לארבעה לילות, ואתה מוצא את עצמך במרוץ יום יומי נגד השעון כדי להספיק לכל ארוחה בבית המלון, הילדים נמצאים בבריכת המלון? תכין כמה עשרות שקלים כדי לממן להם שתייה קרה וגלידות.
צימרים למשפחות ישדרג את החופשה שלך מבלי לשלם יותר, נהפוך הוא אתה תשלם קרוב לחמישים אחוז פחות, ואתה ומשפחתך תוכלו ליהנות בצימר משפחתי מפנק עם בריכת שחייה, היתרון שאתם כמשפחה יכולים לרכוש מוצרים בסופר המקומי ולצרוך אותו בצימר הוא יתרון גדול וחוסך מכם לא מעט כסף.

מרחב
בבית מלון כל שתקבל הוא חדר זוגי עם ספא נפתחת, אם תוסיף סכום כסף נוסף תקבל חדר פנימי, מה שאין כן בצימר משפחתי שבו המרחב מדבר בעד עצמו, יחידת הורים מרווחת ויחידת ילדים גדולה, בצימרים משפחתיים תמצא גם מטבח גדול ומאובזר, ופינת אוכל, והכי חשוב תוכל לעשות ברביקיו מפנק למשפחתך ללא כל הפרעה לנופשים האחרים.

פרטיות ומיקום

צימרים בצפון יכולים לתת לכם פרטיות מקסימלית גם במתחם הצימרים וגם בבריכת השחייה בצימר, שבמקסימום אתה שותף לה עם שלושה זוגות, הפרטיות באה לידי ביטוי בישיבה שלך במרפסת הצימר בלי להרגיש שיושבים איתך עוד 100 משפחות נוספות.

שקט

לשבת לכוס קפה רגוע בלובי של בית מלון בחודשי הקיץ היא משימה כמעט בלתי אפשרית, המוני בית ישראל וילדיהם קופצים ומשחקים בלובי המלון, בצימר תהנה משקט ושלווה, ילדייך יוכלו להשתובב במתחם הצימר מבלי שתרגיש אותם כלל.

יחס אישי

ברגע שהגעת לבית מלון הסיכוי שלך לקצת יחס אישי ותשומת לב נעלמת מיד, צימר משפחתי בצפון תוכל ליהנות מתשומת לב של בעלי המתחם שרואים בתפקידם ערך עליון להנעים ככל שניתן את שהותך בצימר, כל בקשה תענה בחיוב והכי חשוב עם חיוך.

לסיכום... צימר למשפחות בצפון הוא היחיד המסוגל לתת לך את האפשרות לבלות עם משפחתך ביחד ועם אשתך לחוד מבלי לחוש באווירת המחנק שיש בבית מלון, חופשה משפחתית בצימר תיתן לילדייך את זמן האיכות איתך מה שלרוב המשפחות חסר מאוד.

בילוי מהנה