צימרים בצפון לחופשה בחיק הטבע

24 באפר׳ 2014

צימרים בצפון לחופשה בחיק הטבע
בניינים ושאר מבנים תעשייתיים מקיפים אותנו בכל ימות השבוע, אחת למספר חודשים כדאי לצאת מהעיר הגדולה אל האזורים הירוקים בצפון. צימרים בצפון הם פתרון אירוח נהדר בעבור זוגות או משפחות. אם אתם מחפשים לעצמכם חופשה ירוקה וכפרית בחיק הטבע, צימרים בצפון הם המקום המתאים. בואו לגלות צימרים באמירים עם אמבטיות ג'קוזי נפלאות אשר משקיפות על נופים קסומים, סאונות מפנקות, מערכות קולנוע ביתיות, בריכות פרטיות ושאר פינוקים.

אלו אשר מחפשים לשדרג עוד יותר את החופשה ימצאו צימרים עם ספא. הצימרים האלו משלבים גם טיפולי קוסמטיקה או עיסויים. קשה לתאר במילים עד כמה נהדרים העיסויים ועד כמה הם מומלצים. פתחו את הבוקר עם ארוחה מפנקת והמשיכו אותו אל עיסוי מפנק, טיולים בחיק הטבע וטבילה של ערב בג'קוזי לאור נרות.

צימרים באמירים לחופשה באווירה צמחונית/טבעונית
את מושב אמירים מכירים כמעט כל אלו אשר מנהלים אורח חיים צמחוני או טבעוני. צימרים באמירים מביאים עמם חוויה כפרית נהדרת. הצימרים ממוקמים בלב עצים מוקפים בציפורים והמון אור. צימרים באמירים מיועדים בעיקר לאורחים צמחוניים אך לא רק. יש לציין כי המושב כולו מנהל אורח חיים צמחוני. יש לכבד את אורח החיים ולהימנע מהדלקת מנגלים עם בשר בכל ימות השבוע. פרט לכך, צימרים באמירים מביאים עמם אווירה מאוד קסומה. מושב אמירים קרוב מאוד לראש פינה בה תמצאו מסעדות, מקומות בילוי ושלל מסלולי טיול. צימרים באמירים אידאליים לאירוח בכל חודשי השנה, המושב מאוד יפה, מטופח ומסביר פנים.

צימרים עם ספא לזוגות
חופשות הן בראש ובראשונה הזדמנות להתפנק ולשכוח את כל הצרות. צימרים עם ספא אידאלים בעבור זוגות אשר מחפשים לעצמם פינה שקטה הרחק מכל הדאגות והמתחים של השגרה. מיד עם הכניסה אל הצימר תגלו שוקולדים, אווירה נינוחה והמון אוויר צח. צימרים עם ספא משלבים לרוב אמבטיות ג'קוזי חמות וגם סאונה. את טיפולי הספא מבצעים מטפלים מוסמכים תוך שימוש בתכשירים מאוד איכותיים. נרות ריחניים, שמנים ומוזיקה שקטה מלווים את הטיפול ויוצרים אווירה שקטה ומאוד רומנטית ומיוחדת. צימרים עם ספא מומלצים בעבור חופשות ירח דבש, סופי שבוע חמים ומפנקים בחודשי החורף וחופשות חג.

פעילויות זוגיות בחיק הטבע בצפון

  1. טיולי סוסים לאור השקיעה יחד עם קומזיץ קטן וארוחת גבינות ויין או בשר צלוי ותפוחי אדמה. מדריך רכיבה יצטרף אליכם אל הטיול ויטפל בהכנת האוכל, הדלקת האש ובסוסים. החוויה מאוד רומנטית ונעימה.
  2. צימרים עם ספא באזור הצפון יעניקו לכם חוויה זוגית מפנקת ובלתי נשכחת. עיסויים זוגיים מאוד מומלצים.
  3. פיקניקים בחיק הטבע, צימרים בצפון משלבים עשרות פינות חמד קסומות.
  4. אם שכרתם צימרים באמירים תוכלו למצוא מבחר מסלולי טיול שקטים והמון מקומות תצפית בהם תוכלו לצפות בשמיים עם אלפי כוכבים.
  5. חובבי ספורט אתגרי ימצאו ספורט מים, קיאקים, רכיבת אופניים בשטח, טיולי ג'יפים.