צימרים יוקרתיים

21 ביולי 2013

צימרים יוקרתיים:  אירוח הכי אקסקלוסיבי

מפלס הריגושים מטפס לשיאים חדשים עם צימרים מפנקים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צימרים יוקרתיים המציעים גן עדן עלי אדמות בדמות ג'קוזי רחב ידיים, נוף עוצר נשימה, חדר שינה מרהיב ביופיו ועוד הטבות ששמורות רק לאורחי הצימר כגון בריכת שחייה פרטית, חצר עשירה בצמחייה, ארוחות עשירות במטעמים ומעדנים.
האלמנטים שעושים את ההבדל בצימרים המפוארים הם חומרי הגלם המשובחים, התכנון האדריכלי ששובר גבולות, ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

מרבית הצימרים היוקרתיים מציעים פרטיות ובידוד טוטאלי עם מגוון מותרות כמו מכונת קפה בחדר, כורסת מסאז', קמין, פלזמה גדולה במיוחד, מוצרי טואלטיקה איכותיים, כיבוד משובח בהישג יד.
הרהיטים מסוגננים, הארוחות מושקעות להפליא והמחיר כמובן בהתאם. אך יש תמורה בעד ההשקעה: ברוב אתרי האירוח והצימרים ומלונות הבוטיק האקסקלוסיביים יש טוויסט עיצובי וגימיקי שמשדרג פלאים את החוויה, צימרים מובלעים במערות אותנטיות, מלונות בוטיק השוכנים על פסגת צוקים, אירוח בבקתות עץ קרוב לשפת הים ועוד.
מרבית הצימרים היוקרתיים מיועדים לזוגות אוהבים בלבד אך יש גם מקומות שמתאימים למשפחות שמחפשות יותר.
בין הצימרים הייחודיים ניתן למצוא צימרים באמצע המדבר, בלב כרמים ובנקודות הנוף היפות בארץ.

צימרים יוקרתיים במדבר: חוות נחל הרועה

מערות, בתי בוץ, בקתות עץ ועוד שלל אלמנטים מהטבע מככבים בנבחרת הצימרים היוקרתיים העכשוויים. הנוף הוא חלק בלתי נפרד מהאווירה ומשחק תפקיד חשוב ביצירת התפאורה המשגעת והתחושה היוקרתית.
חוות נחל הרועה ברמת נגבה מציעה סוויטות אבן מרהיבות שמבוססות על עקרונות הבנייה האקולוגית, מיזוג הרמוני של הפנים והחוץ.
ברגע שנכנסים לכאן, מרגישים את החיבוק המדברי בכל מקום. הרהיטים נבחרו בקפידה, גווני אדמה משולבים בגוונים בהירים, רצפת עץ שמשדרת חמימות, ג'קוזי. בין החוץ לבין המרחב הפנימי המושקע מחיצת זכוכית, בסלון המרווח ספות מפנקות, אמבטיה ארוכה בחדר רחצה שקירותיו פסיפס סלעים גדול. גולת הכותרת של הסוויטות הן המרפסת עם ערסל המשקיפה אל נוף בתולי של המדבר, זה הוא מקום מדהים לראות בו מקרוב זריחות ובלילות את השמיים זרועי הכוכבים.

אקולוגי בטבע: קולומבריום

צימר מפואר נוסף שמחובר לטבע הוא קולומבריום השוכן במערות חצובות בסלע במושב שקף, כאן באים לידי ביטוי אווירה קדומה עם הפינוקים המתקדמים כגון מכונת אספרסו, DVD, קמין, טלוויזיית LCD. כמנהג הצימרים היוקרתיים, שמפתיעים בעיצוב בלתי שגרתי ובחידושים מעניינים, ניתן לראות בקולומבריום בור מים שמשמש כג'קוזי מהטבע עם מים מחוממים ותאורה מחליפת צבעים, ממש כמו להשתכשך בבריכה טבעית.

מה במדברא

בקתות מדברא מבוססות על חומרים מהטבע כמו בוץ, בקתות שמעוצבות בסגנון מיוחד בקווים זורמים ורהיטים אמורפיים שעשויים מחומרי הגלם של הסביבה כמו אבן, עץ. הצימרים שוכנים בצוקים בערבה, דק עץ במרפסת תחת סככת עצים, ג'קוזי ובריכה פרטית חצובה או בריכת שכשוך (תלוי בסוג היחידה) מווקפות נוף בראשיתי. היחידות מאובזרות היטב בכל מה שצריך, מפינת קפה דרך מקרר ובחלק מהיחידות אפילו יש חמאם רחצה בחוץ ופינה מיוחדת למדורה. רחוק מהשגרה, אידיאלי להתנתקות טוטאלית מטרדות היומיום.

וילה מהחלומות: ארטצו'ק

אחד הטרנדים הבולטים בין הצימרים הכי טובים שניתן להשיג בארץ הן וילות יוקרה. ארטצ'וק היא וילה מדהימה ביופייה, שנראית כמו אחוזה הוליוודית או טוסקנית (תלוי מה מתחשק לכם) השוכנת בכפר ורדים בגליל המערבי בתוך מבנה אבן וזכוכית.
הסוויטות כוללות רהיטים בסגנון רומנטי מעודן ואלגנטי ופריטי אומנות, חלונות הנפתחים לנוף עוצר נשימה. בוילה פינוקים כמו הוט טאב חם השוכן על צוק, בריכת שחייה קסומה, חדר אמבטיה מלכותי. המתחם כולל שתי יחידות עם מערכת קולנוע ביתית, ג'קוזי, אפשרות לארוחות שף וטיפולים אלטרנטיביים וקלאסיים מענגים לגוף ולנפש.  

שה יוז'ין: תיירות בוטיק במצפה רמון

למלונות בוטיק יש קסם רב: אווירה אינטימית, שירותים ברמה הגבוהה ביותר, עיצוב מהודר במיקום שצופה לנוף עוצר נשימה.
כך למשל, במלון בוטיק שה יוג'ין במצפה רמון, נהנים האורחים מחוויה קולינרית בזכות מסעדת השף היוקרתית במלון המגישה מנות גורמה, סוויטות לזוגות ומשפחות המצוידות בג'קוזי חיצוני מחומם השוכן תחת כיפת השמיים. הלוקיישן של המלון אידיאלי לחובבי הנופים הפראיים וממוקם מספר דקות בלבד מהמכתש.

נוף בראשית באמצע המדבר

מלון בראשית הוא המלון האיכותי הנחשק של רשת ישרוטל גם הוא ממוקם במצפה רמון ממש מול המכתש כ-800 מטר מעל פני הים. זה הוא מלון מרשים ומרהיב ביופיו מבחינה ארכיטקטונית, סוויטות מעוצבות כשחלקן כוללות בריכת שחייה פרטית חיצונית, וילות משפחתיות מאובזרות היטב. במלון מסעדת שף מצוינת בשם רוזמרין, חדר כושר ובריכת שחייה חיצונית והכל בסטנדרטים יוצאי דופן שמרגישים כמו אירוח בחו"ל בנוף המדברי.

אוויר ירושלמי בכרמים

מלון כרמים הוא מלון הספא היוקרתי החדש של רשת ישרוטל, שוכן באזור פסטורלי בלב אזור היין של יהודה כ- 15 דקות בלבד מעיר הבירה ירושלים. המקום נראה כמו חלום: בריכת שחייה פנימית, גינה מרהיבה ביופייה, בוטיק ובר יין ומתחם ספא המציע ליין מסאז'ים רחב, חדר כושר.
החדרים מודרניים מאוד, מיטות קווין סייז, חדרי אמבטיה מפוארים, מסך LCD ועוד, חלק מהחדרים כוללים מרפסת אל הנוף הירוק.

הכתבה מאת: קורן דור