מקומות לינה יוקרתיים

24 במרץ 2014

רוב האנשים שמתכננים חופשה בארץ, לא משנה באיזה אזור, ומחפשים את מקום הלינה שיתאים להם ביותר, אולי יירתעו אם ייתקלו במונח מקומות לינה יוקרתיים. אף אחד לא רוצה להרגיש שהוא משלם יותר ומקבל פחות ממה שרצה. אולם, ישנם מקומות שלגמרי מצדיקים את ההשקעה. הפעם רצינו לאפשר לכם להכיר את מקומות הלינה היוקרתיים קצת יותר מקרוב ולראות למה זה כל כך כדאי להרשות לעצמכם להתפנק מפעם לפעם.


מקומות לינה יוקרתיים הוא כינוי כולל למקומות לינה כמו צימרים, וילות, מלונות או מלונות בוטיק שמתאפיינים בעיצוב ייחודי ומושקע, תוספות מיוחדות ואפשרויות נוספות אותן לא ניתן למצוא בכל מקום לינה. כמו כן, מקומות הלינה היוקרתיים מתאפיינים בדרך כלל במחירים גבוהים יחסית, מאחר והם גם מציעים יותר אפשרויות למי שמתארח בהם.

לדוגמא, בעוד רוב הצימרים הרגילים כוללים ג'קוזי, מיטה זוגית, שירותים, מקלחת ופינת ישיבה, צימר יוקרתי יכלול גם בריכת שחייה מרווחת, מתחם ספא, ארוחת בוקר, מקלחת מעוצבת, ריהוט איכותי, פינוקים כמו יין ושוקולד, אביזרים נוספים כמו נעלי בית וחלוקים והאפשרויות הן אינסופיות.

אולם, בנוסף לצימרים היוקרתיים, ישנה קטגוריית לינה נוספת אותה ניתן לשדרג בצורה ניכרת. וילות הנופש אותן ניתן למצוא ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, הן וילות מעוצבות בהן ניתן לנפוש ולהרגיש כמו בבית, אך כזה שיש בו הרבה יותר ממה שניתן לדמיין. לדוגמא, ברוב הווילות תמצאו מטבח מאובזר הכולל את כל הדרוש להכנת אוכל בווילה.

גם מלונות הבוטיק אינם נופלים ברמתם משאר מקומות הלינה היוקרתיים, מבחינת האיכות, השירות, העיצוב, האבזור והנוחות. ברוב מלונות הבוטיק תוכלו למצוא עיצוב ייחודי ומוקפד שהושקעה בו מחשבה הן בחלקו החיצוני של המלון והן בחדרים ובשאר חללי המלון. לדוגמא, ישנם מלונות בוטיק המעוצבים בהתאם לנושא מסוים כמו מוזיקה או קולנוע, וכוללים מוטיבים רבים הקשורים לאותו נושא.

לא משנה באיזה מקום לינה תבחרו, מה הוא יכלול וכמה הוא יעלה, מה שחשוב הוא שאותו מקום יענה על הצרכים והרצונות שלכם באופן ספציפי. לכל אחד יש העדפות שונות בנוגע לחופשה, ובעוד שיש אנשים שמעדיפים ללון במאהל אירוח וליהנות מהאווירה של הטבע, אחרים לא יסכימו לוותר על מלון איכותי ונחשב.

בטרם יציאתכם לחופשה, חשוב שתגדירו לכם יעדים ומטרות, תקציב והעדפות – כך שתדעו כיצד לבחור במקום המתאים לכם ביותר. לא משנה כמה החופשה תעלה, מה שמשנה בסופו של דבר הוא שתחזרו מרוצים ותרגישו שקיבלתם את מה שרציתם ומה שהובטח לכם.

מקומות הלינה היוקרתיים מספקים לכם חוויה שהיא פשוט הרבה יותר מכל בחינה אפשרית. למרות שהמחירים גבוהים יותר, ברוב המקרים מדובר בעניין מוצדק ובמקומות ששווה להשקיע בהם. הרי לא בכל יום אתם נוסעים לחופשה, וכשזה קורה – וודאי הייתם רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר, התנאים המפנקים ביותר, האוכל הטעים ביותר וכן הלאה.