דילים לחו"ל ברגע האחרון

15 ביוני 2014

דילים לחו"ל ברגע האחרון- יתרונות וחסרונות

אנו מבזבזים שעות בחיפוש אחר דילים זולים לחו"ל ברגע האחרון. אך האם המציאות באמת כה ורודה כפי שמציירים אותה המפרסמים וסוכני הנסיעות? עם בוא הקיץ ודאי התחלתם לחשוב על חופשה בחו"ל, והנכם מתלבטים בין חבילת נופש לחו"ל הכוללת טיסה + מלון, לבין הזמנת טיסה בנפרד ובית מלון בנפרד. הנה כמה מן הנקודות שכדאי לכם לשקול לפני שאתם מזמינים דילים לחו"ל.

טיסות זולות ומלונות במחירים מעולים- האומנם?!

דילים לחו"ל הם בעצם חבילת נופש הכוללת טיסה + מלון, ולעיתים גם העברות משדה התעופה ובחזרה, והכל במחיר אחד. הבעיה עם חבילות נופש לחו"ל היא שהטיסה מגיעה יחד עם מלון ממבחר מצומצם של מלונות בחו"ל איתם יש לספק הסכמים, ואלה לא תמיד המלונות המשתלמים ביותר, או המלונות הקונקרטיים בהם אתם מעוניינים. שימו לב שלעיתים קרובות דווקא אם תזמינו טיסה בנפרד ומלון בנפרד, תיהנו גם מזכות הבחירה על המלון הספציפי אותו אתם רוצים, וגם במחיר זול הרבה יותר מחבילת נופש בחו"ל- אז הנה לכם דיל משתלם!
בעיה נוספת בהזמנת דילים לחו"ל ברגע האחרון היא שיש לחכות לאישור בית המלון, ולעיתים כשמדובר בחבילת נופש מהיום למחר, ההמתנה לאישור עשויה להיות מאד מתסכלת, ובייחוד אם לבסוף לא יתקבל אישור כי בבית המלון אין יותר חדרים פנויים.

אז למה להזמין חבילת נופש לחו"ל?

חבילות נופש לחו"ל הם פתרון נוח עבור אלה שאין להם זמן או כוח להתעסק בחיפוש אחר מלון או טיסה, והם מעוניינים לקבל את המוצר המוגמר, הווה אומר כל השירותים בדיל אחד ובמחיר אחד. אם העסקה כוללת העברות לשדה התעופה, הנסיעה הופכת לפשוטה עוד יותר. המגבלה היחידה שנותרת במקרה זה היא התאריכים הקבועים של חבילות נופש, שאינם ניתנים לשינוי, אולם כל עוד המחיר בו תרכשו חבילת נופש לחו"ל משתלם, הרי שהיתרונות עולים על החסרונות. לסיכומו של עניין כל נוסע הוא שונה בהעדפותיו, ורצוי שכל אחד ייעשה את החלטתו בהתאם לשיקוליו שלו, בין אם מדובר במחיר, נוחות, תנאי ביטול ועוד, העיקר שבסופו של דבר תיהנו מחופשה מצוינת!