כך תארזו ביעילות לחופשה בארץ

30 בנוב׳ 2015

ארזת לבד? כך תארזו ביעילות לחופשה בארץ

נוסעים עם המשפחה לחופשה משפחתית בצפון? מתכננים חופשה רומנטית בוילה בצפון ? המאמר הבא הוא בשבילכם -  עם מעט מחשבה באריזת הפריטים הנכונים יכולה החופשה שלכם להפוך ללא פחות ממושלמת. הנה מספר טיפים לאריזה נכונה בהתאם לסוג החופשה.

חופשה צפונית עם ילדים – לא לשכוח שום דבר

ההמלצה שלנו היא לארוז לילדים הרבה בגדים להחלפה, מאחר ובצפון נחלים, בריכות ומסלולי טיולים שילכלכו לא מעט פריטי לבוש. אל תשכחו מגבות ואמצעי הגנה מפני השמש, חומר נגד יתושים, והמון שתייה לדרך הארוכה. אם אתם רוצים לשמור על שפיות ברכב: צעצועים ומשחקים לילדים הם חובה לזמן הנסיעה הארוך, ספרי קריאה להעברת הזמן וצידנית עם כל טוב יהפכו את הדרך לתענוג רצוף. מומלץ לקחת אתכם ספר קופונים לאטרקציות בצפון. ספרים כאלו מוצעים על ידי חברות ועסקים הפועלים בצפון הארץ ומחולקים בבתי מלון ובמתחמי אירוח. בספרים אפשר למצוא קופונים והנחות משמעותיות לפעילויות ואטרקציות לכל המשפחה. אל תשכחו לקחת מצלמה לתעד את כל הזיכרונות המשפחתיים.

נופש בגליל עם חברים – שני סוגי אריזה

במקרה של טיול חברים עליכם להכין בעצם שני סוגי לבוש – קלילים ופשוטים מחד, ומיוחדים ואופנתיים מנגד. בדקו שתכולת המזוודה כוללת בגדים לטיולים במהלך היום וגם חולצות מכופתרות או שמלה שיקית ליציאה בערב. הכינו תיק אחד עם בגדי ים ובגדים להחלפה, מגבות וקרם שיזוף לכל מקרה שבו החלטתם בספונטניות לקפוץ לתוך המים. שמורות טבע ומעיינות קרירים יש בשפע באזור הצפון והם המקומות הכי נעימים לחוויה עם כל החברים במהלך נופש בגליל. במידה ואתם לנים תחת כיפת השמיים כמובן שעליכם לארוז ציוד קמפינג וגם את הפריט היוקרתי והאהוב שלכם כדאי לשקול להשאיר בארון בבית, אך אם אתם ישנים במקום מסודר, קחו עמכם את הפריטים שאתם אוהבים, חולצות ומותגים מיוחדים, פריטי לבוש שיגרמו לכם להרגיש בעננים בזמן החופשה שלכם.

רומנטיקה במיטבה בוילה בצפון – זה הזמן להשוויץ

באזור הצפון מגוון רחב של וילות יוקרה שבהן כיף להתארח עם בן או בת הזוג. זוהי חופשה מהסוג המפנק שלא צריך להביא אליה יותר מדי חפצים. בהחלט אפשר להסתפק בבגדי יום נוחים לטיולים במהלך היום ובגדי ערב קלאסיים ומיוחדים כמו חולצת פולו חדשה או שמלה מעוצבת ללבוש במהלך ארוחת ערב רומנטית. חופשה זוגית בוילה בצפון היא הזדמנות להירגע, להתנתק מהשגרה ולהניח בצד את המולת היום יום. אם אתם לא רוצים להתרוצץ בחופשה שלכם כדי להשיג משהו ששכחתם – ארזו מראש שוקולדים ופינוקים, בקבוק יין טוב או שניים, ספרים להעברת הזמן, שמנים לעיסוי, פינוקים שאתם אוהבים במיוחד. באמת ביא שלא צריך יותר מדי, פשוט תיהנו מהנוף והשקט של צפון ארצנו היפה. יותר מזה אתם ממש לא צריכים.