מלונות באילת

08 בנוב׳ 2015

העיר אילת היא עיר הנופש האידיאלית של ישראל – החל מחופים זהובים המשתרעים לאורך ים כחול צלול ונדיר ביופיו, דרך מגוון אטרקציות מודרניות וחדשניות ועד מלונות הפאר המגוונים הפרושים בה.
העיר הדרומית הקסומה צברה לה מוניטין עולמי כעיר תיירות מפנקת במיוחד לכל באיה, וסטטיסטית נחשבת לעיר התיירות והנופש המבוקשת בישראל והמתויירת כמעט בכל עונות השנה ולא בכדי.

מעבר לנוף ולאקלים המזמין אקלים נוח חם אך עם לחות נמוכה שאינה מעיקה, באילת מגוון אטרקציות ברמות הנהוגות בכל עיר בין לאומית – כגון עיר המלכים עם מתקני בילוי מושכים  לילדים ולמשפחה הנופשת זאת עם התכתבות היסטורית של מבנים מהתנ"ך, מצפה תת ימי מרהיב וגדול  שמהווה הצצה לשמורת טבע לדגים ואלמוגים וכן אטרקציות מדבריות הכוללות טיולי ג'יפים ועוד. בעיר עצמה קניונים ללא מס ערך מוסף ומסעדות רבות ואיכותיות.

אתרי תיירות

בארץ  הם רבים ומגוונים כאשר מתייחסים לסוגי הנופש המבוקשים על ידיי התייר הממוצע בארץ - נופש באילת בין אם הוא נופש משפחתי, רומנטי או סתם טיול עם חברים כמעט תמיד עונה על כל סוג של נופש. החל מנופש בטן גב ורביצה בבריכה ו/או על חוף הים והמשך למי שמחפש אטרקציות תיירותיות בעיר עצמה ובסביבתה  לרבות נופש מדברי, אתרי צלילה ועוד ועוד.כשמדובר על מלונות באילת, כמעט את כל סוגי רשתות בתי המלון הקיימות בארץ נמצאות ולוקחות בה חלק
החל ממלונות מפוארים  ברמת 5 כוכבים  כגון אורכידאה, דן, הנסיכה, הרודס, פלאז'ה ואחרים, המשך במלונות הכל כלול לכל המשפחה הכוללים כ ארבע חמש ארוחות לאורך כל היום בהם מלונות פטאל /ליאונרדו, ישרוטל ואחרים בהם ניתן לשהות מהבוקר עד הערב ללא צורך לצאת מהמלון.

מבחינת מיקום המלונות, חלקם נמצא בתוך העיר ומיועדים לאלו המחפשים מעבר לנופש גם את האטרקציות בתוך העיר וסביבתה, חלקם נמצאים באזור ריף הדולפינים הנחשב גם לחוף היפה, המוצלח והנקי באילת.
אזור הריף הינו מיקום המתאים למשפחות, לזוגות רומנטיים ולחובבי הצלילה והתיירות האקולוגית.
כשמדובר על נופש באילת חלקם הגדול והמבוקש של מלונות אילת נמצא בסמוך לחופים האחרים של אילת ומיועד לרובם של הנופשים המחפשים את קרבת החוף כמשלים לחופשת בטן גב.

לסיכום נבחר את המלון שלנו באילת על פי סוג הנופש והדרישות שלנו מהחופשה באילת ניתן למצוא את כל סוגי רשתות בתי המלון בדרגות ורמות שונות כל שנותר הוא להדרים וליהנות מחופשה נהדרת ברוב ימות השנה.