וילות נופש לכל המשפחה

13 באוק׳ 2014

וילות נופש לכל המשפחה – להתארגן נכון לחופשה המשפחתית
בין אם אלו וילות נופש בצפון או אולי וילות בדרום, אפשר למצוא כיום מבחר של וילות נופש בכל מקום בארץ כמעט. וילות אלו משמשות מטיילים רבים, המעוניינים לנפוש כמה ימים במרחב נוח ונעים ולשלב גם פעילויות שונות ואטרקציות. אם אתם משפחה עם ילדים, ולא משנה בני כמה הם, חשוב שתארגנו נכון את החופשה המשפחתית שלכם וגם תערכו לה בהתאם. איך עושים את זה? הנה כמה רעיונות:

  1. חפשו וילות נופש ליד אתרים מעניינים – אם אתם מעוניינים להזמין וילת נופש לחופשה הבאה שלכם, חפשו וילה שנמצאת ליד אתרים מעניינים, כאלה שיתאימו לילדים שלכם וגם לכם. לאחר שמצאתם אחת כזו, התחילו לתכנן את החופשה. התייחסו למספר הימים שבהם אתם מעוניינים לבלות ביעד וחלקו אותם לפי ביקור באתרים שונים וגם אטרקציות. קחו בחשבון שעשויים להיות שינויים בדרך והכינו גם תכנית חלופית, שתוכלו ליישם אתה במידת הצורך.
  2. התייחסו אל מזג האוויר – אם אתם מחפשים למשל וילות נופש בצפון במהלך החורף, חשוב לזכור שבתקופה זו עשוי להיות קר מאד וגם גשום מאד. ולכן, כמה ימים לפני שאתם יוצאים אל החופשה בדקו מה צפוי להיות מזג האוויר באזור שאליו אתם נוסעים והערכו בהתאם. במידה והוא צפוי להיות גשום מאד וקר מאד, קחו אתכם אל הוילה משחקים שונים וארגנו פעילויות לילדים. בדקו גם אילו אטרקציות נערכות במקומות סגורים במידה ויורד גשם בחוץ או קר מאד. אם אתם מזמינים את הוילה בקיץ, קחו בחשבון שיהיה חם מאד. אם אתם מתכננים למשל גם הליכות רגליות, נסו לתכנן אותן בימים פחות חמים. שלבו גם פעילויות מים מקררות ומרעננות שמתאימות באופן מושלם לימים שכאלה.

    וילות נופש לכל המשפחה
  3. הגדירו את התקציב שלכם – וילות הנופש מוצעות כיום בטווח רחב של מחירים. ישנן וילות נופש שנחשבות יקרות ואחרות, לעומת זאת, נחשבות זולות יותר. חשוב שתגדירו את התקציב שלכם מראש כדי שתוכלו לתכנן את החופשה שלכם כראוי וללא הוצאות מיותרות. תחילה, פנו אל כמה וילות נופש שונות והתייחסו אל המחיר הנדרש עבור כל וילה. בנוסף, עשו סקר שוק. בדקו כמה עולות האטרקציות שמוצעות באזור, ובכלל, כמה באופן כללי צפוי לעלות יום של חופשה. חפשו גם פעילויות חינמיות שתוכלנה להוזיל לכם את הנופש המתוכנן וגם השתדלו לנצל את מה שמציעה לכם הוילה שבחרתם. למשל, בוילה תוכלו למצוא מטבח מאובזר. במקום שתצאו לאכול בחוץ, דאגו להביא אתכם אל הוילה אוכל ומוצרים שאפשר להכין איתם מנות שונות. כך תוכלו ליהנות מארוחות טובות בוילה במקום לצאת לאכול בחוץ.
  4. ערבו את הילדים שלכם בתכנון הנופש - שתפו וערבו את הילדים שלכם בתכנון החופשה. אם הילדים שלכם גדולים מספיק, שאלו לדעתם, בדקו מה מעניין אותם, כיצד היו רוצים לבלות את החופשה הקרובה ועוד.