חופש גדול ילדים הורים וצימר להתאוששות

12 באוג׳ 2013

חופש גדול:  ילדים, הורים וצימר להתאוששות

הקיץ הוא העונה הכי מתאימה לבילויים. השילוב הקסום הזה של שמש, ים, ימים ארוכים והיכולת ללבוש בגדים קצרים וקלילים הופך את הקיץ למועד המושלם לצאת לחופשות, לטייל, לבלות ולנצל כל רגע מימי השמש הקיציים האלה שזכינו להם. כנראה גם שם למעלה, במערכת החינוך, הבינו שכשהשמש זורחת והציפורים מצייצות קשה לשבת בכיתה וללמוד חשבון וסידרו שהתלמידים יצאו לחופש בדיוק בתאריכים חמימים עם לחות של 70%.  אז הם בחופש, השמש זורחת, הטמפרטורות עולות ומה אפשר לעשות שיותר מתבקש מאשר לקחת את הילדים, למצוא מאגר מים צוננים כלשהו, ולקחת את הילדים לנפוש בחופשה משפחתית בצימר?

משפחות עם ילדים מחפשים צימר חם

חווית הלינה בצימר לא שמורה רק לזוגות המחפשים רומנטיקה ומקום להיות זוגיים אלא גם עבור בעלי המשפחות שמחפשים מקום להתרענן בו קצת מהשגרה ולבלות זמן איכות עם המשפחה והילדים. ומגוון הצימרים אינו שמור רק להם. ברחבי הארץ מגוון עצום של צימרים שמתאימים לאיוח משפחות ומותאמים לילדים. צימר שיתאים לאירוח משפה עם ילדים בחופש הגדול צריך להציע מגוון רב של אטרקציות סביבו, חצר מרווחת ואם יש גם בריכה אז זה צו'פר רציני.

מה מיוחד בצימרים למשפחות

כבר כשתיכנסו לצימר תוכלו מיד להרגיש בהבדל, זאת מפני שהצימר יהיה גדול ומרווח יותר עם חלל מיוחד המיועד לשינה של הילדים. צימרים רבים יציעו לילדים ספות נפתחות בסלון, חלק מהצימרים יציעו חדר שינה נפרד עבור הילדים, וחלקם יגדילו לעשות ויציעו קומת גלריה מיוחד שלא רק תספק לילדים חלל נפרד לישון בו אלא גם תהפוך את החוויה למיוחדת ומלהיבה הרבה יותר. מעבר לכך תוכלו למצוא בצימרים אלה מאפיינים נוספים שנועדו להנעים את החופשה המשפחתית שלכם כגון חדר אמבטיה נפרד לילדים, פעילויות לילדים בחצר, בריכה פרטית לאורחי הצימר, מטבחון מאובזר, ספריית DVD  מגוונת, גינת תבלינים או עצי פרי שהילדים יכולים לקטוף מהם ועוד.

שווה להשקיע: תכנון והתארגנות

לפני שיוצאים לחופשה משפחתית בצימר יש לקחת בחשבון מספר גורמים שיש לתת עליהם את הדעת.  כך למשל, בעוד שכשיוצאים לצימר בזוג לפעמים חצי מהכיף טמון בספונטניות, כשיוצאים עם ילדים אסור להמעיט בערכו של תכנון מראש - איפה ישנו הילדים בצימר? האם יש מטבחון ועד כמה מאובזר הוא? מה יש בסביבת הצימר? אילו שעשועים מציע הצימר לילדים בשעות הערב? DVD? משחקי קופסה? כל אלו הם דברים שאולי נשמעים לא קריטיים מהבית הנוח והמאובזר שלכם אבל כשתגיעו לצימר ותגלו שהם לא מאמינים בטלוויזיה ותמצאו את עצמכם מנסים להעסיק את הזאטוטים שרוצים רק להשתולל ולהתפרע עד אור הבוקר, אתם תכירו בחשיבותם.

זמן איכות? יש כזה דבר

חופשה עם הילדים בצימר היא בדיוק הזמן להכיר מחדש את ילדיכם ולבלות איתם זמן איכות שהוא לא "על הדרך" לבית הספר, לחוגים וכדומה. זאת הזדמנות יוצאת דופן לבלות מספר ימים, רק אתם והילדים, בפעילויות מהנות לכולכם. זה ממש לא משנה אם תיקחו את הילדים לפארק מים, לים, למוזיאון, למרכז מבקרים מעניין, לטרקטורונים או סתם תבלו בבריכה של הצימר - העיקר שתעשו משהו שכולם נהנים ממנו, תתנו לעצמכם להשתחרר ופשוט תבלו עם הילדים. לא תאמינו כמה שהקטנים העצמאיים שלכם אוהבים (אפילו אם הם לא מודים בכך) לבלות איתכם ולצחוק איתכם. אין כמו בילוי של אחד על אחד עם הילדים בכיף כדי להפוך כל פעילות לחוויה מקסימה שיוצרת זיכרונות ילדות מאושרים.