בישול גורמה עם מטבחי שף יוקרתיים ומעוצבים

28 בינו׳ 2015

תכניות הבישול מעוררות בנו את בלוטות הטעם וגם את החשק להיכנס אל המטבח ולחוות בעצמנו את אותם טעמים, ריחות וצבעים. המטבח הביתי שלנו, מאובזר ככל שיהיה, אינו זהה למטבח המפואר והמעוצב של חיים כהן או למתחם הבישול המיוחד והמרווח לו זכו הבשלנים המתחילים בתכנית "הצילו אני לא יודע לבשל".
אם גם לכם מתחשק לטעום חוויה של בישול במטבח יוקרה תוך שימוש בחומרי גלם מובחרים, אתם מוזמנים אל וילות נופש יוקרתיות המציגות מטבחים מעוצבים כמו בקטלוגים היוקרתיים ביותר. את חומרי הגלם המובחרים הראויים להיכנס אל המטבח היוקרתי תרכשו על בסיס טהרת הטריות, עשבי התיבול מגיעים ישירות מהשדה, הבשרים טריים והגבינות מיוצרות במחלבות גורמה פרטיות. יש בישול גורמה חובבני בישראל, כעת גם אתם יכולים להתנסות בחוויה ולהתענג עם כל נגיסה.

וילות נופש עם מטבחים מעוצבים יוקרתיים שכדאי להכיר

לכבוד כל אותם אלו החולקים איתי את האהבה לבישול ולמטבחים מעוצבים ונוחים, אספתי רשימה של 4 וילות נופש המציגות מטבחים מדוגמים, מעוצבים ובעיקר, נוחים ונגישים בעבור בשלנים מתחילים ושפים מקצועיים.

גרנד רויאל וילה – מושב נטועה
זוהי וילה המשאירה טעם טוב, טעם של עוד! 8 חדרי אירוח מפוארים ממתינים לכם עם חדרי רחצה צמודים. מתחם האירוח של הוילה כולל בריכה פרטית מפנקת, ג'קוזי נפלא, סנוקר, פינג פונג ועוד. חובבי הבישול ישמחו לגלות מטבח יוקרתי מאובזר עם פינת אוכל המתאימה ל-30 סועדים, מקרר גדול, כיריים חשמליים והרבה מרחב תנועה לקיצוץ, הכנה ובישול עם המון אהבה.

גרנד רויאל וילה
 
וילה דוד – מושב מרגליות
קהל היעד של וילה דוד הוא כזה אשר יודע לזהות איכות ואינו ממהר להתפשר, וילות נופש בצפון הן פתרון האירוח המועדף על אלו המבקשים לעצמם חוויה של פאר ויוקרה. וילה דוד מציעה מתחם אירוח מפנק ופרטי עם בריכה קרירה או מקורה ומחוממת, 6 חדרי שינה מפנקים, אמבט ג'קוזי, שולחנות משחק ועיצוב פנימי יוקרתי. קשה יהיה להתעלם מהמטבח היפה של וילה דוד, המטבח מעוצב כמו בקטלוג ומאובזר בכל הציוד החדשני אותו ראיתם בתכניות הבישול. כאן תפגשו כיריים זכוכית, מרחב נוח לבישול, מכונת אספרסו ועוד. אל תפספסו את פינת הברביקיו היפה בחצר!

וילה דוד

אחוזת דון רפאלו – פקיעין החדשה
המטבח היוקרתי של אחוזת דון רפאלו יוכל לארח תכניות בישול, העיצוב תואם את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף. האורחים באחוזה טועמים את החיים הטובים עם אחוזת יוקרה המציעה בריכה פרטית, אמבטיות ג'קוזי, עיצוב פנימי מרהיב, שולחן סנוקר, חדר סאונה, חדרי שינה זוגיים עם אמבט ג'קוזי פרטי ופינוקים נוספים. המטבח של אחוזת דון רפאלו הולם את היוקרה והפאר המאפיינים את המתחם כולו, כאן צפויה לכם חוויה מהנה של בישול יוקרה גם ארוחת בוקר הפשוטה היה טעימה הרבה יותר במטבח המטופח. עם מטבח כזה לא תרצו להפסיק לבשל!

אחוזת דון רפאלו
 
וילה קסטלו – ראש פינה
וילת נופש מרהיבה עם 4 חדרי שינה, בריכה פרטית, ג'קוזי ספא חם, מערכת קריוקי, שולחנות משחק, משחקייה מפנקת לילדים וגם פינת ברביקיו מטופחת. זוהי וילה אידאלית לחופשות משפחתיות וקבוצתיות, חופשות המשלבות ארוחות חג עשירות. עם המטבח היוקרתי והמאובזר של וילה קסטלו בישול ארוחת החג הופך לחוויה מהנה ועשירה, את ההנאה שלכם במטבח ירגישו כל האורחים בטעמים הטובים.

וילה קסטלו