אטרקציות בחינם בתל אביב והסביבה

09 בנוב׳ 2016

מתכננים חופשה של כמה ימים בעיר הגדולה או אולי "קפיצה" לכמה שעות לתל אביב או לאחת הערים שבסביבה? אם כן, ובמיוחד אם חשוב לכם לחסוך בהוצאות ולהימנע מבזבוז מיותר של כסף, הנה סקירה קצרה על כמה אטרקציות בחינם בתל אביב והסביבה, שתוכלו לשלב במהלך החופשה שלכם ומבלי שתצטרכו להוציא על כך אפילו אגורה אחת:

  1. סיור במוזיאון תל אביב לאמנות –
    אם אתם מגיעים עם ילדים לתל אביב ומחפשים פעילות חינמית, כדאי לכם לנסות את הפעילות הבאה. אתם, כהורים, אמנם תצטרכו לשלם על הכניסה, אולם לילדים עד גיל 18 הכניסה היא בחינם. מדובר בסיור אינטראקטיבי נהדר, העובר לצד היצירות המרהיבות שבמוזיאון, וכולל הפעלות שונות הקשורות לכך. מדובר בחוויה אינטראקטיבית לילדים, המתעניינים באמנות וגם לאלה שלא, ילדים המחפשים עניין, צבע וגם יצירה. הפעילות עצמה מתאימה לילדים בני 6 ומעלה וכמובן גם להורים, שרוצים להצטרף לחוויה.
    לפרטים נוספים חייגו לטלפון:
    03-6077020, קבלת הזמנות טלפוניות בין השעות 21.00-14.00, שעות פעילות: ב', ד' ושבת 10.00 - 18.00, ג', ה' 10.00 - 21.00, יום א' - סגור.

  2. תחנת הכוח "אורות רבין" –
    גם כאן מדובר באטרקציה נפלאה שיכולה להתאים לכל המשפחה, אטרקציה חינמית שאפשר לשלב לצד השהות במרכז. מרכז המבקרים בתחנת הכוח "אורות רבין" פותח את שעריו לקהל הרחב ומציע לו אולם תצוגה מושקע ומיוחד מאד, שמסביר כיצד פועלת תחנת הכוח, מה עומד מאחוריה ואילו תהליכים מעורבים בה. את תחנות הכוח שבחדרה אנו פוגשים בדרך לתל אביב, על כביש החוף, והן ללא ספק אחד מסימני ההיכר של האזור. בזכות מרכז המבקרים הזה שבקיסריה אפשר ללמוד על תהליך ייצור החשמל לא מעט וגם על בנייתו של המקום. המקום איננו נמצא במרכז אמנם בהגדרתו, אולם במרחק נסיעה לא רב מתל אביב וממש "על הדרך".
    טלפון ליצירת קשר:
    076-864-4333 או 04-6241561, שעות פעילות: ראשון - שישי (בתיאום מראש), שבת - סגור.

  3. מפעל "במבה" אוסם –
    מי שיש לו ילדים (וגם למי שלא) יודע וודאי עד כמה החטיף הזה פופולארי כל כך וגם אהוב כל כך. הנה הזדמנות, במסגרת הביקור במרכז, ללמוד על תהליך ייצור הבמבה וכמובן גם לטעום אותה. הסיור נערך במרכז המבקרים של אוסם שבחולון והוא כולל ביקור קצר במפעל עצמו, היכן שמייצרים את הבמבה ומספק לא מעט מידע על ייצורה, כולל הפעלות המתאימות גם לילדים קטנים. יש להזמין מקום מראש בשל הביקוש הרב ולצורך הערכות המקום עצמו.
    טלפון ליצירת קשר:
    1-700-707-676, שעות פעילות: בין הימים א'-ה' 09:00-17:30, ימי שישי ושבת המתחם סגור.

    וילות במרכז

  4. "בא לגן" שבגן העיר –
    אם אתם מגיעים עם ילדים קטנים לתל אביב ומחפשים אטרקציה חינמית או זולות שתתאים להם, בגן העיר שבאבן גבירול תמצאו מתחם ג'ימבורי חביב במיוחד, שמתאים לצעירים שבחבורה. במקום ישנם מתקנים, המותאמים לקטנים, מתחם רביצה, מתחם המיועד כולו לפעוטות וגם מקום שבו יכולים לשבת ההורים ולהשגיח על הילדים. אחר כך אפשר ללכת לאחד מבתי הקפה שבאזור או ליהנות מארוחה טובה ומהירה במסעדה קרובה. הכניסה אמנם עולה 10 שקלים אולם מדובר בהוצאה נמוכה במיוחד, ההופכת את הביקור במקום לכדאית מאד עבור משפחות עם קטנטנים.
    לפרטים נוספים חייגו:
    03-527-9111, שעות פעילות: ראשון - חמישי בין השעות 10:00–20:00, יום שישי החל מהשעה 09:30-14:30, יום שבת המתחם סגור.
  5. הפארק הלאומי רמת גן –
    מדובר בפינה קסומה, בכמעין בועה יפהפה במרכז העיר, הפרושה על פני שטח של 1,000 דונם. הפארק הלאומי רמת גן מושך אליו לא מעט מבקרים לאורך כל השנה וכמובן גם המוני משפחות עם ילדים. אפשר ללכת לאורך מסלולי ההליכה שבו, לעצור לפיקניק בנקודה שקטה שעל מרבדי הדשא הענקיים שבו וגם לצפות בברווזונים ששטים להם באגם. זהו פתרון מושלם למי שמגיע לעיר לכמה ימים ומחפש מקום שקט, שלו ונעים לבלות בו מספר שעות ומבלי להוציא על כך כסף. הכניסה לפארק היא ללא עלות ואפשר להצטייד באוכל שמביאים מהבית.
    צרו קשר טלפוני:
    03-631-3964, ימי ושעות פעילות: פתוח 24 שעות ביממה.
    איך מגיעים:
    מהכביש הישן (כביש 4) פונים במחלף אלוף שדה לכיוון רמת גן ובפניה הראשונה פונים ימינה לפי השילוט עד הכניסה לפארק.