פעילויות אקסטרים בצפון

18 ביולי 2013

פעילויות אקסטרים בצפון – שילוב בין כייף להרבה הרבה אדרנלין
אוהבים פעילויות אקסטרים? מתכננים חופשה בצפון בקרוב, ורוצים לשלב במסגרתה לא מעט כאלו? אם כן, תשמחו ודאי לגלות שהצפון הוא המקום המתאים לעסוק בכל אלו ובעיקר ליהנות מהרבה כייף ומהרבה אדרנלין. אלו יכולות להיות פעילויות הקשורות במים וגם התנסויות שונות בטבע המיוחד של הצפון. כך או כך, האפשרויות הן רבות ומגוונות. אז, קדימה. למה אתם מחכים? ארזו את התיק שלכם ובואו לצפון לחופשה אקסטרימית במיוחד.

הנה כמה מהפעילויות שתוכלו למצוא:

  • ראפטינג סוער בנהר הירדן – בין אם מדובר בחודשי הקיץ החמים או אולי באביב הפורח, מי שמחפש פעילות אקסטרימית מהנה, אסור לו לפספס את הראפטינג היוצא לאורכו של נהר הירדן. מדובר בפעילות המתאימה לגילאי 10 ומעלה המוצעת לקבוצות וכמובן גם למשפחות. ישנן לא מעט חברות, המארגנות ראפטינג מסוג כזה וגם כמה נקודות שונות לאורך הירדן שמהן יוצא השייט. באופן כללי מדובר בשני סוגים של מסלולים, כשהמסלול הרגוע יותר יכול להתאים גם לילדים צעירים יותר.
  • פייטנבול קיבוץ הגושרים – זוהי אחת הפעילויות המהנות והאקסטרימיות שתמצאו בצפון. מול נופי הגליל המקסימים, תגלו אטרקציה בלתי רגילה, המיועדת לחובבי האקשן. מדובר במשחק ירי, המתבצע באמצעות כדורי צבע ומבוסס על משחקי הלחימה הממוחשבים. פעילות זו מתאימה לטווח רחב של גילאים ובעיקר לקבוצות של חברים ואפילו למשפחות. במקום אפשר למצוא פעילויות מהנות נוספות, וגם אפשרות לצאת אל טיולים באזור.
  • נהיגה על רכב שטח מיוחד – הנה הזדמנות לשלב בין נהיגה כייפית מאד לנופי הצפון המקסימים. תוכלו למצוא חברות שונות בצפון המציעות נהיגה עצמית על רכב שטח מיוחד – באגיS, המיועד לבעלי רישיון נהיגה בלבד, אך גם כזה המציע שני מקומות ישיבה, בהם יכולים להשתמש נוסעים המתלווים לנסיעה, לרבות ילדים בני 6 ומעלה. הנהיגה ברכבים אלה עוברת דרך שטחי הצפון השונים וכוללת לא מעט אתגרים.
  • טיולי טרקטורונים ברמת הגולן – באזור רמת הגולן תמצאו מבחר של חברות, המציעות לנופשים שפע של אטרקציות, לרבות טיולי טרקטורונים אקסטרימים במיוחד. אפשר לנהוג על הטרקטורון באופן עצמאי או לעלות עליו כנוסע. ניתן לבחור במסלול אחד מתוך כמה, העובר בין אתרים מעניינים ומיוחדים ברמת הגולן ובעיקר בין מסלולים אתגריים במיוחד, הכוללים תעלות מים. אפשר לשלב, במסגרת טיול הטרקטורונים, גם טיול רגלי באזור, המפגיש את המטיילים עם הטבע המקסים של רמת הגולן.
  • לעופף עם טרקטורון באוויר – הנה רעיון לאטרקציה מיוחדת במינה. תוכלו לעלות על טרקטורון אווירי שייקח אתכם מעלה ויפרוש בפניכם את הנופים הנהדרים של הצפון ובעיקר את החופים המקסימים. אפשר לבחור גם בטיסה בכדור פורח או בכלי טיס פתוחים, שגם איתם זו חוויה בלתי רגילה, חוויה שכולה אדרנלין!

לא משנה באיזו פעילות אתם בוחרים, כדאי לכם גם לדאוג למקום לינה נוח ונעים באזור. וילת נופש יכולה להיות פתרון נהדר, וכמותה תמצאו לא מעט בצפון, לרבות גם באזור הכנרת ורמת הגולן.