אירועים ופסטיבלים באזור המרכז

23 ביולי 2013

אזור המרכז מציע לא מעט אטרקציות ואתרים מיוחדים, אך לצד זה גם שפע של אירועים ופסטיבלים שהביקור בהם הוא בגדר חובה. מתכננים ביקור במרכז? אם כן, הנה כמה מהפסטיבלים והאירועים שכדאי לכם לתכנן את החופשה שלכם לפיהם ומומלץ לכם להגיע אליהם במיוחד:

  • פסטיבל היין הבינלאומי של תל אביב – אם אתם חובבי יינות, אל תפספסו את הפסטיבל המיוחד הזה. בכל שנה בתקופת הקיץ מתקיים בעיר פסטיבל יין בינלאומי, המושך אליו המוני מבקרים. הפסטיבל שנערך במתחמו של מוזיאון ארץ ישראל, כולל שלושה ימים של יינות משובחים, דוכני אוכל, הופעות חיות ובעיקר אווירה מצוינת. אפשר לטעום ממגוון סוגי היין המוצעים בפסטיבל וכמובן גם לרכוש את היינות האהובים.
  • פסטיבל הג'אז שבתל אביב – הפסטיבל, שנערך בסינמטק שבתל אביב, מזמן אליו נגני ג'אז מכול העולם ומציע הופעות מיוחדות במינן. בכל שנה, בחודש מאי בדרך כלל, נערך הפסטיבל הזה, שנחשב לאחד החשובים מסוגו בעולם. מלבד הופעות של מיטב נגני הג'אז מהארץ ובעולם, מתקיים בו הפנינג צבעוני ומהנה מאד, המוצע לאורחים וכולל חגיגה בלתי רגילה.
  • פסטיבל הסרטים של ירושלים – הוא אחד הפסטיבלים החשובים בעיר וגם בין החשובים בעולם. פסטיבל הסרטים של ירושלים שמתקיים בעיר בכל שנה, מאז שנת 1984, הוא הזדמנות עבור יוצרים מתחילים וגם מנוסים להציג את עבודותיהם הקולנועיות וגם עבור הצופים ליהנות מסרטי קולנוע איכותיים מאד. בסיומו של הפסטיבל מוענקים פרסים לסרטים המצטיינים והביקור בו הוא הזדמנות לפגוש את חלקם וגם להיחשף לז'אנרים קולנועיים שונים.
  • פסטיבל האור שבעיר העתיקה של ירושלים – זהו אחד הפסטיבלים היפים ביותר בעיר. פסטיבל האור שבעיר העתיקה מושך אליו המונים ובעיקר יוצרים, המשתמשים באור כחומר מנחה לעבודתם וליצירותיהם השונות. בפסטיבל זה לוקחים אמנים שונים, הן מהארץ והן מחו"ל, המציגים מגוון של עבודות שבהן האור הוא המוטיב המרכזי. הפסטיבל המיוחד הזה מאיר את העיר העתיקה בשלל של אורות וגם מזמן אליה המוני מבקרים.
  • הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות בחולון – הפסטיבל המיוחד הזה, שנערך בעיר חולון מדי קיץ, חושף את הקהל המגיע אליו אל תיאטרון הבובות ומציע מבחר של מופעים שונים, שחלקם הגיעו מחו"ל, ממדינות שונות. מדובר בהצגות, בסרטונים, בפרסומות וגם בתוכניות המשלבות תיאטרון בובות מסוגים שונים. הפסטיבל נמשך תשעה ימים והוא מתאים לכל המשפחה.
  • פסטיבל טעם העיר – הוא אחד הפסטיבלים הפופולאריים במרכז, פסטיבל בן שלושה ימים המושך לתל אביב המוני מבקרים מכל הארץ. ישנם לא מעט פסטיבלי אוכל בארץ, אולם פסטיבל זה הוא ללא ספק אחד הבולטים והססגוניים. המבקרים בו יכולים ליהנות משלל של דוכני אוכל המציעים מנות במבחר טעמים וגם משקאות שונים. הפסטיבל מתקיים מדי קיץ בעיר והוא ללא ספק אטרקציה שאסור לפספס.

מתכננים ביקור באחד הפסטיבלים האלה? אל תשכחו להזמין לכם וילת נופש במרכז שתארח אתכם כמה ימים ותאפשר לכם ליהנות מחופשה נפלאה באזור.