איך לבחור מבין המגוון העצום של מלונות בחו"ל?

14 באוג׳ 2014

תקופת החופשות הבאה עלינו לטובה מציבה בפנינו בכל פעם מחדש דילמה חשובה- לאחר שהזמנו כרטיסי טיסה לחו"ל, איך נבחר מלון שיענה בדיוק רב ככל הניתן על הצרכים והרצונות שלנו, שיהיה במחיר שמתאים לנו, במיקום שאנחנו רוצים, ויכלול את כל הפינוקים הנדרשים? מה חשוב לדעת לפני שמזמינים בית מלון בחו"ל?

בדקו מיקום ביחס לאתרים בהם תרצו לבקר

מלונות בחו"ל פעמים רבות מתגאים במיקומם המרכזי. אלא שמה שלא תמיד מציינים הוא שלעיתים מרכז העיר הוא כלל אינו המקום בו מרוכזות האטרקציות התיירותיות המעניינות ביותר. לפני שאתם מזמינים מלונות בחו"ל, תכננו’ לפחות בקווים כלליים היכן תרצו לבקר, ושימו לב מרחקים בין האתרים הללו לבית המלון. אם אין מלונות שמדברים אליכם בקרבת האטרקציות בהן אתם מתכננים לבלות, בדקו את אפשרויות התחבורה הציבורית, והקפידו לבחור מלון ממנו יש גישה נוחה לנקודות של תחבורה ציבורית שרלוונטית לכם.

האם בתי מלון בחו"ל חייבים להיות יוקרתיים?

אם תחשבו על זה, לרוב אתם מגיעים לחו"ל כדי לטייל ולחקור את המקום החדש אליו הגעתם, ולא כדי לשרוץ בבית המלון (פרט לחופשות הייעודיות לכך, כמו חופשות בקלאבים למיניהם). אם בית המלון ישמש אתכם בעיקר לשינה ומקלחת, אין שום סיבה לבזבז מאות דולרים על בתי מלון יוקרתיים. תוכלו לבחור מבין מגוון גדול של מלונות פשוטים ובסיסיים יותר, המציעים לכם בדיוק את מה שאתם זקוקים לו, אולי עם פחות הוד והדר, אבל בכסף הרב שתחסכו תוכלו להתפנק במגוון דרכים אחרות. עם זאת, תמיד הקפידו לבדוק שהחדר שלכם נקי, ושיש תחושה כללית של שמירה על היגיינה בסטנדרט גבוה, מה שאמור להיות אחד האלמנטים העיקריים בכל בית מלון שמכבד את עצמו. מלונות השייכים לרשתות בינלאומיות גדולות לרוב ייעלו לכם הרבה יותר ממלון המציע בדיוק את אותם תנאים וסטנדרטים, בבעלות פרטית.

המלצות, המלצות, ועוד פעם המלצות

כל בית מלון יתפאר באתר האינטרנט או בברושורים שלו, יציג את התמונות האטרקטיביות ביותר, וישמור לעצמו את המידע הפחות מושך. גם סוכני נסיעות לעיתים קרובות יציעו לכם מלונות שעל סגירת עסקה מולם הם מקבלים עמלות גבוהות. אם יש באפשרותכם, תמיד העדיפו להסתמך על המלצות של גורמים נטולי אינטרסים, כגון אתרים המרכזים ביקורות על מלונות, והכי טוב- חברים, משפחה או מכרים שהיו במקום ויכולים לחלוק את התרשמותם. היזהרו מביקורות קוטלות שאתם קוראים באינטרנט- לעיתים מדובר בנציגים שכותבים מטעם מתחרים, או סתם מלקוח ממורמר שהחליט להקצין לשלילה את החוויה שלו בגלל סיבות אישיות.