פעילות לילדים בשבת

02 ביולי 2014

לא פעם חשבת על פעילות לילדים בשבת. לא פעם עייפתם מגני השעשועים, או מהליכה לסרט? או מנסיעה מייגעת למקום שעולה סכום לא מבוטל רק כדי להיכנס אליו? לא פעם מצאתם עצמכם מחפשים בילוי משפחתי שכולכם תהנו ממנו, ואם אפשר שיהיה במקום קסום, ושתמיד תהיה תעסוקה לילדים. שיהיה משהו מאורגן ומסודר בלי דאגות ובלי הרבה מאמץ. משהו שיהווה חוויה ויותיר בכם בסופו טעם של עוד.

זה הזמן לגלות עולם חדש של תוכן בבילוי חוויתי לכל המשפחה הכולל פעילויות, הצגות בשיתוף הילדים, הפעלות מוסיקליות ואפילו סדנת יצירה, והכל במרחק נסיעה של עד שעה מהבית. זה הזמן להצטרף אלינו ולמשפחות רבות נוספות שכבר נהנות באופן קבוע מכיף משפחתי ומבילוי ערכי.

אתם מוזמנים להנות איתנו מטיולי משפחות המותאמים לגילאי הילדים שלכם ולרמת הקושי המתאימה לכם הרצופים בהפעלות לילדים ובהדרכה מקצועית ע"י מדריך טיולים מוסמך. ניתן לטייל בטיולי המשפחות לאורך כל השנה! וכל טיול מותאם לעונה בה מטיילים.

טיולי מים

– נצלו את העונה החמה בשנה ובואו לרחוץ במקורות המים הטבעיים של ארץ ישראל. טיולים מוצלים הכוללים שכשוך במעיינות נובעים ואפילו בנחלי מים זורמים! משחקי מים, הפעלות רטובות לילדים וים של אטרקציות.

טיולי מים

טיולי פריחה

– אין כמו לצאת לטיול באביב הפורח ולראות מרבדים שלמים של פרחים אדומים וצהובים. המקדימים לטייל עוד בחורף יוכלו להנות מפריחת הרקפות ולקראת ט"ו בשבט בפריחת השמלה הלבנה של השקדיות. תורמוסים, אירוסים ועוד מגוון פרחים יפיפיים שלא הכרתם. הצטרפו.

טיולי פריחה

טיולי זחילה וכניסה למערות

– אין כמו להינות ביום חמים מהטמפרטורה הקרירה של מערות תת קרקעיות. בואו איתנו להכיר את סיפור המרד ברומאים, סיפורו של בר כוכבא, האדם הקדמונים ואנשים נוספים שגרו כאן במערות. בואו לזחול במערות המילוט, לבקר את העטלפים ואף למצוא נטיפים במערות השונות בארצנו.

טיולי מערות

טיולי חקר בחולות

– בואו לראות את חופי הים המיוחדים ביותר בארצנו. להנות מצילם של עצי האיקליפטוס, לראות את צבי המים השונים, להנות מהשתובבות נמרצת בדיונות החול ולחקור את עקבות בעלי החיים בפעילות אטרקטיבית לכל המשפחה!

טיולי חקר בחולות

טיולי לילה עם עששיות

– "באנו חושך לגרש ובידינו אור ואש" הוא מהיום לא רק שיר! צאו לטיול אל הערב היורד ושמעו את סיפורי הלילה, למדו את שיטות ההסוואה של הקדמונים ונסו לזהות צורות בכוכבים. מדורה ופיתות על הסאדג' לאור ירח ועוד המון.

טיולי לילה עם עששית

זה הזמן להירשם לטיול המשפחות הקרוב ולהנות מבילוי חוויתי ערכי. כל מה שצריך הוא נעלי הליכה טובות, בקבוק מים וכובע על הראש, אנחנו כבר נדאג לכל השאר.