טיסות זולות לניו יורק

19 באוג׳ 2014

טיסות זולות לניו יורק - יש חיה כזו?

כולנו רוצים לנגוס בתפוח הגדול, ולבקר באחת הערים המעניינות, התוססות והמהנות בארצות הברית. ניו יורק, העיר שעל פי פרנק סינטרה לא ישנה אף פעם, מהווה מוקד עלייה לרגל למאות אלפי תיירים מדי שנה, וגם אנחנו, הישראלים, אוהבים להסתובב בעיר הגדולה, ולקחת חלק בחלום האמריקאי. הבעיה מתחילה כשמחפשים טיסות לניו יורק ומגלים שהמחירים הם קצת פחות אטרקטיביים ומהנים.

לחפש טיסות זולות לניו יורק מבעוד מועד

עם כל הכבוד לספונטניות, כשמדובר ביעד רחוק כמו ארצות הברית, יש לתכנן את הטיול תקופה מסוימת מראש אם ברצונכם להוזיל את העלויות. טיסות לניו יורק הן אמנם לא זולות בלשון המעטה, אך אין שום סיבה לשלם יותר! אם תחפשו טיסה לניו יורק כמה חודשים לפני הטיול המתוכנן, הסבירות שתמצאו טיסות זולות לניו יורק גבוהה הרבה יותר, כיוון שחברות התעופה אוהבות לנצל את הלחץ של מי שנזכר ברגע האחרון, ולהעלות מחירים בעשרות אחוזים. אם אתם מתכננים טיסה לניו יורק, כדאי להזמין את כרטיסי הטיסה לפחות 3-4 חודשים מראש. מאידך, אם מסיבה כלשהי אתם חייבים להגיע לניו יורק בהתראה קצרה, שימו לב כי לעיתים חברת התעופה "נתקעת" עם כמה מושבים ריקים במטוס, ולפעמים תוזיל את עלות הכרטיס כדי לא לצאת בהפסד על המקומות הריקים. טיסות לניו יורק ברגע האחרון הן אמנם לא מצרך נפוץ במיוחד, אך לפעמים יכול להתמזל מזלכם.

טיסה לניו יורק בתקופה הנכונה תחסוך לכם מאות דולרים

נכון שאין כמו ניו יורק בערב ראש השנה האזרחית, והכי כיף ונוח לטוס לניו יורק בחופשת הקיץ. הבעיה היא שלא רק אתם חושבים כך, וברגע שהביקוש עולה, המחירים מרקיעים שחקים. כך שאם תכננתם לחפש טיסות לניו יורק בתקופת חג המולד, בחופשת האביב של הסטודנטים או בחופש הגדול, הכינו את הארנקים. טיסות זולות לניו יורק אפשר להשיג דווקא בתקופות הביניים ה"יבשות", כשאין כ"כ הרבה ביקוש תיירותי. שימו לב שגם במועדים הנוצריים יהיה עומס רב על שדות התעופה בניו יורק, ויש להתחשב גם בחגים הללו, שכן אז האמריקאים טסים למשפחותיהם, למשל בתקופת חג ההודיה, וגם לכך יש השפעה על המחיר. אם אתם לא מוגבלים מדי בתקופה בשנה בה אתם יכולים לקחת חופש מהעבודה, העדיפו אם כן לחפש טיסות לניו יורק בתקופות שלא נופלות על חגים (יהודיים או נוצריים) או על חופשות קיץ למיניהן. פרט למחיר, תרוויחו גם משקט יחסי, מחירים נוחים יותר על בתי המלון, ולא תסבלו מעומס במסעדות או מצפיפות באטרקציות התיירותיות.