בין זריחה לשקיעה

01 באוק׳ 2013

למה לנסוע לצימרים מלכתחילה?

יערה שבגליל המערבי משקפת את היופי האינסופי שטמון בטבע של ארץ ישראל. מקום, שגם אם הינו מרוחק – אפילו הנסיעה אליו משתלמת בעזרת היופי עוצר הנשימה שניתן לחזות בדרך. יערה הינו ישוב קטן המונה כ-500 איש, ורבים מהם מתפרנסים מתיירות, כולל הענקת שירותי צימרים לכל הדורש. משום שהיישוב ידוע באיכות הצימרים שלו, אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו את כל מה שמובטח לכם ומעבר, משום שתחרות אזורית מפרה ומועילה גם לבתי העסק וגם ללקוחות שלהם. יערה זהו יישוב יפיפה הממוקם על גובה נוח של 175 מטרים ומעניקים למבקרים לא רק צימרים נוחים ומפנקים, אלא גם נוף ואוויר צח. צימרים כאלה מועילים לא רק לגוף שזוכה למנוחה מלחצי של חיי היומיום, אלא גם לבריאות הכללית שתמיד זקוקה ליותר אוויר נקי ומנוחה משאון הערים הגדולות.

מה מקבלים המבקרים של בין שקיעה לזריחה?

בין זריחה לשקיעה הוקם בשנת 2005 זהו מקום מיוחד ומתאים לכל אדם וכל כיס. הייחוד שלו נעוץ בכך שהוא כולל מספר מתחמים, שבהם יש צימרים שונים, אך כולם מפוארים באותה מידה, כך שכל אדם יכול לבחור את המתחם והצימר ( ישנה אפשרות גם כן ל- צימר עם בריכה פרטית ) המתאים לו. בכל צימר יש ז'קוזי, מיטה מפוארת, איזור ישיבה, LCD גדולה המחוברת ללווין. בצימרים היותר מפנקים יש גם בריכה פרטית מחוממת. כך שלמעשה אתם יכולים לבחור את מידת הפינוק שלכם ואת בצימר שאתם באמת זקוקים לו כרגע.

למה ביערה?

בישראל, למרות היותה מדינה קטנה מאוד, יש מרחבים רבים ואינסופיים של יופי נכסף ומפתה לכל אדם המתעייף מחיי העיר הגדולה ומחפש את השקט שלו בטבע. זוהי גם דרך טובה לבלות עם האנשים הקרובים, בין עם מדובר בקבוצה גדולה של משפחה וחברים, או רק עם בן הזוג. צימר מעניק תחושה שלא ניתן לקבל לא בבית, ולא בשום מקום בעיר. הצימרים של בין זריחה לשקיעה שביערה זה מקום מושלם.