אטרקציות לילדים בעיר אילת

28 ביולי 2013

מתכננים חופשה עם הילדים באילת? אם כן, תוכלו למצוא בה מבחר עצום של אפשרויות, ובעיקר אטרקציות נהדרות המתאימות לכל הגילאים. אם אתם לא רוצים לבלות כל היום על חוף הים, הנה רשימה של כמה מהן, שהביקור בהן הוא בהחלט בגדר חובה. אז קדימה, ארזו את הילדים, קחו את האוטו וסעו אל העיר שלא עוצרת לרגע!

  • המצפה התת ימי של אילת – הוא נחשב לאחת האטרקציות הבולטות בעיר וללא ספק גם כזו שמתאימה לילדים. אם אתם מגיעים אל אילת במסגרת החופשה המשפחתית שלכם כדאי לכם גם לבקר במצפה התת ימי, שממחיש את גודלה של שונית האלמוגים שנמצאת באילת ואת העולם התת מימי העשיר. תוכלו לראות במצפה מגוון של בעלי חיים תחת מימיים, כמו חתולי ים, צבים, כרישים וכמובן מבחר עצום של דגים ממינים שונים. אם תרצו תוכלו לצאת משם לשייט בספינת זכוכית, שתיקח אתכם אל העולם הקסום ותאפשר לכם, ולמרות שזכוכית מפרידה ביניכם, לראות את החיים האמיתיים של עולם המים היפהפה.
  • ה – IMAX – הנה רעיון לאטרקציה מיוחדת בעיר, שגם אתם, ההורים, ודאי תאהבו. מלבד העובדה שמדובר במבנה ייחודי בצורת פירמידה, ה – IMAX של אילת הוא מקום בלתי רגיל עם מבחר של סרטים בתלת מימד. האיימקס מציע למבקרים בו חוויה שאין כמותה והוא כולל כ – 300 מקומות ישיבה ואולם נוח ונעים. המקום נמצא ממש במרכז העיר וקל לאתרו. הסרטים שמוקרנים בו מתאימים לכל הגילאים והם הזדמנות לבלות בעיר באופן קצת אחר.
  • מוזיאון הקרח – האייס ספייס של אילת מושך אליו רבים, ובמיוחד בחודשי הקיץ החמים שבעיר. באמצע העיר, באמצע החום הגדול, תוכלו לפגוש עולם שכולו קרח וליהנות מטמפרטורות נמוכות במיוחד. במקום, מלבד בר הקרח, יש גם פסלי קרח בתצורות שונות ועיצוב מרהיב ומיוחד. עם הכניסה לשם מקבל כל אחד מהמבקרים מעיל מחמם, וגם כפפות כדי לעבור את החוויה מבלי לרעוד!
  • עיר המלכים – מדובר בפארק שעשועים מיוחד במינו המעוצב כולו בהשראת סיפורי התנ"ך. המקום שמתאים לילדים וגם למבוגרים מציע שלל של פעילויות והפעלות שונות. אפשר למצוא בו אטרקציות מיוחדות במינן, שלוקחות את המשתתפים בהן אל מסע בעבר. כל אחת מהן מתייחסת לתקופה שונה וממחישה אותה באמצעים בלתי רגילים.
  • פארק הצפרות – מעל העיר אילת ובסביבה עוברות לא מעט ציפורים בדרכן לאפריקה או לכיוון צפון. בפארק הצפרות שבאילת אפשר לראות מגוון עצום של מיני ציפורים ובמיוחד כשמדובר בתקופות הנדידה. בדרך זו ניתן ללמוד לא מעט על נדידתן של הציפורים וגם על המינים השונים.

לעיר אילת יש לא מעט להציע, ובמיוחד כשמדובר בחופשה משפחתית עם כל הילדים. ישנן שפע של אטרקציות וגם מקומות לינה נוחים ונעימים, כמו וילות נופש למשפחות, שבהן ניתן לשהות לאורך החופשה בעיר.