אטרקציות ומקומות בילוי מעניינים לכל המשפחה בצפון

10 בספט׳ 2015

אטרקציות ומקומות בילוי מעניינים לכל המשפחה בצפון
חופשה ממקום העבודה כבר הסדרתם, בגדי ים חדשים לכל הילדים כבר יש, את נעלי הטיולים רעננתם, וילת נופש בצפון כבר הזמנתם וכעת נותר רק לבחור אטרקציות ומקומות בילוי מתאימים. המרחבים הירוקים של הצפון הם הזדמנות בעבור הילדים העירוניים להכיר אורח חיים אחר, הילדים העירוניים שמבלים את רוב זמנם מול מסכי המשב והסמארטפון מגלים עולם חדש של טיולים, טבע, אוויר צח, צמחייה, מים זורמים בנחלים, בעלי חיים ועוד. כדאי לנצל את ההזדמנות להוציא את הילדים אל מרחבי הטבע ולהכיר יחד אתם את פינות החמד של הצפון.

גן גורו – פארק אוסטרלי ייחודי באזור
כאן תוכלו לפגוש את בעלי החיים האוסטרליים יחד עם צמחייה מאוסטרליה. גן גורו מציע מפגש יחיד מסוגו עם קנגורו המקפצים באופן חופשי בפארק, אפשר ללטף אותם וגם להאכיל אותם. מתחם הציפורים מאוכלס בעשרות תוכים צבעוניים גם אותם תוכלו להאכיל יחד עם הילדים. גן גורו כולל כמובן גם פינת ליטוף עם עזים ושאר בעלי חיים ידידותיים. לא נשכח לספר על המפגש עם הקואלה, אמו, שועלים מעופפים, מיני זוחלים ועוד. לא נצא מהפארק מבלי לבקר בחנות המזכרות המיוחדת. פארק גן גורו מומלץ בעבור משפחות חובבות טבע וילדים.

פארק המעיינות בגלבוע
את חופשת הקיץ המשפחתית בצפון נלווה עם פארק מעיינות יפהפה, המעיינות נובעים בכל ימות השנה. הפארק מציע בריכות דגים, בריכות לרחצה, אתרי מורשת, תצפיות ציפורים נודדות (בעונה), טיולי אופניים. הפארק דוגל בשימור הטבע, הצמחייה ובעלי החיים, המבקרים במקום מתבקשים לשמור על הסביבה. בסופו של בילוי משפחתי במעיינות הטבעיים תשמחו לחזור אל וילת הנופש הממתינה לכם עם ג'קוזי מפנק, סאונה, חדרי שינה ממוזגים, סרטים ועוד הרבה יותר. אנו מקווים שלא שכחתם להתקשר אל בעלי הוילה ולהזמין ארוחת ערב חמה אל הוילה.

וילות בצפון
 
מרכז קנדה במטולה
זה המקום בו תמצאו מבחר אטרקציות לילדים במקום אחד. אם הילדים שלכם פחות נהנים מבילויים בחיק הטבע וטיולים רגליים, אם מזג האוויר אינו מאפשר בילוי בחוץ, זה הזמן לבקר במרכז קנדה במושבה מטולה. כאן תמצאו מרכז בילוי נהדר אל מול הנופים היפים של הגליל, המרכז מתאים לילדים בכל גיל וגם למבוגרים. מרכז קנדה במטולה כולל מתחם החלקה על הקרח, בריכת שחייה מקורה וחמימה, בריכת פעוטות, ספא מפנק עם סאונה ואפשרות לטיפולים, מתחם באולינג עם 10 מסלולים ושולחנות משחק נוספים, חדר כושר, מטווח ירי וקפיטריה עשירה.

שמורת הבניאס – טיול משפחות מומלץ בצפון
את החופשה הזו לא תסיימו מבלי להכיר לילדים את אחת ממשמורות הטבע היפות ביותר בצפון. שמורת הבניאס מציעה כמה מסלולי הליכה יחד עם נחל בו זורמים מים בכל חודשי השנה. בעבור משפחות עם ילדים ישנו מסלול הליכה בדרגת קושי מתאימה, הסיור בשמורה נמשך כשעתיים. כדאי לבקר במפל הבניאס, בשביל התלוי, במקדש פאן ומערת פאן ובטחנת הקמח מטרוף. עייפים אך מרוצים תחזרו עם חיוכים והמון תמונות מדהימות אל הוילה המפנקת.