לקראת החגים: איך להזמין חבילות נופש?

21 בספט׳ 2014

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לחופשה בחו"ל עבור התייר הישראלי היא חופשה באמצעות חבילת נופש. בדילים ובחבילות האלו מקבל התייר במחיר אחד טיסות הלוך חזור, הגעה משדה התעופה למלון ולהיפך ולינה במלון.

התקופות הפופולריות ביותר בהן הישראלים מזמינים חבילות נופש הן בעונת הקיץ ובעונות החגים. כך למשל באביב 2015 , אפשר למצוא הרבה מאוד דילים לפסח ליעדים רבים באירופה (בעיקר יעדים כמו כרתים, רודוס, אנטליה, בורגס, מלטה וכו') ואו צפון אמריקה. כך גם בפסח, ראש השנה או סוכות.

מהן היתרונות בהזמנת חבילת נופש?

יש כמה יתרונות מאוד ברורים בהזמנה של חבילת נופש או דיל על פני הזמנה נפרדת של טיסות ומלונות:

1. המחיר: כמעט בכל מקום שתבדקו תמיד תוכלו לראות שהמחיר בהזמנת חבילת נופש תמיד מנצח הזמנה נפרדת. ברוב המקרים, מדובר גם על הבדלים משמעותיים ביותר.

2. הארגון: יתרון נוסף ברכישת דילים לחו"ל הוא השקט הנפשי שאתם מקבלים. משרדי הנסיעות, מארגנים לכם כבר את כל הזמנים של הטיסות ומסדרים זאת כך שלא תצטרכו לדאוד לשעת ההגעה למלון או עזיבתו, הסעות משדה התעופה וחזור וכו'.

3. הביטחון והאחריות: בניגוד להזמנה נפרדת של מלון וטיסות, בהזמנת חבילת נופש אתם מקבלים הכל מכתובת אחת כך שאם יש לכם תלונה או בעיה, אתם פונים למשרד הנסיעות שלכם והוא יצטרך לטפל או לפצות במקרה של בעיות ותקלות.

האם יש גם חסרונות?

כן, ישנן גם כמה חסרונות שאפשר לציין אותם: למשל, במידה ואתם אוהבים להתרחק מההמוניות ומהקהל הישראלי, חבילת נופש היא לא הדבר הנכון עבורכם שכן סיכוי סביר מאוד שעוד הרבה תיירים ישראלים עושים את דרכם באותן טיסות ובאותם מלונות שאתם בחרתם.

חיסרון נוסף הוא חוסר גיוון. לא כל המלונות בחו"ל, מופיעים בחבילות של משרדי הנסיעות וייתכן שאתם מפספסים מלון שווה במיוחד שאינו מופיע בחבילה.

הזמנת טיסות בלבד

במקביל לחבילות הנופש השונות, כל משרדי הנסיעות מציעים גם הזמנת טיסות בנפרד וכך למשל תוכלו למצוא באתרי נסיעות כמו איסתא, קשרי תעופה וכו' טיסות בפסח 2015 או טיסות בעונות פופולריות נוספות וכך אם אתם בכל זאת מעדיפים לרכוש בנפרד טיסה ומלון, תמיד תוכלו לעשות זאת באמצעות חברות תיירות אלו.

סיכום

לסיכום, אין ספק כי היתרונות בחבילות נופש עולים על החסרונות וברוב המקרים רק תרוויחו מכך. יש לציין כי משרדי הנסיעות לא מציעים דילים לכל היעדים וגם ביעדים שהם כן מציעים, לא תמיד תוכלו למצוא אותם בכל העונות.