יום כיף בתל אביב

23 באוק׳ 2014

יום כיף בתל אביב – מה אפשר לעשות?

העיר תל אביב היא המקום בו תוכלו למצוא מבחר אטרקציות ולבלות גם 10 ימים של כיף מבלי להשתעמם אפילו לרגע. בתל אביב אפשר יהיה למצוא מבחר עצום של מסעדות, פאבים ובתי קפה, מועדונים, חופי ים, הופעות מוזיקה, מתחמי ספא מפנקים, בתי מלון, בריכות שחייה, מרכזי תיאטרון ובעיקר, שפע של מתחמי קניות. את יום הכיף שלכם בעיר תל אביב אפשר יהיה למקד באזור מרכז העיר, בצפון העיר, על חוף הים וגם בנמל תל אביב או בנמל יפו.

יום כיף בחופי תל אביב

כל יום של קיץ בעיר כמו תל אביב מזמין את תושבי העיר אל חופי הים, זה המקום בו תפגשו תיירים ותיירות מכל רחבי העולם, תיהנו מהשמש החמימה ותקפצו לטבילה במים הקרירים. החופים המסודרים כוללים שירותי הצלה, שירותים ומקלחות וגם מסעדות ובתי קפה סמוכים. על טיילת החוף תוכלו למצוא מבחר מסעדות ופאבים בהם ניתן לשבת ולבלות עם חברים בשעות הערב וגם בשעת הצהריים. יום כיף בחוף הים תסיימו עם ארוחת ערב קלה ובירה קרה אל מול השקיעה.

יום כיף של פינוק בסגנון ספא

מרכזי הספא של תל אביב מעבירים אתכם אל עולם של שקט, שלווה, פינוקים וכיף, יום כיף וספא בתל אביב יכלול טיפולי קוסמטיקה, עיסויים, אמבט ג'קוזי, אמבטיות מינרליים ושאר טיפולים ועיסויים בהתאם לבחירה אישית. יום כיף בספא מתאים לבילוי עם בת משפחה, בילוי עם החברה הטובה וגם בילוי זוגי בתל אביב. מיד עם ההגעה למתחם הספא תקבלו חלוקים רכים ונעלי ספא, חדר הטיפולים כבר ממתין לכם. להשלמת הפינוק מציעים מתחמי הספא גם ארוחות קלות, שתייה קרה או חמה, שוקולדים ושאר פינוקים מתוקים.

מסע קניות בתל אביב

בגדים, ספרים, אביזרי אופנה, חפצי אומנות, מוזיקה ועוד, מרכזי הקניות של תל אביב מציעים מגוון עצום של מוצרים חדשים, מוצרי יד שנייה ושלל טווחי מחירים. קשה יהיה לעמוד בפיתוי ולא להיכנס אל החנויות ולהתחדש בכמה פריטים חדשים. יום כיף בתל אביב לא תוכלו לסיים ללא מסע קניות באזור שוק הכרמל ונחלת בנימין, רחוב קינג ג'ורג', רחוב שינקין המפורסם, מרכז הקניות דיזינגוף סנטר, מרכז עזריאלי או קניון רמת אביב היפה. אם אתם מחפשים פריטים מיוחדים אל תוותרו על שוק הפשפשים ושוק האמנים בנחלת בנימין המתקיים במקום בימי שלישי ושישי.

הופעות מוזיקה בתל אביב

תל אביב היא מרכז התרבות והמוזיקה של ישראל, אלפי יוצרים צעירים, אמנים ומוזיקאים מתגוררים בעיר ומקיימות הופעות במועדונים קטנים. אם אתם מחפשים הופעות מיוחדות של אמנים פחות מוכרים תמצאו אותם במופעים במועדון צוזמאן, תמונע, בר גיורא וגם באוזן השלישית. מופעי מוזיקה של אמנים מוכרים מתקיימים במועדון זאפה, במועדון הבארבי וגם בהיכל התרבות, המופעים הגדולים תוך דגש על מופעים בינלאומיים מתקיימים בפארק הירקון, היכל נוקיה או גני התערוכה.