התחלה חדשה עם חופשה מצוינת

11 בדצמ׳ 2014

התחלה חדשה עם חופשה מצוינת

חודש דצמבר הוא תמיד מרגש מאחר והוא מסמל סוף של שנה אחת ותחילתה של שנה חדשה, והנה אוטוטו תסתיים לה שנת 2014 ונקבל אלינו בברכה את שנת 2015. גם אנחנו, יחד עם עוד מיליוני אנשים ברחבי העולם נרצה לציין את כניסת השנה החדשה במסיבות נוצצות או בהירגעות מוחלטת, בהתאם לבילוי המועדף עליכם.

אז איך תרצו לחגוג השנה את ליל הסילבסטר? במלון בוטיק או בצימר כפרי? עם בן הזוג או יחד עם הילדים? מה שבטוח, כך או כך, הולך להיות אירוע מרגש.
אנחנו ממליצים שתמזגו לעצמכם כוס יין ותתרווחו לכם בספה, כי הכתבה הבאה תעשה לכם חשק לשריין לעצמכם מקום כבר מהיום.

מלונות בוטיק

גם אם אתם לא פוקדים את מלונות הבוטיק באופן קבוע בחופשות שלכם, חגיגות השנה החדשה הם סיבה מספיק טובה כדי להתפנק בחופשה אקסטרה מיוחדת. האווירה היוקרתית של מלונות הבוטיק המעוצבים, השירות יוצא הדופן והמתקנים הייחודים שהמלון מציע – כל אלה יעניקו לכם תחושה של אירופה, רק בתקציב נוח יותר. הרשו לעצמכם להכיר מקרוב את חופשת הפאר שתמיד חלמתם עליה.

מלונות רשת

נכון שביליתם שבוע שלם בקלאב באילת בחופשה המשפחתית הקודמת שלכם, אבל לבלות עם הילדים בליל השנה החדשה באחד ממלונות העיר, זו חוויה שונה לגמרי. ראשית, תוכלו לגלות את העיר בתקופת החורף ולא בעונת השיא כמו שחוויתם עד היום. אם החלטתם לוותר על ירידה לעיר הדרומית, בחרו במלון חיפה או תל אביב ותיהנו מחופשה אורבנית מסעירה, במלון הסמוך לאטרקציות לילדים ולהורים. הרשתות השונות מציעות דילים נהדרים לתקופה זו של השנה, כך שכדאי לערוך סקר שוק קצר לפני הבחירה הסופית.

וילות יוקרה

קבוצות חברים, זה בשבילכם! דבר ידוע הוא שפתיחת שנה חדשה זו סיבה למסיבה, ורצוי עם כמה שיותר חברים. דמיינו וילה מפוארת, מערכת שמע איכותית, ג'קוזי גדול, בריכה, ובעיקר – מקום משלכם לעשות שמח בלי לעשות חשבון. חגיגות הסילבסטר בוילה יוקרתית היא הפיתרון המושלם לקבוצות חברים, וכמובן - הרבה יותר משתלם.

צימרים כפריים

חופשה רומנטית מתחילה בצימרים, נשיקת הסילבטר היא רומנטית, אז מה יותר מתבקש מלשלב בין השניים? זוגות מאוהבים שמחפשים מקום מפלט מפנק ימצאו את מבוקשם באחד מהצימרים הכפריים הפזורים באיזור הצפון, המרכז והדרום. בעלי הצימרים יעניקו לכם אירוח חגיגי כיאה למעמד ויציעו לכם ארוחות שף רומנטיות, יין איכותי, ג'קוזי מבעבע וטיפולי ספא זוגיים.

אם אתם בעניין של טעינת מצברים מחודשת לפני הטירוף של השנה החדשה, בחרו בצימר כפרי הכולל מרפסת לנוף עוצר נשימה.

חשבתם שנשאיר אתכם בלי המלצות? לפרטים נוספים והמלצות על צימרים בצפון, בקרו באתר:

http://www.zimmer.co.il/sSearch.asp?Stype=1&Sreg=1%2C4%2C3%2C157%2C2%2C154%2C21%2C20%2C156%2C29