סדנת שוקולד

25 בפבר׳ 2014

סדנת שוקולד בכל מקום בארץ

ברוכים הבאים ל"שי שוקולד", הדרך האולטימטיבית לעבור חוויה מתוקה בהכנת שוקולד.כפי שהופיע בתוכנית ביה"ס לשפים מתחילים" ששודרה בערוץ 2 ו 23.
בין אם אתם קבוצה,חברה, זוג או עורכים יום הולדת. את החוויה הזו לא תשכחו לעוד הרבה זמן.

שוקולד – חוויה רב חושית

תוכלו לחוש,לגעת,להריח וכמובן לטעום שוקולד איכותי. אתם מוזמנים לחגוג את האירוע עם חבריכם, לצחוק, להשתעשע. ידוע כי סדנת שוקולד תורמת לגיבוש ולאווירה הכללית בין האנשים, שוברת את הקרח וגורמת להנאה צרופה. גם אנשים הזרים אחד לשני יהפכו מהרה לחברים.
– בסדנה נלמד מעט על ההיסטוריה של השוקולד, מתכונים, טכניקות.
אם אתן חוגגות מסיבת רווקות אין דרך יותר מתוקה מלציין את היום בחוויה מתוקה כמו סדנת שוקולד ואף נועזת במידת מה.
כשמדובר בחברות או משפחות סדנת שוקולד תורמת לגיבוש החברתי והופכת את האירוע לבלתי נשכח.

המטרה בסדנה היא גם להפוך אותה לחגיגה לכן כל אדם המגיע ל"שי שוקולד" מגיע גם לחגוג לכן תהיו גם חופשיים לשאול ולבקש דברים שחשובים לכם על מנת להעצים את החוויה.

את הסדנה ניתן לקיים כמעט בכל מקום בין אם זה בבית החוגג, במקום החברה, לופט או כל מקום שניראה לכם (ניתן להתייעץ בכל עם שי) לכן מי שמעוניין יוכל ליצור קשר עם שי בטלפון 054-2224103 ולתאם את הסדנה, שי יגיע מצויד עם כל האביזרים וחומרי הגלם הדרושים לסדנת שוקולד.

תהליך ויצירתיות

במהלך הסדנה מופעל מפל שוקולד יחד עם סדרה של פינוקים מתוקים לצד שולחנות עליהם יכינו החוגגים פרלינים וטראפלס איכותיים ביותר יחד עם קישוטים ותבניות בכל מיני צורות. נלמד לגלגל טראפלס טעים, להכין את הפרלינים האולטימטיביים עם הגנאשים המעולים , כמו השוקולד שלנו, סדנאות שוקולד הן בעלי מבנה באופן ייחודי כדי לתת למשתתפים חוויה בלתי נשכחת, התענוג בלהיות מעורב, ללמוד משהו חדש, ליהנות ולאהוב את צורות השוקולד שתצרו.,סדנת שוקולד הינו אירוע בעל מבנה ייחודי כדי לתת לך ולחבריך חוויה בלתי נשכחת

המשתתפים בסדנה ילבשו סינר ויחבשו כובע כשצוות הסדנה ידאג שהחוגג/ת יהיה בלב האירוע שבסופו גם יקבל מתנה מתוקה.האירוע נתפר במיוחד לחוגג ויחד איתו.בסיום הסדנה כולם יצאו עם מתנה מיוחדת הביתה.
אתם מוזמנים להתקשר ולקבל פרטים נוספים באתר ובטלפון.