5 דרכים מקוריות לחגוג ימי הולדת לילדים

08 בינו׳ 2015

מסיבות יום הולדת הן זיכרונות הילדות הקסומים ביותר שלנו, יום ההולדת בעבור ילדים הוא יום מלא בהתרגשות ושמחה. בכדי להפוך את היום הזה מיוחד ומרגש עוד יותר אספנו כמה רעיונות להפקת מסיבת יום הולדת מקורית של פעם בחיים, מסיבה בה ייהנו כולם
.

מסיבת בריכה עם וילת נופש

וילות נופש עם בריכה ניתן למצוא היום בכל רחבי הארץ, הוילות מציעות מתחמי מסיבות ואירוח הכוללים מדשאה גדולה, בריכה פרטית המתאימה גם לילדים, ג'קוזי, חדרי רחצה וגם מתקנים לילדים. תוך שכירת וילת נופש תהיה לכם הזדמנות להפיק מסיבת בריכה ממש כמו בסרטים האמריקאים. מסיבות בריכה מומלצות מאוד בעבור אותם ילדים החוגגים יום הולדת בחופשת הקיץ, אל המסיבה הזו יגיעו כל ילדי הכיתה ללא יוצא מן הכלל, איש לא ירצה לפספס את המסיבה.

שדרוג של מסיבות יום הולדת סביב הבריכה אפשרי עם קישוטי בלונים, ארוחת ברביקיו, מתחם מתקנים מתנפחים, מוזיקה, עמדת קריוקי להורים, תחרויות ומשחקים לילדים.

מסיבת יום הולדת בחוות סוסים

רכיבה על סוסים ילדים מאוד אוהבים, הקשר עם בעלי החיים תורם להתפתחות הילד, אם הילדים שלכם חובבי סוסים ורכיבה, זה הזמן לתכנן בעבורם מסיבת יום הולדת בחוות סוסים המשלבת שיעורי רכיבה למתחילים בעבור הילדים, ביקור בפינות חי, טיפול בסוסים וגם שולחנות כיבוד ושאר הפעלות ליום ההולדת. הילדים ייהנו מאוד לבלות בחוות הסוסים ולהכיר חוויה חדשה, לשדרוג המסיבה כדאי לחלק לילדים כובעי קאובוי.

מסיבת יום הולדת באווירה של קרקס

מצב רוח טוב, ליצנים, להטוטנים, מופעי קסמים ודוכנים של נקניקיות וצמר גפן מתוק! הקרקס מגיע אל מסיבת יום ההולדת של ילדכם יחד עם אוהל צבעוני, ליצנים מצחיקים, שלל תלבושות וגם מאלף אריות! מסיבות יום הולדת באווירה קרקס כדאי לקיים במתחמים חיצוניים, תוך שכירת וילת נופש לאירוח המסיבה תהיה אפשרות לקיים את מסיבת יום ההולדת בחצר הגדולה או במתחם אירוח פנימי. ימי הולדת לילדים בסגנון קרקס נשלב עם קישוטי בלונים צבעוניים, משחקים, מוזיקה, דוכני אוכל, ליצנים ומופעים מרהיבים.

יום הולדת עם הפעלות בסגנון הישרדות

ילדים גדולים יותר המבקשים אתגרים, התרגשות וחוויות חדשות ייהנו מאוד להשתתף בפעילויות יום הולדת בסגנון הישרדות. יהיו אלו הפעלות מאתגרות המתבססות על חלוקת משימות למשתתפים במשימה, עמידה באתגרים וגילוי חוויות חדשות. תהיה זו מסיבה בה אפשר לשלב אתגרים לילדים בגילאים שונים, את הפעילות אפשר לקיים בכל מתחם.

חגיגת יום הולדת עם מתחם משחקי ענק ומתנפחים

יום הולדת שמח הוא יום עם הרבה מצב רוח טוב, מוזיקה, ממתקים, בלונים ושאר פעילויות שילדים מאוד אוהבים. מסיבות יום הולדת לילדים קטנים תהיינה מוצלחות מאוד עם מתחם מתקנים מתנפחים אותם ניתן לשכור. משחקי ענק כמו באולינג, דמקה או דוקים יהפכו את המסיבה מיוחדת, מקורית ומלאה בצחוק ומצב רוח טוב. את זה הציוד הדרוש למסיבה ניתן לשכור, כל שעליכם להביא עמכם הוא את ילד או ילדת יום ההולדת עם הרבה מצב רוח טוב.