סופ"ש חורפי בצפון

17 בינו׳ 2016

החורף בעיצומו וזה הזמן לצאת לסוף שבוע מפנק, בין אם תבחרו לצאת לסוף שבוע זוגי בו תוכלו הקדיש את כל כולכם האחד לשני ובין אם תבחרו לצאת עם כל בני המשפחה וליהנות מסוף שבוע מהנה ומשפחתי.
הבחירה בלצאת לסופ"ש מאפשרת לכם לצאת מהשגרה האינטנסיבית היומיומית ולהקדיש את כל כולו למנוחה לגוף ולנפש.
בנוסף, אלו הבוחרים לצאת לסופ"ש חורפי מנועים מלהקדיש שעות מרובות בהכנות לקראת בוא השבת, אשר על מרביתנו ההכנות הן מאומצות ומייגעות ובמקרים רבים אף נמאסות באיזה שהוא שלב.
אז אחרי שהחלטתם שאת סוף השבוע אתם לא מעוניינים להעביר בבית ולא בוחרים להתארח אצל ההורים, אלא פשוט לארוז מזוודה ולצאת לסופ"ש באווירה שונה ואחרת, כל שנותר לכם הוא לבחור היכן אתם כי באמת רוצים להעביר את סוף השבוע, כאשר ארצנו הקטנטונת ידועה בחבלי הארץ הרבים אשר לכל אחד מהם הוא בעל אופי שונה, הן מבחינת המראה והן מבחינת האווירה בו.

צפון ויש בו המון..
.

אם אתם מתלבטים עדיין איפה להעביר את סוף השבוע ההמלצה שלנו היא לבחור באזור הצפון כיעד האטרקטיבי והנכון להעביר בו סופ"ש חורפי, שכן אזור הצפון נחשב לאחד האזורים האהובים והחביבים ביותר על תושבי המדינה ועל תיירים רבים הפוקדים אותה לאורך כל השנה, הבוחרים להגיע אליו בכל חודשי השנה וליהנות מכל השפע והמגוון הקיים בו אותם הוא מציע למבקרים בו, החל מנופים קסומים , מראות טבע פראיים, נופים שונים ומגוונים וכלה במרחבים המוריקים.
אזור הצפון ידוע כבעל ריכוז גבוה של אטרקציות ומקומות לבילוי וטיול כאשר האטרקציה הבולטת ביותר בעונת החורף ואהובה על מרביתנו הוא ללא ספק אתר החרמון, המאפשר לכם ליהנות מבילוי משפחתי מהנה.
באופן עקרוני השלג בחרמון מתחיל לרדת לקראת חודש דצמבר, אך יש לקחת את הנתון הזה בערבון מוגבל, שכן ישנם שנים שניתן ליהנות מהשלג מוקדם יותר וישנם שנים שהשלג מאחר להגיע.
אז אם אתם נמנים עם אותם אוהבי הספורט הלבן ומעוניינים ליהנות מחופשת סקי ומחורף אמיתי  אין לכם כלל צורך לטוס לחו"ל, שכן, אין ספק שאתר החרמון הוא המקום והכתובת הנכון עבורכם!!

לינה בצפון...לסופ"ש חמים ומזמין.

אחד המרכיבים החשובים ביותר בסופ"ש חורפי בצפון הוא ללא ספק מציאת מקום ללינה, ובשל היותו של אזור הצפון כאחד היעדים המתויירים ביותר וכיאה ליעד שכזה תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של פתרונות ללינה, החל מבתי מלון, דרך צימרים  מפנקים, מלונות בוטיק וספא וכלה בווילות להשכרה בצפון אשר הפכו לאחר הטרנדים הנצפים ביותר בתקופה האחרונה.
שכן השכרת ווילות בצפון הן לזוג והן למשפחה מאפשר לכם ליהנות מחוויה ביתית ומוכרת לצד אטרקציות רבות מהן ניתן ליהנות במסגרת הווילה המושכרת בניהם.
אלו הבוחרים בהשכרת ווילות בצפון נהנים מחדרי שינה מרוחים ומפנקים, ממטבח צמוד, עמדת ברביקיו: בריכה מחוממת, מתקני ספא, שולחנות סנוקר ופינג פונג ועוד.

אילו אטרקציות מציע הצפון בעונת החורף ?

אם חשבתם שחופשה בצפון בעונת החורף היא מיותרת ושאין כ"כ הרבה אטרקציות המיועדות לתקופה שכזאת, אז חשבתם לא נכון !!
כשם שניתן ליהנות מהצפון בעונת הקיץ, באותה מידה ניתן ליהנות גם בתקופת החורף, שכן הצפון מציע שפע של אטרקציות שונות ומגוונות בניהם: אתר החרמון המוכר והידוע, אגמון החולה לאוהבי הטבע, צוק מנרה, מרכז קנדה לבילוי משפחתי, טיולי ג'יפים, טיול רגלי לארוך מעיינות ונחלים זורמים ושופעים ועוד.