איך יודעים איפה לחפש וילות להשכרה לטווח קצר?

15 בספט׳ 2014

קודם כל, יש לשאול את השאלה – למה דווקא וילה? המחיר הרי גבוה בהרבה מדירה רגילה להשכרה, אז מדוע לצאת מגדרנו על מנת למצוא וילה להשכרה עבור תקופה קצרה? כנראה שהתשובה נעוצה בחוויה. אי אפשר להחליף את החוויה של מגורים בווילה יוקרתית, גם אם מדובר במגורים לתקופת זמן קצרה המונה מספר ימים בלבד. זו יכולה להיות התקופה שבין מעבר דירות, או לכבוד חג או אירוע משפחתי חגיגי. התמונה של כל המשפחה ליד הבריכה, טובלים בג'קוזי או מבשלים על האש בעזרת המנגל שבחצר, שווה את הכסף והטרחה. למעשה, לא מדובר בטרחה רבה מדי אם רק יודעים היכן לחפש. במיוחד לשם כך, הרכבנו עבורכם את המדריך הבא.

האינטרנט הוא ידידכם הטוב ביותר

כמו כמעט כל דבר אחר בעולם של היום, גם וילות יוקרתיות להשכרה לטווח קצר ניתן למצוא באינטרנט. את החיפוש שלכם מומלץ להתחיל באתרי מודעות שמשמשים גם לדירות רגילות. האתר "יד 2" למשל, לא מתעסק רק במכירת חפצי יד שניה של גולשים, אלא גם בתיווך נכסים. תוכלו לבחור בין השכרה ורכישה, ולבחור בהשכרה לטווח קצר. לאחר מכן ניתן לסנן את התוצאות על פי אזור בארץ, טווח מחירים, מספר חדרים ומשתנים נוספים. אתר נוסף שמציע שירות דומה באיכות גבוהה הוא "הומלס" (Homeless) הישראלי. האתרים מספקים לכם את מספר הטלפון של המשכיר לפנייה ישירה, ולעתים נכסים מועלים לאתר על ידי חברות נדל"ן וסוכנים פרטיים.

למי שמעדיף את דרך ה"אולד סקול" – פנו למתווכים

יש אנשים שלא משתכנעים בקלות מכל "טרנד" האינטרנט, ובעיקר כאשר מדובר על סכומי כסף גדולים, מעדיפים להיעזר באנשים אמתיים, כמו פעם. לשם כך עליכם להתעניין בסוכנויות נדל"ן. מדובר בוילות ענקיות, מעוצבות להפליא בגדלים שונים ובעיצובים יוצאי דופן. הסוכנויות מציעות נכסים שונים למכירה, ונכסים אחרים להשכרה על בסיס חודשי גם באתרי האינטרנט שלהן. כמובן שניתן להגיע לסוכנות עצמה ולהיפגש עם סוכני הנדל"ן פנים אל פנים, לערוך סיור מאורגן בנכס וכך להתרשם ממנו בכוחות עצמכם.

חברים, משפחה וכל מה שביניהם

אומרים שאת המציאות הטובות ביותר לא מוצאים באינטרנט, וגם לא במשרדים של סוכנויות נדל"ן. המציאות הטובות ביותר עוברות מפה לאוזן. לכן כדאי להקשיב טוב ולהתחיל להביע עניין מול חברים, שותפים עסקיים וקולגות בנוגע לרצון שלכם לשכור וילה להשכרה לטווח קצר. בדרך כלל, אחרי מספיק זמן, יתחילו להתגנב אליכם שמועות בנוגע לוילה שעומדת להתפנות, ובעיקר תכניסו לאנשים את השם שלכם לראש, כך שאתם תהיו הכתובת הראשונה אליה יפנו אם ישמעו על עסקה טובה. בהצלחה!