וילה עם ג'קוזי לנופש בריא ורגוע

02 בספט׳ 2014

כשאנשים יוצאים לנופש, הם מחפשים מקום שיהיה כמה שיותר מתאים לסגנון שהם רגילים לחיות בו או חולמים עליו - בין אם מדובר בחיי לילה אינטנסיביים, בחופשת בטן גב או בחופשה בריאה ורגועה. מי שמחפש את הסגנון האחרון, יבחר ככל הנראה בוילת נופש אשר מציעה אורח חיים בריא ושקט בלתי רגיל. בתוספת ג'קוזי לוילה, זו תהיה חופשה שלא הייתה בריאה ממנה מעולם.

מדוע דווקא חופשה בוילה תהיה בריאה יותר?

האופי של חופשות בוילות לנופש, הוא שלמעשה קובע שדווקא חושפה כזו תהיה הבריאה ביותר. ומדוע? בעיקר משום שאתם אלו שקובעים את סדר היום בוילה, את מה שתאכלו ומה לא תאכלו ובעיקר - אתם צריכים 'לחלץ עצמות' כדי ליהנות, ולא רק יושבים בסגנון בטן-גב ומחכים שמישהו יביא לכם לאכול.

במילים אחרות, אם אתם מחפשים חופשה שבה תרגישו כמו מלכים, שבה יביאו לכם כל דבר עד למיטה ולמעשה לא תצטרכו לנקוף אצבע כדי להתפנק - חופשה בוילה לא בהכרח תתאים לכם. אבל אם אתם מעוניינים בחופשה שבה אתם הולכים ממקום למקום, מכינים לעצמכם את האוכל, משקיעים אחד עבור השני ומפעילים את עצמכם כדי להשיג את הדברים הטובים ביותר - זו החופשה בשבילכם. חופשה פעילה במידה, שפשוט תגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם.

ג'קוזי ספא ספרטה ספא

התמונה באדיבות ספרטה ספא מערכות ג'קוזי לבית ולגינה


האוכל קובע את הכל

כידוע, אוכל בכמויות גדולות יהיה בדרך כלל פחות בריא מאוכל שמוכן בבית. ובבתי המלון, הכמויות של האוכל פשוט בלתי נתפסות. ומה זה אומר לגבי החופשה הבריאה שלכם? שבבית מלון או בצימר, כנראה שהיא לא תהיה כזו (אלא אם מדובר במרכז נופש שהוא גם מרכז לטבעונות וכדומה - קיימים כמה כאלו בארץ).

אם אתם רוצים חופשה בריאה, כדאי שתשלטו בעצמכם על האוכל: תדעו מראש מה אתם קונים, תהיו אחראיים על הכנת האוכל ועל מה שיוכנס אליו. תבשלו כל יום במטבח של הוילה ותדעו במאה אחוז שכל מה שאתם מחשיבים בריא יהיה על הצלחת שלכם ומה שלא - פשוט יישאר בחוץ.

וגם הפעילויות מסביב

מה שיפה בוילה לנופש, שלרוב יש בה מרחבים גדולים. מרחבים שמאפשרים לכם לצאת לריצה או להליכה כיפית בחיק הטבע, אולי אפילו לצאת לטיול רגלי של כמה שעות (תלוי היכן נמצאת הוילה הזו).

זו הזדמנות מעולה בשבילכם לצאת לחופשה שבה אתם לא מזניחים גם את הכושר שלכם. ישנן וילות שכוללות גם חדרי כושר פרטיים בהם תוכלו להמשיך להתאמן, יש כאלו שיש בהן מגרשי משחקים צמודים למי שאוהב להזיע ולהתאמץ כמו שצריך, וכמובן - בחלקן הגדול יש גם מתחמי ספא כאלו ואחרים.

בהקשר זה, ג'קוזי לוילה יהיה מעין 'מוצר משלים' מצוין. הוא לא רק מהנה ומפנק, כידוע, אלא גם מסייע לשחרור השרירים לאחר מאמץ ולהרפיה של הגוף. כך, בסופו של עוד יום אינטנסיבי ומהנה, תוכלו להירגע במי הג'קוזי החמים, להרפות את הגוף ולא רק להירגע - אלא גם לדעת שהבריאות שלכם מקבלת כאן תוספת חשובה נוספת. ג'קוזי לוילה ללא ספק משלים תמונה מעולה של בריאות ורוגע נפלא.