חבילות נופש בישראל לחורף חמים

02 באוק׳ 2014

בחורף מחירי חבילות נופש בחו"ל יורדים משמעותית, מה שמפתה הרבה מאתנו להזמין טיסות וחדרים במלונות ברחבי אירופה, קנדה וארצות הברית. אבל החורף באירופה וצפון אמריקה הוא לא נוח ואינו אידיאלי לטיולים.

למרות שירידת המחירים מושכת מאוד, החורף הזה כדאי לכם להישאר בארץ, היכן שהחורף לא קשה מאוד, ובפרט כשאפשר למצוא גם כאן, במגוון יעדים בכל הארץ, חבילות נופש במחירים נוחים יותר. עכשיו כשהקיץ מאחורינו והחורף קרב ובא, החבילות הטובות ביותר הן הרבה יותר נגישות עכשיו ולכן תוכלו להשיג חופשה איכותית במחיר סביר.

מעת לעת יהיו גשמים, אבל ישראל מאופיינת בימים רבים של שמש לאורך כל השנה, גם בחורף, ולכן גם בחורף אפשר ליהנות מטיולים רגליים, טיולי אופניים ושלל אטרקציות אתגריות. ניתן להגיע לצפון הארץ ולדרום לטיולי ג'יפים וטרקטורונים, ובחלק מימות החורף, אם מהירות הרוח מתאימה, אפשר גם לעשות צניחה חופשית.

חופשת ספא

אם אתם מעדיפים להיות בתוך מקום ממוזג, חבילות ספא הן בחירה מצוינת לחופשת החורף שלכם. בספא תוכלו לקבל שלל טיפולים מפנקים לגוף ולנשמה, ביניהם כאלו שיעזרו לכם להתגבר על כאבי שרירים שנגרמו בעקבות התקררות למשל.

ספא מקצועי מציע לכם בין השאר עיסוי בשמנים, שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות, עיסוי בצדפות, פילינג להסרת תאי עור מתים וחידוש העור, טיפול באבנים חמות ועוד. בנוסף לכך, בספא תוכלו למצוא כמה מתקנים מיוחדים- כמעט תמיד תהיה סאונה רטובה ו/או יבשה וג'קוזי; באחרים יהיו עוד מתקנים כמו חמאם, אמבט בוץ ועוד.

איך למצוא את החבילה המתאימה?

כל אחד מכם מחפש סוג אחר של חופשה, בתקציב אחר וברמה אחרת. כדי למצוא את החבילה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם בזמן הקצר ביותר, כדאי לעשות את החיפוש דרך האינטרנט. בחיפוש, כדאי לשים לב לא רק למחיר – אם כי הוא הפרט הבולט ביותר – אלא גם לכל מה שהחבילה כוללת, לרבות מספר הימים שכלולים בחבילה, כמה טיפולים אפשר לקבל והאם הבחירה פתוחה או קבועה מראש, וכדומה.

לסיכום, החורף הוא הזמן הטוב ביותר להישאר כאן בארץ ולהזמין חופשה מפנקת בספא או חופשת אקסטרים בטבע הפתוח. כל מה שתרצו זמין לכם, ובמחיר נוח יותר לעומת חודשי הקיץ.