השקעות נדלן בארהב - מדריך

01 בנוב׳ 2015

המאמר נכתב בחסות מומחים בתחום השקעות נדלן בארהב hapventure.com

בשנים האחרונות לא מעט אנשים מגלים עניין בשוק הנדלן בארהב. השקעות נדלן בארהב נחשבות לעניין מרכזי בקרב רבים, זאת בשל המצב המתוח בארץ. אותו משבר כלכלי שהתרחש בארצות הברית בשנת 2008 גרם לירידה משמעותית של מחירי הנדלן כאשר רבים מהמשקיעים גילו עניין מתוך כוונה להשקיע במחיר נמוך ולראות רווחים טובים. היות ומדובר בהשקעה במקום זר, ההמלצה היא להיעזר במדריך מקצועי. כל המידע אודות השקעות בארצות הברית- במדריך שלפניכם.

השקעות נדלן בארהב – נקודות חשובות
בבואכם לגלות עניין בענף השקעות נדלן בארהב, יש להבין כי שוק הנדלן בארצות הברית אינו זהה וכי השקעה בנדלן בניו יורק אינה זהה להשקעה בנדלן במקום אחר. אותם הבדלים באים לידי ביטוי כתוצאה מהמיקום, המצב הכלכלי, רמת הפשיעה.
בניגוד לשוק הנדלן בישראל, בארצות הברית ניתן לרכוש וילה במחיר נוח יותר מאשר בישראל זרת בשל שיטות הבנייה של הבתים המביאות להוזלה במחירים.

ביצוע עסקאות נדלן
הרצון להיכנס לתחום השקעות בארצות הברית קוסם לרבים, אך לצד הקסם חשוב מאד להישאר עם רגליים על הקרקע ולדעת כי מדובר במגרש משחקים רציני למדי כזה שנמצאים בו תותחים כבדים. מכאן, חשוב מאד לשמור על הסדר ולדעת כי בארצות הברית נושא ההשקעות מטופל בצורה אחרת בהשוואה לישראל. המידע הנ"ל יסייע לכם להבין את כיוון המחשבה העומד מאחורי ביצוע עסקאות נדלן שונות ולדעת כיצד להצליח.

בבואכם לבצע עסקת נדלן בארצות הברית, חשוב לזכור כי ענף השקעות נדלן בארהב מתנהל בצורה מסודרת ובהתאם לחוקים. מבחינה משפטית ישנם חוקים שונים המתייחסים להיבט של חקיקה ומיסוי ואילו ישנם חוקים המתייחסים לנושא השקיפות. מה הכוונה? הכוונה היא כי אם מישהו מגלה עניין בנכס מסוים הוא יכול לקבל את כל המידע אודות הנכס.

אם אינם בקיאים בכל הקשור לעסקאות נדלן, הרי יש חשיבות רבה להתייעצות עם מומחים בתחום כאלה אשר יספקו לכם את כל המידע הדרוש ויתנו לכם תמונת מצב כוללת. בעת חיפוש אחר מומחים בתחום, חשוב מאד לוודא כי מדובר באנשים בעלי ניסיון רב, כאלה שכבר ביצעו בהצלחה עסקאות נדלן ברחבי ארצות הברית.

יתרונות של רכישת נדלן בארצות הברית


•    מחירים נמוכים: כפי שהזכרנו קודם לכן, אנשים המגלים עניין בכל תחום השקעות נדלן בארהב מבינים כי היתרון המשמעותי ביותר בא לידי ביטוי במחירים הנמוכים של נכסים בארצות הברית.

•    ריבית נמוכה: בנוסף למחירי הנדלן הנמוכים, ניתן ליהנות גם מריבית נמוכה.

•    עלייה בביקוש למגורים בשכירות: בעקבות אותו משבר כלכלי רבים מהציבור האמריקאי איבדו את ביתם ולכן הם מתגוררים בשכירות.

•    שקיפות מלאה: כפי שהזכרנו קודם לכן, בעת התעניינות בהשקעה ישנה שקיפות מלאה, מה שמאפשר לכם לראות בדיוק מה תקבלו וכך להיות בטוחים כי ההשקעה משתלמת עבורכם.