המתכון המושלם לנופש בצפון

30 ביוני 2014

כידוע לכולנו הצפון הינו חבל הארץ האטרקטיבי והמתאים ביותר לחופשה איכותית בארץ.כל עונות השנה יוצאים מאות אלפי ישראלים לצפון, אם בזוג או משפחה, קבוצת חברים או חברה שמעוניינת להוציא את העובדים שלה לחופשה או נופש בצפון.

בדר"כ נופש בצפון מאורגן מראש, היום ישנן המון אפשרויות למצוא את החופשה האידיאלית באינטרנט, המון אתרי תיירות מציעים לגולש מגוון אפשרויות חיפוש והתאמה של נופש או חופשה בצפון. הדבר הנכון ביותר הוא להתחיל ולבחור את האזור שבו אתם רוצים לנפוש, בגדול הצפון מחולק ל 5 אזורים שונים: רמת הגולן וסובב כנרת, הגליל העליון, הגליל המערבי, הגליל התחתון והעמקים, מישור החוף והכרמל,כל אזור והיופי שלו,כל אזור והאטרקציות שבו.

אחרי שבחרתם את האזור שאליו אתם יוצאים,השלב הבא הינו לבחור את האטרקציות המתאימות לכם וכאן ישנם המון אפשרויות לבילוי, תלוי באופי המשתתפים, הגיל שלהם, התקציב ואופי הנופש שבו אתם מעוניינים. זוג בנופש רומנטי בצפון ייבחר פעילויות ואטרקציות שונות ממשפחה או קבוצה.

אטרקציות בצפון יש בשפע, החל מאטרקציות פשוטות ומוכרות ועד לאטרקציות אקסטרים ואתגר שעושים רק פעם בחיים. רוב המטיילים בצפון בוחרים באטרקציות אטרקטיביות לטיולים מיוחדים בשטח כמו אטרקציות מוטוריות: טיולי שטח בנהיגה עצמית, טיולי טרקטורונים או טיולי ג'יפים, חלק הולכים על טיול סוסים בנופי הצפון או דווקא שייט קיאקים בנהר הירדן. כל אחד והאטרקציה שלו !

בצפון ישנן המון אטרקציות לילדים, כאלו המתאימות לחופשה משפחתית בה הילדים הינם חווים ונהנים ממגוון אטרקציות לילדים כמו פארק מים הלונה גל, טיול סוסים, שייט קיאקים, פינות ליטוף ועוד...

כמובן שבכל נופש בצפון חייבים לשלב גם אוכל טוב, בצפון תמצאו המון מסעדות טובות המציעות מבחר תפריטים באופי שונה ומגוון החל ממסעדות בשר בגולן ועד למסעדות טבעוניות בגליל, בצפון תמצאו כל מה שצריך לנופש איכותי, אז קדימה...צאו לצפון, מחכים לכם !