מסלולי הטיול היפים ביותר בשוויץ

24 בנוב׳ 2013

אולי תמצאו את היידי – טיול בנופיה המדהימים של שווייץ:

מי מאיתנו לא מכיר את הסיפור על היידי בת ההרים, שנופיה המדהימים של שווייץ מהווים רקע לעלילה המתרחשת בו. שווייץ היא אחת המדינות הציוריות והמקסימות ביותר לטיול באירופה הקלאסית. מיקומה הנוח של המדינה הקטנה והיפה הזו בצומת שבין מדינות אירופה הקלאסית, הופכות אותה לאחד המקומות המתויירים ביותר באירופה ובעולם. ייחודה של שווייץ הוא בכך שהיא מציעה טיולים ואטרקציות לאורך כל השנה, החל מטיולי סקי בעונת החורף, וטיולים באיזורים הכפריים ובערים היפות שלה בחודשי האביב והקיץ. הערים הגדולות שלה מספקות חווייה אורבנית שונה, המשלבת אורח חיים דקדקני ומנומס, באטרקציות מהנות ומסעירות. שווייץ התברכה בנופים עוצרי נשימה שיקשה לכם להתעלם מהם. הרי האלפים, הקרחונים ושפע האגמים והמפלים, הם מכלול שלם ההופך את הנוף לתמונת תצרף מהממת.

לינה בשווייץ – אל תוותרו על צימרים בשווייץ :

שווייץ היא אחת המדינות היותר יקרות באירופה, ולכן בביקור בה, חשוב לתכנן מראש את הוצאות תקציב הלינה והאירוח שלכם. בתי המלון בערים הגדולות אומנם נחשבים למפנקים ואיכותיים, אך הם לא בהכרח האופציה היחידה הקיימת עבור המטיילים. ניתן למצוא שפע של דירות בשווייץ, בעיקר בערים ובעיירות הגדולות, העומדות להשכרה לטובת התיירים ומהוות תחליף מצויין לבתי המלון. צימרים בשווייץ תוכלו למצוא כמעט בכל אזור כפרי הסמוך לערים הגדולות, או בכל איזורי תיירות הסקי בהרים. הצימרים בשווייץ מהודרים ומעוצבים במיטב המסורת השוויצרית, ואל תתפלאו אם תוכלו לשמוע את קריאותיה של היידי הקטנה בוקר אחד כשתתעוררו בצימר המפנק ששכרתם. דירות או צימרים בשווייץ ממוקמים בכל האיזורים המבוקשים וכל מטייל יוכל להתאים לעצמו את הדירה הרצויה על פי גודלה, ועל פי גודל קבוצת המטיילים, מה שמאפשר למשפחות למצוא דירות המתאימות לאירוח כל בני המשפחה.

מחופשת סקי ועד שיט אגמים קסום – מסלולי הטיול בשווייץ:

בשורות הבאות נביא לכם מספר מסלולי טיול קלאסיים בשווייץ שיאפשרו לכם לקבל טעימה קטנה ממאות האתרים והמסלולים שיש למדינה הקטנה הזו להציע. כך למשל העיירה וילאר הממוקמת מעט צפונית לאגם ז'נבה, עיירה קטנה המונה כ-3000 תושבים (רובם דוברי צרפתית אגב), הנחשבת לאחד מאתרי הסקי הפופולאריים ביותר במדינה. בעיירה תוכלו למצוא שפע של צימרים הנמצאים במיקומים מעולים ונוחים להגעה לכל אתרי הגלישה באיזור. לאלו מכם המעדיפים לברוח מהחום של הקיץ הישראלי ולהגיע לעיירה דווקא בחודשי הקיץ, מספקת העיירה שפע של פארקי שעשועים, ומסלולי טיולים רגליים או שיט אגמים, המתאים לכל הגילאים ומהווה יעד מושלם לטיולי משפחות.

מסלול מרתק נוסף לטיולים נמצא בעיירת הנופש גרינדלוולד, המתאימה מאד לאלו המעוניינים לאטייל באיזור אינטרלאקן. העיירה הנמצאת בלב עמק המוקף הרים מושלגים ועוצרי נשימה, מספקת מסלולי הליכה מדהימים, ומגוון של עיירות כפריות קטנות וציוריות הנמצאות באיזור ומספקות חוויות כפריות ומקומות לינה מעולים. לאחר שהתמקמתם בעיירה, תוכלו לטפס אל פסגת הפירסט, אחד ההרים שבסביבת העיירה. העליה להר מתבצעת ברכבל היוצא ממרכז העיר, והנסיעה בת 25 הדקות היא אחת החוויות היפות ביותר שתחוו בטיול שלכם. מפסגת ההר תוכלו לצאת לעשרות מסלולי הליכה שונים שכל אחד מהם יוביל אתכם לפינות קסומות ונסתרות שלא העלתם בדעתכם כי הן אכן קיימות במציאות. ה"אתגריסטים" שביניכם יוכלו לגלוש באומגה היורדת מפסגת ההר לאורך של כ-800 מטר בגובה של 50 מטרים מעל הקרקע ומגיע עד לתחנת הרכבל. אלו המחפשים משהו קצת אחר, יוכלו לבקר בעיירה אוברהופן, הבנויה על צלע הר, ויש בה את אחד המוזיאונים המקסימים ביותר, המציג אוסף של שעונים ותיבות נגינה עתיקים שלא תוכלו להישאר אדישים אליו. במרכז העיירה תוכלו לבקר בטירת אוברהופן הקסומה, ובגנים המקיפים אותה, ולחוות את חיי היוקרה של עשירי ואצילי שווייץ לאורך ההיסטוריה.