חופשה רומנטית בחורף – על מה לשים דגש

02 בדצמ׳ 2013

חופשה רומנטית בחורף – על מה לשים דגש

החורף הגיע וזה הזמן לנופש רומנטי לזוגות אוהבים. ג'קוזי מבעבע לאו נרות עם שמנים ארומאטיים, מיטה מפנקת, טיול קסום לאור השקיעה בשדה פסטורלי או על שפת הים. אפשר להפתיע את הפרטנר בצימר במתנה או לקשט את הצימר לפני בואו בשובל ארוך של ורדים, לעצב את המגבות בצורת זוג יונים, להחביא את המתנה מתחת למיטה ולתבל את האווירה במוסיקה טובה.
בבואכם להזמין וילה בוטיק לזוגות, משפחות וקבוצות גדולות, חשוב לשים דגש לאווירה, לקונספט, למה שתקבלו במסגרת הצימר. הכנו עבורכם מספר דברים להוסיף לרשימה. הטיפים באדיבות אוליב אירוח כפרי.

האווירה – מעל הכל

לכל אחד מאיתנו יש העדפה שונה לגבי האווירה הנחשקת. יש מי מאיתנו שיעדיפו את האווירה הקסומה של צפת העתיקה, את הפסטורליה שאופפת את אזור הכנרת או את המדבר הבראשיתי. בחרו צימרים יוקרתיים באזור בו תוכלו ליהנות מאווירה מיוחדת, הרי המשמעות של חופשה היא לשבור שגרה ולהחליף אווירה. כך למשל, בבחירת צימר למשפחות בגלבוע תוכלו ליהנות מאזור ירוק במיוחד ואם אתם באים מהעיר הסואנת, זה בדיוק מה שירענן לכם את השגרה.

אל תתפשרו על הנוף

הנוף הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתה של חופשה רומנטית. זה יכול להיות נוף לכנרת הכחולה או נוף לים התיכון, נוף להרים שזופים או לשדה ירוק ומטופח. בדקו מאיזה נוף תהנו במתחם הצימרים, תוכלו לראות את הנוף  המבוקש בתמונות או בסרטוני הוידאו שיש לרשת או לצימרים.
בכל מקרה, זכרו שבחורף הצפון במיטבו, הגשם הופך את הכל לירוק וכיף מאוד לנפוש ולטייל ליד יער ביריה, רמת הגולן והר הגלבוע. אלה מקומות שנראים נהדר בקיץ וגם בחורף. הכינו את המצלמות!

הפינוקים שמחכים לכם בצימר

במהלך חופשה רומנטית בוודאי תרצו להתפנק בצימר עצמו או בוילה היוקרתית שהזמנתם ולכן, חשוב לבדוק איזה פינוקים מחכים לכם בתוך הצימר ומחוצה לו. למשל, ג'קוזי בחוץ או בפנים, טלוויזיית LCD, מיטה מפנקת ואיזה פינוקים יש במתחם הצימרים עצמו, דוגמת מתחם ספא ובו תוכלו ליהנות מטיפולים קלאסיים או אלטרנטיביים בהזמנה מראש.במידה ויש מספר סוגים של צימרים במתחם, רצוי לשדרג בתוספת תשלום לצימר איכותי יותר כדי ליהנות מהטוב ביותר.  

תבלו את החופשה בחוויות

בחופשה אנחנו רוצים ליהנות מכל העולמות והחוויות האפשריות, לבלות זמן איכות זוגי אך גם לאכול טוב, לטייל, לחוות. שדרגו את החופשה שלכם בתוכנית אומנותית שתכניס יותר פלפל לחופשה. לדוגמא, הזמינו מקום במסעדת שף איכותית בקרבת מקום, תכננו מסלול טיול מיוחד הכולל תצפית נוף, צאו לפעילות אקסטרים כמו שיט בקייקים או ראפטינג, רכיבה על סוסים ועוד. אלה הן החוויות שיהפכו את החופשה שלכם לחופשה בלתי נשכחת. כמובן שאם החופשה מתקיימת בתקופת העונה הקרה, חשוב לבדוק מראש מה יהיה מזג האוויר ולחפש פעילויות בהתאם לתנאי האקלים.
בחורף אפשר ליהנות ממתחמי ספא כמו חמי טבריה, חמת גדר, בריכות מחוממות, טיולים באזורים שלא נפגעים בעת שטפונות ועוד. חפשו את האטרקציה שלכם.