בילוי ונופש בצפון

21 בספט׳ 2014

נופש משפחתי בצפון מתחיל ברוב המקרים בבחירה של מקום לינה איכותי במיקום נוח, שקט ואינטימי, ואם אפשר, אז גם שלא יהיו בו הרבה נופשים, ובעלי הבית מבינים מהו פינוק אמיתי. אך תכנון חופשתכם מצריך גם תכנון של שאר הפעילויות אותן תרצו לשלב בחופשה שלכם.

אם מדובר בנופש זוגי רומנטי, אז מומלץ להשקיע יותר מחשבה דווקא בבחירת הצימר או הוילה בה תרצו לנפוש, כך שיהיו בה את כל הפינוקים האפשריים שיאפשרו לכם לנוח, להתפנק ולמלא מצברים לפני החזרה לשגרה. קרבה למסעדות איכותיות או אפשרות של ארוחת שף בצימר או טיפולים אלטרנטיביים הם פינוקים נוספים שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון חופשה זוגית מפנקת.

אך אם אתם מעוניינים בחופשה פעילה או חופשה עם ילדים, החלק החשוב בתכנון הוא חיפוש אטרקציות בצפון שיהיו מעניינות עבור כל המשפחה. הצפון מציע מגוון מאוד גדול של פעילויות, כגון:

אטרקציות אתגריות -

כגון קיאקים בצפון, טיולי טרקטרונים או תומקאר, קארטינג פדאלים, פיינטבול, ועוד.

טיולים רגליים –

הצפון שלנו מלא במסלולי הליכה עם נופים ירוקים ותצפיות מדהימות על רמת הגולן והגליל, ואין משפחה בישראל שלא משלבת מסלול הליכה בשמורת טבע כלשהי בחופשה שלהם בגליל או בגולן.

טיולי אופניים בצפון –

ישנן חברות רבות בצפון שישמחו להשכיר לכם אופני שטח, וכל מה שנשאר הוא ליהנות מטיול אופניים באחד מהסינגלים לבחירתכם.

פעילויות וסדנאות לילדים –

צפון הארץ מלא בגלריות אומנים, אך אלו לא יהיו ממש מעניינות עבור ילדים, במיוחד ילדים קטנים. אך אל דאגה, גם לקטנים יש שפע של פעילויות באזור, כגון מוזיאון המרציפן בכפר תבור, מפעלי שוקולד כמו גליתא, מכוורות בהן ישמחו להסביר לילדים על תהליך ייצור הדבש, קטיף פירות העונה ועוד.

בריכת שחיה –

אם לא מחשק לכם לבלות יום בלונה גל ההומה, סביר להניח כי יש אופציה הרבה יותר שקטה וקרובה למקום הלינה שבחרתם. בכל הקיבוצים באזור הצפון, ניתן להיכנס בתשלום לבריכת השחיה בעונת הקיץ, ובצימרים רבים יציע לכם כניסה מוזלת או אף כניסה ללא תשלום לבריכה הקרובה, בה תוכלו לבלות יום של כיף לכל המשפחה.

בחירה נכונה של אפשרויות הבילוי ותכנון מקדים (עם אופציה לשינויים) תעזור לכם לנצל את החופשה בצורה מושלמת וליהנות יותר מהחופשה.