חניונים ופארקים במרכז לפיקניקים

23 ביולי 2013

חניונים ופארקים במרכז המיועדים לפיקניקים
אין כמו פיקניק עם כל בני המשפחה או עם החברים, פיקניק בפארק חביב ונעים או בחניון, המתאים במיוחד לשם כך. אם אתם מבלים במרכז כמה ימים או מעוניינים לצאת אליו כדי לערוך פיקניק, תוכלו למצוא לא מעט מקומות שבהם אפשר לעשות זאת, ואף ליהנות גם מנוחות רבה. הנה כמה מהמקומות שתוכלו לערוך בהם את הפיקניק שלכם:

  • גני יהושע – אם אתם נמצאים בתל אביב או בסביבה ומעוניינים לערוך פיקניק של כמה שעות, גני יהושע, הנמצאים בסמוך לנחל הירקון, הם המקום המתאים לעשות זאת. בכל קיץ וגם בתקופת החגים, מתמלאים גנים אלה בהמוני מבקרים המנצלים את שטחיהם הירוקים ונהנים מהאווירה הנעימה שבהם. מדובר באחד הפארקים הגדולים והמפורסמים בארץ, שמציע לעיתים גם פעילויות שונות ואירועים מיוחדים.
  • נחל אלכסנדר – מי שמחפש מקום לפיקניק וגם כזה שמציע מסלול הליכה נחמד, נחל אלכסנדר הוא היעד המתאים ביותר עבורו. הוא נמצא לא רחוק מכביש החוף וניתן להגיע אליו בקלות. אפשר לעצור גם בפארק צבי הנחל ולראות מקרוב את הצבים הענקיים שחיים במקום. אפשר לבקר בתצפית המיוחדת ולראות את שרידיו של מבנה מהמאה ה – 19. וכמובן, אפשר ליהנות מפיקניק נעים ומהמדשאות הירוקות הגדולות שבמקום.
  • פארק קנדה – הפארק הגדול הזה, שמכונה גם פארק איילון, נמצא בדרך בין תל אביב לירושלים, ומלבד השטחים הנרחבים שלו הוא מציע נופים נהדרים ואווירה שאין כמותה. מדובר בפארק מטופח מאד, הנחשב גם לאחד המבוקשים באזור, ובמיוחד עבור אלה המחפשים מקום מתאים לפיקניק. בפארק אפשר למצוא גם אגם, משטחי חנייה רבים ואפילו כמה אתרים היסטוריים עתיקים. רבים בוחרים לשלב, בעת הביקור בו, גם טיולי אופניים ובכלל ביקור באטרקציות השונות שבסביבה.
  • פארק הנוער שבחולון – הוא אמנם איננו גדול כמו קודמיו, אך הוא ללא ספק משמש כמקום נהדר לפיקניק, ובמיוחד עבור אלה שנמצאים בסביבה. הפארק שנמצא מעל גבעה מציע בריזה נעימה ולכן מתאים לפיקניק בחודשי הקיץ החמים ויש בו גם משטחי דשא רחבי ידיים ופינות מוצלות. הפארק משקיף על תל אביב והוא הזדמנות נפלאה לקחת פסק זמן וליהנות מפיקניק עם החברים, עם הילדים או עם בן או בת הזוג.
  • יער בן שמן – זהו אחד היערות הגדולים במדינה, ממנו נשקפים נופים מרהיבים ובו פינות קסומות ומיוחדות. יער בן שמן מהווה מקום מושלם לפיקניק ויש בו לא מעט מתקנים, המאפשרים זאת. הטבע הנהדר שבו, הפריחה בתקופת האביב וגם השטחים הנרחבים שלו, כל אלה הופכים אותו לכזה המתאים במיוחד לפיקניק וגם לטיול קצר בסביבה ואפילו גם בו.

לא משנה באיזה מקום אתם בוחרים לערוך את הפיקניק שלכם, אם אתם מתכננים לצאת אליו בסוף השבוע או באחד החגים, כדאי לכם להגיע בשעות הבוקר כדי לתפוס מקום נוח ונעים. תוכלו לשלב את הפיקניק לצד ביקור באזור המרכז וגם לצד שהות באחת מוילות הנופש שבסביבה.